„Gaila, kad dėl situacijos šalyje šios akcijos mastas buvo mažesnis, tačiau akcijoje vis tiek dalyvavo daugiau nei 26 tūkst. mūsų pirkėjų. Tikiu, jog tokios akcijos ne tik stiprina visuomenės solidarumą, bendruomeniškumo jausmą, bet ir skatina atsakingą maisto vartojimą“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.
„Maxima“ savaitgalį pirkėjus prisidėti prie kilnios akcijos kvietė 118 lietuviško prekybos tinklo parduotuvių. Dosniausiai aukojo didžiosiose Vilniaus ir Kauno „Maximose“ – keturiose šių miestų parduotuvėse paaukota daugiausiai vienetų maisto produktų. Šiais metais maloniai nustebino Radviliškio „Maxima X“, kuri, pagal paaukotą kiekį maisto, aplenkė kur kas didesnes parduotuves visoje Lietuvoje.
Akcijos metu surinkti maisto produktai bus išskirstyti po daugiau nei 300 ne pelno siekiančių organizacijų, kurios rūpinasi įvairiomis socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis: daugiavaikėmis šeimomis, mažas pajamas gaunančiais neįgaliaisiais, senoliais, bedarbiais, vienišomis motinomis, socialinę krizę patiriantiems asmenimis.
Ši „Maisto banko“ akcija vyko jau 31-ąjį kartą. Aukojama buvo 71 šalies mieste, o prie jos prisidėjo net 304 įvairios organizacijos.
„Maxima“ su „Maisto banku“ kartu jau 18-tus metus iš eilės. Kiekvieną mėnesį „Maisto banko“ globojamiems žmonėms prekybos tinklas skiria maisto produktų už daugiau nei 40 tūkst. eurų. Taip sunkiai gyvenančius žmones kelis kartus per savaitę pasiekia įvairūs maisto produktai: duonos gaminiai, bakalėjos prekės ir kita.
Naujausi komentarai