Bendrovė praneša, kad per artimiausius trejus metus, 2017 – 2019 m., į restoranų tinklą Lietuvoje planuojama investuoti 7 mln. eurų. Pernai investicijos siekė beveik 700 tūkst. eurų.
„Praėję metai mums buvo labai sėkmingi, bet tuo pačiu ir pilni iššūkių. Restoranuose ėmėme diegti skaitmeninių naujovių, o mūsų pastangos bei investicijos davė teigiamų rezultatų. Mūsų svečiai įvertino pasiūlytus inovatyvius sprendimus. Kai kuriuose restoranuose svečiams leidžiame susikurti individualių mėsainių ir restorano svečiai naudojasi šia galimybe, esame įdiegę ir savitarnos kioskų. Didėjantys pardavimai leido mums stiprinti savo, kaip lyderio, poziciją ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos regione. Džiugu, kad 2016 metais sulaukę daugiau nei 22 mln. svečių išliekame vienu mėgstamiausių restoranų tinklų visose Baltijos šalyse“, – teigia restoranų tinklo ,,McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski.
Praėjusiais metais „McDonald‘s“ Lietuvoje investavo 678 tūkst. eurų, kurie buvo skirti restoranų tinklo tobulinimui: naujai įrangai bei savitarnos kioskams įsigyti ir įrengti. „McDonald‘s“ svarsto galimybes įdiegti ir daugiau skaitmeninių sprendimų, kurie restorano svečiams padėtų patogiau pateikti maisto užsakymą bei atsiskaityti. Iki 2017 metų pabaigos Lietuvoje bus atidaryti dar 2 „McDonald’s” restoranai, tad šalyje iš viso bus 13 tinklo restoranų.
Ateinančiais metais „McDonald‘s“ planuoja investuoti apie 7 milijonus eurų restoranų tinklo vystymui Lietuvoje, o per 2017 – 2019 metus Baltijos šalyse – daugiau kaip 14 mln. eurų. Tikimasi, kad iki 2019 metų pabaigos restoranų tinklas Baltijos šalyse bus išplėstas iki 39 restoranų.
Iki 2017 metų pabaigos dauguma „McDonald‘s“ restoranų Baltijos šalyse bus atnaujinti pagal naują koncepciją juose įrengiant savitarnos kioskus.
Naujausi komentarai