Pereiti į pagrindinį turinį

Klientų verdiktas: „eBŪSTO“ savitarna – geriausia

2021-11-03 03:00
DMN inf.

„Mano BŪSTO“ klientai, lyginant su kitų daugiabučių priežiūros įmonių klientais, geriausiai vertina galimybę naudotis jiems skirtais skaitmeniniais savitarnos įrankiais. Tokia išvada darytina išanalizavus reprezentatyvaus daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimo rezultatus.

 

 

„Mano BŪSTAS“ geriausiai savo klientams suteikia galimybę naudotis „eBŪSTO“ savitarnos teikiamomis naudomis.
„Mano BŪSTAS“ geriausiai savo klientams suteikia galimybę naudotis „eBŪSTO“ savitarnos teikiamomis naudomis. / „Mano Būsto“ nuotr.

Lietuvoje vis daugiau daugiabučių namų savininkų naudojasi savitarnos siūlomomis galimybėmis ir naudomis. Tai patogu, nes daugelį einamųjų būsto priežiūros reikalų galima sutvarkyti neatsitraukus nuo kompiuterio ar kito išmanaus įrenginio.

Aiškus lyderis

Šią vasarą pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė KANTAR atliko daugiabučių namų gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, ar jų administratoriai suteikia galimybę naudotis savitarna sprendžiant būsto priežiūros klausimus.

Net 80 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų, kurie turi galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“, į šį klausimą atsakė teigiamai. Tuo metu apklausiant kitų administruojančių įmonių klientus, tik 46 proc. respondentų nurodė turintys galimybę naudotis savitarnos įrankiais, o dar penktadalis atsakė, jog tokia galimybė jiems apskritai nėra suteikiama.

Tyrimo bendrovei pasiteiravus, ar gyventojai naudojasi savitarnos platformomis tvarkant būsto priežiūros klausimus, 64 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų atsakė – taip. Tarp kitų administruojančių įmonių teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 44 proc.

Apibendrinant tyrimo rezultatus galima daryti išvadą, jog „Mano BŪSTAS“, lyginant su kitomis daugiabučių priežiūros įmonėmis, geriausiai savo klientams suteikia galimybę naudotis savitarnos platformų teikiamomis naudomis.

Vertina mobilios aplikacijos privalumus

Dar vienas privalumas, kurį itin teigiamai įvertino „Mano BŪSTO“ klientai – galimybę būsto priežiūros reikalus tvarkyti ne tik kompiuterinėje savitarnos platformoje, bet ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“. Net 71 proc. įmonės klientų tokią paslaugą įvertino gerai, labai gerai ir puikiai. Tarp kitų būsto administratorių klientų teigiamai tokią galimybę vertinančiųjų buvo tik 41 proc.

Šiandien daugiau nei pusė mūsų paslaugomis besinaudojančių klientų būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai – arba internetu, arba per mobilią aplikaciją „eBŪSTAS.

„Nors skaitmeninių įrankinių populiarumas tarp vartotojų ženkliai išaugo per pandemiją, mes savo klientams patogiai naudotis savitarnos platformomis pasiūlėme dar gerokai iki visą pasaulį užklupusios izoliacijos. Šiandien daugiau nei pusė mūsų paslaugomis besinaudojančių klientų būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai – arba internetu, arba per mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“, - sako „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.

Įmonės klientai per savitarnos platformą „eBŪSTAS“ gali fiksuoti name pastebėtus gedimus, apmokėti sąskaitas, dalyvauti balsavimuose ir apklausose, tvarkyti kitus būsto priežiūros reikalus. Per du pastaruosius metus „eBŪSTAS“ savitarnos vartotojų skaičius išaugo net 65 proc. ir šiandien siekia 112 tūkst. unikalių vartotojų.

„Mano BŪSTO“ informacija.

KANTAR tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 dienomis. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų daugiabučių namų gyventojai, gyvenantys Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų