„Įrodėme, kad profesionalios scenos kaina įkandama ir mažesnių renginių, miestų ir miestelių švenčių organizatoriams“, – sakė „ProDJ“ direktoriaus pavaduotojas Dovydas Bajoras, akcentavęs, kad „ProDJ“ šiandieną kuriamos scenos atlieka ne vien įprastą pakylos su stogu funkciją – ji žiūrovą stebina formų ir spalvų transformacija. Kompanijos specialistai klientams siūlo individualius scenos brėžinius, kurie padeda sceną įkomponuoti į renginio erdvę, išspręsti technines apšvietimo, garso, LED ekrano ir vaizdo transliacijos, dizaino užduotis.
„Sukūrėme interaktyvų įrankį, kuriuo klientas pats gali pasirinkti bent 10 planuojamo renginio scenos konstrukcijos variantų ir, įkeldamas vaizdo failus, matyti, kaip renginio scena atrodytų. Tikimės, kad šis įrankis renginių organizatoriams padės išsiaiškinti, kokios scenos reikia“, – „ProDJ“ naujovę pristatė D. Bajoras.
Dovydas Bajoras. Įmonės nuotr.
„ProDJ“ stengiasi būti pasaulinių scenos dizaino, techninių sprendimų kūrimo tendencijų nešėja Lietuvoje. „Modernios, individualios scenos yra mūsų komandos kūrybinis variklis, darbo aistra“, – sakė D. Bajoras.
„ProDJ“ nevengia iššūkių: ir siautulingus vėjus atlaikančias scenas yra statę ant paplūdimio smėlio Lietuvos ir Latvijos pajūryje, Bodrumo kurorte Turkijoje, taip pat ant šlaitų, laiptų – ne vien šiltuoju metų laiku, o ir žiemą.
„Šiandieną užsakovai nori scenų, kuriančių stipresnę emociją, padedančių pritraukti daugiau žiūrovų. Nuolat investuodami į pažangias scenų sukūrimo technologijas, orientuojamės ne į mega, bet į atsakingus, kokybiškus ir estetiškus renginius, kuriuose būna nuo 100 iki 15 tūkst. žiūrovų. Džiaugiamės, kai pavyksta pranokti užsakovo, o svarbiausia – publikos lūkesčius“, – kalbėjo D. Bajoras.
Naujausi komentarai