Įmonės pranešime teigiama, kad rezultatus lėmė praėjusiais metais priimti sprendimai didinti efektyvumą ir konkurencingumą. Nors „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet vežė ir daugiau krovinių, ir keleivių, sąnaudos buvo 1,4 proc. mažesnės nei pernai sausį ir vasarį.
„Be to, šiemet vasarį atidarėme atstovybę Lenkijoje - tai pirmas rimtas žingsnis į Vakarų rinkas. Šią savaitę su Latvijos bei Estijos geležinkelių vadovais sutarėme dėl intermodalinio traukinio „Amber Train“ važiavimo maršrutu Šeštokai-Ryga-Talinas“, - pranešime spaudai cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
„Lietuvos geležinkeliai“ praneša per sausį-vasarį vežę 8,6 mln. tonų krovinių, t. y. 10 proc. daugiau, palyginti su 2017 m. analogišku laikotarpiu. 17,4 proc. padidėjo krovinių tranzitas per Lietuvą, 17,3 proc. - importuojamų į Lietuvą krovinių apimtys. 0,4 proc. didėjo vietiniai vežimai.
Tranzitu per Lietuvą labiausiai padidėjo naftos ir naftos produktų - 32 proc., anglies - 27,5 proc. bei juodųjų metalų vežimo apimtys - 35,3 proc. Importas augo dėl padidėjusių krovinių vežimo srautų į Klaipėdos uostą (naftos ir naftos produktų, kalio trąšų ir kitų krovinių).
„Lietuvos geležinkeliai“ per pirmus du šių metų mėnesius uždirbo 69,6 mln. eurų pajamų.
Kiek padidėjo ir keleivių skaičius populiariausiais maršrutais: per du mėnesius maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius važiavo 16 proc. daugiau keleivių, nei prieš metus. Pačiu populiariausiu maršrutu Vilnius-Kaunas-Vilnius važiavo daugiau nei 206 tūkst. keleivių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu keleivių skaičius siekė 203 tūkstančius.
Naujausi komentarai