„Išnagrinėję gautus skundus matome, kad finansų rinkos dalyviai ne visada tinkamai įsigilina į klientų problemas – neretai skundus išnagrinėja paviršutiniškai ir formaliai“, – pranešime teigė LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.
Skundų dėl mokėjimo paslaugų sulaukta 1,4 tūkst. (5 proc. mažiau), dėl kreditavimo – 103 (21 proc. daugiau), dėl draudimo – 98 (nepakito), skelbia LB.
Skundų mažėjimo tendencija labiausiai ryškėjo antrąjį metų pusmetį, kai gauti 824 skundai – 14 proc. mažiau nei 2022 metų tuo pat laiku.
„Nusiskundimų dėl mokėjimo paslaugų (667 skundai), palyginti su praėjusių (2022 – BNS) metų antruoju pusmečiu, sumažėjo kone šeštadaliu. Tą lėmė ir gerėjusi mokėjimo paslaugų kokybė, ir operatyviau tikrinami mokėjimai dėl sankcijų, taip pat ir dėl tam tikrų dalyvių pasitraukimo iš rinkos“, – teigiama pranešime.
Po iniciatyvų tobulinti investicinį gyvybės draudimą padaugėjo su tuo susijusių skundų: „Vartotojai dažniausiai skundėsi dėl per mažų išmokų, draudikų nenoro nutraukti sutartį, tiek sutarties galiojimo metu, tiek ir ją nutraukus pritaikytų mokesčių, dėl prognozuotos didesnės grąžos, nei realiai gauta“.
Naujausi komentarai