Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvos bankas: pernai sulaukta 4 proc. mažiau skundų

2024-04-11 11:39
BNS inf.

Lietuvos bankas (LB) pernai sulaukė 1,76 tūkst. gyventojų skundų – 4 proc. mažiau nei 2022 metais.

P. Peleckio / BNS nuotr.

„Išnagrinėję gautus skundus matome, kad finansų rinkos dalyviai ne visada tinkamai įsigilina į klientų problemas – neretai skundus išnagrinėja paviršutiniškai ir formaliai“, – pranešime teigė LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas. 

Skundų dėl mokėjimo paslaugų sulaukta 1,4 tūkst. (5 proc. mažiau), dėl kreditavimo – 103 (21 proc. daugiau), dėl draudimo – 98 (nepakito), skelbia LB.

Skundų mažėjimo tendencija labiausiai ryškėjo antrąjį metų pusmetį, kai gauti 824 skundai – 14 proc. mažiau nei 2022 metų tuo pat laiku.

„Nusiskundimų dėl mokėjimo paslaugų (667 skundai), palyginti su praėjusių (2022 – BNS) metų antruoju pusmečiu, sumažėjo kone šeštadaliu. Tą lėmė ir gerėjusi mokėjimo paslaugų kokybė, ir operatyviau tikrinami mokėjimai dėl sankcijų, taip pat ir dėl tam tikrų dalyvių pasitraukimo iš rinkos“, – teigiama pranešime.

Po iniciatyvų tobulinti investicinį gyvybės draudimą padaugėjo su tuo susijusių skundų: „Vartotojai dažniausiai skundėsi dėl per mažų išmokų, draudikų nenoro nutraukti sutartį, tiek sutarties galiojimo metu, tiek ir ją nutraukus pritaikytų mokesčių, dėl prognozuotos didesnės grąžos, nei realiai gauta“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų