Anot bendrovės „Prisma LT“ komercijos direktoriaus Hannu Houni, vienas esminių „Prisma“ prekybos tinklo pranašumų prieš konkurentus – prekių išskirtinumas.
„Lietuvoje prekybos centrai dažniausiai siūlo identišką prekių asortimentą, kainos visur labai panašios, skiriasi tik parduotuvių lokacijos. Mes norime sukurti papildomą naudą, todėl stengiamės pasiūlyti tai, ko negali kiti centrai, prekiaujame „Rainbow“, „X-tra“, „Kotimaista“ ir kitais prekių ženklais kurie atspindi suomišką kokybę“, - teigė H. Houni.
Sprendimas koreguoti komunikacijos kryptį buvo priimtas norint priartėti prie kliento ir pabrėžti išskirtinumą.
„Turėdami tik po dvi parduotuves Vilniuje ir Kaune – konkurentams nusileidžiame parduotuvių skaičiumi, tačiau norime pabrėžti savo išskirtinumą per supratimą, ko reikia šeimoms, pakviesti būtent šiuos pirkėjus važiuoti apsipirkti pas mus, įsitikinti mūsų sukuriama pridėtine verte pirkėjui“, - kalbėjo komercijos direktorius.
Naujosios „Prisma“ krypties pagrindiniais herojais reklamose taps kūdikiai. Būtent kūdikiai suaugusiųjų balsais kalbės apie labiau jų tėvams artimus dalykus, gyvenimo aktualijas, kasdienes problemas.
„Šia reklamine kampanija norime parodyti, kad tai prekybos tinklas, kuris supranta šeimas, jų poreikius ir norus. Tikime, kad žmonėms mūsų pateiktos situacijos pasirodys kartu ir pažįstamos, ir juokingos“, - pasakojo suomių reklamos agentūros „Wörks Oy“ įkūrėjas Mikko Airas. Pastaroji reklaminę kampaniją kūrė kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra „SOK media“.
Naujausi komentarai