Pereiti į pagrindinį turinį

„Klaipėdos nafta“ investavo apie 0,5 mln. litų

2014-07-03 08:40
DMN inf.

„Klaipėdos nafta“ įgyvendino svarbų degalų tiekimo autotransportu efektyvumą užtikrinsiantį projektą – pastatė naują degalų užpildymo į autotransporto priemones technologinį mazgą.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

„Klaipėdos nafta“ įgyvendino svarbų degalų tiekimo autotransportu efektyvumą užtikrinsiantį projektą – pastatė naują degalų užpildymo į autotransporto priemones technologinį mazgą. Šio įrengimo dėka galima greičiau užpildyti autocisternas degalais bei esant reikalui – padidinti per Klaipėdos terminalą importuojamų degalų tiekimą į Lietuvos rinką.

Pastačius papildomą degalų perpylimo aikštelėje technologinį įrenginį, nuo šiol bendrovės terminalas vienu metu gali užpildyti 3 degalus pervežančias autocisternas bei per parą yra pajėgus į autotransportą perkrauti daugiau kaip 2000 t degalų – užtektiną kiekį patenkinti pusę Lietuvos degalų poreikio.

Į degalų užpildymo aikštelėje esančių technologijų gerinimą bendrovė investavo apie 0,5 mln. litų, siekiant padidinti pakrovimo į autotransportą degalų srautus bei terminalo lankstumą.

„Laikomės principinės nuostatos daug dėmesio skirti technologinių procesų efektyvumo gerinimo projektams, todėl ši investicija yra svarbi bendrovei, kadangi leis geriau patenkinti bendrovės klientų, besinaudojančių degalų perkrovos į autotransporto priemones paslauga, poreikius. Tai reiškia, jog naftos produktų užpildymo procesas į autotransporto priemones taps lankstesnis, patrauklesnis ir ekonomiškesnis laiko atžvilgiu“, - investicijos svarbą pabrėžia Rokas Masiulis, AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius.

Naujojo įrenginio dėka, bendrovės technologinės sistemos apytiksliai per 25 min. galės užpildyti iki 3 autotransporto priemonių degalais.

Bendrovės paslaugomis, perpilant autotransportui skirtus degalus iš tanklaivių, jas sandėliuojant bendrovės terminale bei pakraunant į autocisternas naudojasi UAB „Lukoil Baltija“ bei UAB „Neste Lietuva“ .

Bendrovės pajėgumai, esant ekstremaliai situacijai Lietuvos degalų rinkoje, aptarnauti importuojamus degalų srautus bei juos paskirstant po Lietuvą auto bei geležinkelių transportu, yra ženkliai didesni nei Lietuvos degalų rinkos poreikis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų