Pereiti į pagrindinį turinį

Pardavėjų triukai: prasidėjus „Jamam“ televizoriaus kaina pakilo 220 eurų

2019-11-23 08:00

Penktadienį visuose šalies „Akropoliuose“ prasidėjo tradicinė akcija „Jamam“, kurios metu daugelis tikisi norimus daiktus nusipirkti už mažesnę kainą. Tačiau vienas akylas pirkėjas užfiksavo priešingą atvejį – akcijos metu televizoriaus kaina šoktelėjo 220 eurų. „Topo centro“ atstovai teisinasi, kad įvyko klaida.

Kaina prieš akciją (kairėje) ir prasidėjus akcijai (dešinėje)
Kaina prieš akciją (kairėje) ir prasidėjus akcijai (dešinėje) / Skaitytojo Luko asmeninio archyvo nuotr.

Nuostabą keliančius kainų skirtumus vilnietis Lukas (tikrasis vardas redakcijai žinomas – red. past.) užfiksavo Vilniaus „Akropolio“ „Topo centre“.

Vyras ne tik pastebėjo, kad „Sony“ televizoriaus kaina prieš „Jamam“ buvo gerokai mažesnė, bet viską užfiksavo nuotraukose ir pasidalijo socialiniame tinklalapyje „Facebook“. Matoma, kad kaina akcijos metu nuo buvusios prieš savaitę skiriasi 220 eurų.

„Televizoriaus kaina prieš savaitę „Akropolio“ „Topo centre“ – 879 Eur ir šiandien, per „Jamam“, su akcija – 1099 Eur“, – tokiu įrašu feisbuke penktadienį pasidalijo vilnietis.

Kalbintas vyras portalui pasakojo, kad nuotrauką, kurioje matoma mažesnė televizoriaus kaina, jis padarė prieš savaitę – šeštadienį.

„Fotografavau, kad nepamirščiau norimo televizoriaus modelio, o nuvažiavęs jo pirkti po savaitės, nustėrau – kaina buvo žymiai didesnė“, – apmaudo neslėpė Lukas ir pridūrė, kad prekės nepirko ir nieko nelaukęs išėjo ir prekybos centro.

Paklausus, kokia pirma mintis šovė pamačius tokį kainų skirtumą, vyras žodžių į vatą nevyniojo.

„Tai eilinė paprastų žmonių apgavystė. Visos tos akcijos skirtos tik mulkinimui. Ir tai galima pasakyti ne tik apie „Topo centrą“ – daug kur taip daroma“, – pokalbio pabaigoje sakė pašnekovas.

Televizorius padovanos

Portalui susisiekus su „Topo centro“ atstovu ryšiams su žiniasklaida Žilvinu Kulvinsku jis teigė, kad įvyko klaida.

„Labai apgailestaujame dėl įvykusios klaidos – vienoje iš „Topo centro“ parduotuvių įvyko kainas nustatančios sistemos klaida ir į el. etiketę buvo įkelta vasarą galiojusi kaina“, – situacijos paaiškinimą pradėjo prekybos centro atstovas.

Jis teigė, kad socialiniuose tinkluose vaizduojamo „Sony“ televizoriaus teisinga kaina – 869 eurai.

Tai eilinė paprastų žmonių apgavystė. Visos tos akcijos skirtos tik mulkinimui.

„Tokią kainą įsipareigojame išlaikyti iki pat sausio 1 dienos. O lapkričio 22 d. Vilniaus „Akropolyje“ pirkusiems „Sony KD55XG8596“ televizorių pasižadame jį tiesiog padovanoti“, – teigė Ž. Kulvinskas.

„Neregėtas įžūlumas“

Tiesa, paaiškinimą dėl šio įvykio „Topo centro“ atstovai paskelbė ir savo feisbuko paskyroje. Čia atsirado daugybė internautų, panorusių išreikšti savo nuomonę ir dėl kainų neatitikimo „Topo centre“, ir dėl vykdomų akcijų apskritai. 

„Bet koks neregėtas įžūlumas. Jokios gėdos, padorumo, sąžinės“, – feisbuke apie vilniečio Luko užfiksuotą atvejį rašė Daiva.

„Būtent dėl to visokių „Jamam“, „griebiam“, „puolam“ stengiuosi vengti. Juose pamiršti mąstyti, analizuoti, logika nusimuša kažkur į šoną. O tokių „sisteminių klaidų“ arba „blogo darbuotojo žmogiško faktoriaus“ klaidelių tikriausiai kiekvienoje parduotuvėje pilna“, – savo poziciją dėl akcijų išsakė Asta.

„Visuose prekybos centruose tas pats. Pažiūrėkite, kas darosi statybinių medžiagų parduotuvėse. Prieš paskelbdami kokias nors akcijas darbuotojai dirba visa naktį – perspausdina visas esamas kainas didesnėmis ir tada uždeda: nuolaidos! Ir mes tuo tikime. Atsiminkite, kad prekybos centras niekada nenuleis kainos žemiau jiems nustatyto antkainio (vidaus politika). Kitaip sakant, prekybos centras niekada „neis i minusą“. Gėda pripažinti, bet teko pačiam taip daryti. Bet netikiu, kad tai sistemos klaida, nes kiekviena prekė turi skirtingą antkainį ir tik darbuotojas atsakingas už kainas ir nuolaidas. Tik darbuotojas nusprendžia, kokia kaina ir nuolaida bus pritaikyta prekei. Vienintelis dalykas, kurį galime padaryti, tai neskubėti pirkti ir atidžiai stebėti kainas“, – asmenine patirtimi feisbuke pasidalijo Donatas.

„Nieko naujo. Nusižiūri daiktą, grįžti turėdamas tikslą jį nusipirkti, o jis pabrangęs 200 eurų. Paklausus konsultanto, kodėl kaina didesnė, sulauki atsakymo, jog tai kitas modelis. Atsiprašant, dar ir už kvailį palaiko. Abiem atvejais nešiojamojo kompiuterio kaina nebuvo akcinė. Nuo to laiko visiškai apeinu šio tinklo parduotuves“, – karčia patirtimi „Topo centro“ pasidalijo Egidijus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų