Suprantamas pirkėjų lūkestis
Pirkėjų elgesys ir įpročiai keičiasi. „Lidl Lietuva“ didžiuojasi prie to prisidėjusi. Anksčiau buvo įprasta, kad akcijos – pagrindinė ir kone vienintelė galimybė norint sumažinti išlaidas maistui ir kitoms prekėms.
„Kuo toliau, tuo drąsiau pirkėjai išreiškia suprantamą lūkestį – apsipirkti pigiai bet kada užėjus į parduotuvę, ir tą lūkestį mes siekiame išpildyti“, – kalbėjo „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Nuo to laiko, kai prieš septynerius metus „Lidl“ Lietuvoje atidarė pirmąsias parduotuves, prekių kainų dinamika pastebimai pasikeitė, dėl to labiausiai laimėjo pirkėjai. „Lidl“ ir toliau tęsia savo įpareigojančią misiją – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Akivaizdu, kad pirkėjai įvertino mūsų siekį užtikrinti žemiausias kainas mažmeninės prekybos rinkoje“, – teigė K. Mažeikytė.
Kristina Mažeikyte: „Lidl“ ir toliau tęsia savo įpareigojančią misiją – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį.
Apklausos rodo, kad „Lidl“ – vienas dažniausiai lankomų prekybos tinklų. Šio tinklo parduotuvėse per mėnesį apsilanko trys iš keturių apklaustųjų. Didelė dalis nurodo, kad čia visada randa mažiausias kainas. Daugiau nei pusė apklaustųjų sako, kad norėtų, jog ir kituose Lietuvos prekybos tinkluose būtų tokios žemos kainos kaip „Lidl“.
Nuolat pigiau
„Lidl“ pozicija – pirkėjams siūlyti ne tik trumpalaikes akcijas, bet, kas svarbiausia, mažesnes reguliarias maisto ir kitų produktų kainas, kad kokybiškų ir nebrangių prekių rastų bet kada užsukę į parduotuvę.
„Nuo šių metų pradžios prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo mažinti pirkėjų mėgstamų prekių kainas – toks sprendimas gerokai palengvino gyventojams tekusią infliacijos naštą. Neketiname sustoti – „Lidl“ dar labiau mažina reguliarias pieno, mėsos ir kitų produktų kainas“, – tvirtino „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas ir pridūrė, kad „Lidl“, atsižvelgdama į pasaulines tendencijas, neretai taiko aukštesnius standartus dėl žaliavų sertifikavimo, gaminių sudėties ar juose esančio cukraus ir druskos kiekio, o tai irgi užtikrina aukštą prekių kokybę.
Nuo praėjusios savaitės „Lidl“ taip pat sumažino pomidorų padažų ir kečupų, sausų pusryčių, gaiviųjų gėrimų ir džemų, populiarių kepinių ir konditerijos gaminių, taip pat plaukų kosmetikos ir kitų prekių kainas.
Gausus kokybiškas asortimentas
Pirkėjų apklausose „Lidl“ jau senokai įsitvirtino kaip pigiausias apsipirkti Lietuvoje prekybos tinklas. K. Mažeikytė nurodė ir dar kelias priežastis, dėl kurių pirkėjai labiausiai vertina būtent „Lidl“.
„Mūsų pranašumas – privatūs prekių ženklai. Ne vienus metus glaudžiai bendradarbiaujame su vaisių ir daržovių augintojais, pieno ir gyvulininkystės ūkiais, kurie mums tiekia sertifikuotą produkciją, pažymėtą tiek jų, tiek mūsų prekių ženklais. Tai leidžia mums greičiau reaguoti į rinkos pokyčius, o pirkėjams – įsigyti aukštos kokybės prekes, nedarant jokių kompromisų dėl kainos“, – aiškino K. Mažeikytė.
Privatūs prekių ženklai užtikrina galimybę sėkmingiau derėtis su įvairiais gamintojais dėl dar mažesnių kainų pirkėjams. Tai pasiekti padeda ir didelė pirkimo apimtis, ilgametė derybinė patirtis.
Prekybos tinklo „Lidl“ asortimentą sudaro beveik 90 proc. privačių prekių ženklų produkcijos. Dėl to pirkėjams atsiveria itin gausus įvairių prekių asortimentas: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki prekių, skirtų buičiai, vaikams ar laisvalaikiui. Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų ir vertinamų „Lidl“ prekių ženklų – „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kt.
Dėmesys lietuviškai produkcijai
„Lidl“ nuolat bendradarbiauja su daugiau kaip 120 Lietuvos tiekėjų. Dalis jų produktų į lentynas atkeliauja su savo prekių ženklu, dalis – su „Lidl“ privačiais prekių ženklais. Pavyzdžiui, Lietuvoje gaminama dalis privačių prekių ženklų „Pilos“, „Ballino“, „Mano duona“, „Pikok“ ir kt.
„Pirkėjai šiuos ir kitus produktus gerai atpažįsta ir mėgsta, o tuos, kurie dar nebandė mūsų privačių prekių ženklų produktų, jie pirmiausia vilioja itin patrauklia kaina. Privačią produkciją „Lidl“ parduotuvėms pagal aukščiausius kokybės standartus ir specialias receptūras gamina patyrę Lietuvos ir Europos gamintojai, su kuriais glaudžiai bendradarbiaujame ne vienus metus“, – sako L. Gudas.
Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse iš viso yra apie 700 produktų, gaminamų Lietuvoje. Daugiau nei pusė lietuviškų produktų yra pieno produktų, duonos gaminių ir kepinių, ledų ir alaus kategorijų. Sezono metu parduotuves pasiekia ir lietuviškos daržovės, salotos ir vaisiai.
Ypatingo „Lidl Lietuva“ dėmesio sulaukia mažieji Lietuvos gamintojai. Nuolatinį prekių asortimentą papildė autentiški jų saldūs kepiniai, mėsos ir pieno gaminiai, gėrimai.
Akcijų medžiotojams
Esate azartiškas ir mėgstate akcijas? „Lidl“ ir jums turi ko pasiūlyti. Akcijų medžiotojams skirti „Superinių“, „Superšeštadienio“, „Supertrečiadienio“, prekių už 1 centą už tam tikrą išleistą sumą kartu su „Lidl Plus“ programėle ir kiti pasiūlymai.
Specialių akcijų ir leidinių tykoti patogu telefone. Tai padeda patogiau susiplanuoti didesnius apsipirkimus, jeigu tokius mėgstate. „Lidl Plus“ mobiliojoje programėlėje galima rasti visus savaitinius elektroninius kainų leidinius ir specialius pasiūlymus.
Ieškantiems idėjų verta pasižvalgyti po receptų skyrelį programėlėje „Lidl Plus“ arba www.lidl.lt.
Lietuvoje veikia 69 „Lidl“ parduotuvės 26-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.
Naujausi komentarai