Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad „Lidl Lietuva“ reklamoje lygino savo ir kitų parduotuvių prekių kainas, tačiau buvo lyginamos ne tuo pat metu buvusios kainos, todėl reklama nebuvo objektyvi ir klaidino vartotojus.
„Aktualios ir nebeaktualios kainos palyginimas gali atspindėti ne objektyvų, bet dirbtinai reklaminės veiklos subjekto sukurtą kainų skirtumą ir jų lyginimą“, – pranešė tarnyba.
Tuo metu „Lidl Lietuva“ teigia, kad lyginant produktų kainas su konkurentais buvo aiškiai nurodomas laikotarpis bei konkretus prekybos tinklas.
„Lyginamosios reklamos pateikimas ir turinys yra išsamus, aiškus ir neklaidina vartotojų. Tuo pačiu suprantame, jog lyginamosios reklamos principų taikymas kainų leidiniuose Lietuvoje nėra plačiai paplitusi praktika, todėl dėl neapibrėžtumo ir kyla tokios diskusijos“, – pranešime teigė „Lidl Lietuva“.
„Atsižvelgiant į tai svarstysime galimybę kreiptis į teismą siekiant suformuoti teisminę praktiką, pagal kurią būtų reglamentuoti vieningi klientų informavimo principai visiems rinkos dalyviams“, – rašoma įmonės komentare.
Tarnybos vertinimu, vartotojas galėjo susidaryti įspūdį, jog „Lidl Lietuva“ prekėms taikė nuolaidą, nors iš tiesų jų netaikė.
Tarnyba nurodė ne kartą informavusi įmonę, kad jos reklama galimai neatitinka reikalavimų. Bendrovė aiškino ketinanti ją teikti tinkamumai, tačiau, tarnybos vertinimu, jokių esminių pakeitimų neatliko.
Tarnybos nutarimas dar gali būti skundžiamas teismui.
Naujausi komentarai