Pereiti į pagrindinį turinį

„Lidl Lietuva“ paskelbusi šūkį žengia į socialinius tinklus

2016-05-16 06:57
DMN inf.

Nuo šiandien „Lidl Lietuva“ pradeda aktyvią veiklą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, kur savo gerbėjams pasiūlys ne tik naudingą turinį, bet ir galimybę užduoti klausimų ir dalintis atsiliepimais.

Scanpix nuotr.

„Savo šūkiu Lietuvoje pasirinkome žodžius „Taip gyventi verta“, kurie atskleidžia mūsų veiklos esmę – siūlant kokybiškus produktus už prieinamą kainą nuolat kurti vertę mūsų pirkėjams ir visai bendruomenei, – sako bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Kadangi „Lidl“ yra šiuolaikiška parduotuvė visiems, mūsų socialinių tinklų paskyros irgi bus modernios ir naudingos skirtingiems pirkėjams.“

„Lidl Lietuva“ sekėjų socialiniuose tinkluose laukia konkursai, gardūs receptai bei naudingi patarimai. Apsilankius oficialiose bendrovės paskyrose galima užduoti klausimų, dalintis nuomone ir atsiliepimais apie bendrovės produktus ir aptarnavimą. „Lidl Lietuva“ socialinių tinklų paskyras rasite adresu www.facebook.com/LidlLietuva ir www.instagram.com/LidlLietuva.

„Lidl Lietuva“ taip pat kviečia dalyvauti šiuo metu vykstančiame nuotraukų konkurse ir asmeninėse „Facebook“ arba „Instagram“ paskyrose dalintis akimirkomis su žyme #TaipGyventiVerta. Konkurso pristatymą ir taisykles rasite svetainėje www.taipgyventiverta.lt. Svetainėje galima užsiprenumeruoti „Lidl“ naujienlaiškį, kuriuo bus pranešta tinklo atidarymo data ir pirmųjų duris atversiančių parduotuvių sąrašas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų