Pasak Vytauto Romeikos, „Senukų“ rinkodaros vadovo, įmonei nuolat keičiantis ir siūlant vis daugiau naudų skirtingoms klientų grupėms, natūraliai atėjo laikas ir naujai pristatyti visą „Senukų“ lojalumo sistemos spektrą: daugybę sprendimų, kurie lengvina gyvenimą ir leidžia greičiau, efektyviau ir smagiau įsirengti, atnaujinti ar tiesiog pagerinti savo namus.
„Senukai“ siekia į kasdienes situacijas pažiūrėti pozityviu kampu ir atėjus pavasariui įkvėpti kūrybiškai atsinaujinti savo aplinką. Nors namų remonto garsai įprastai asocijuojasi su laikinais nepatogumais, tačiau džiaugiuosi, kad mūsų kompanija randa sprendimų ne tik padėti atnaujinti, patobulinti ir pagražinti savo namus, bet ir skatina išlaisvinti kūrybines idėjas“, – kalbėjo V. Romeika.
Remonto garsai tapo muzika
Bendrą įvaizdžio kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius pasakoja, kad užduotis apimti platų didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo paslaugų ir lojalumo programų spektrą bei apie jas smagiai papasakoti viename klipe buvo įdomus iššūkis visai komandai.
Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą.
„Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą. Sukūrėme pasakojimą apie tai, kaip įvairių žmonių ir jų namų kuriamas ritmas susijungia į vieną smagią melodiją“, – teigė J. Valatkevičius.
Agentūros sumanymą įgyvendino „Dansu Films“, režisierius Domas Petronis bei garso dizaineris Simas Okas („Pete and Wolf“). Vaizdo klipui specialiai sukurtas garso takelis, kuriame realūs įrankiai ir įvairios prekės iš „Senukų“ virto muzikos instrumentais: pavyzdžiui, kibirai – būgnais, santechnikos vamzdžiai – pučiamuoju didžeridu, statybinės virvės – bosu, kabių plaktukas ir virtuvės rakandai – perkusija. Tai perteikia ir svarbiausią idėją: namų atnaujinimas yra praktinė užduotis, tačiau jos rezultatai visada atneša išskirtinį džiaugsmą.
Naujoji reklama tęsia 2022 metais pradėtą „Senukų“ įvaizdžio liniją „Vieno namo istorijos“.
Daugiau dėmesio lojalumo programoms
Nauja reklama pristato atnaujintas „Senukų“ lojalumo programas: daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“, išskirtinių nuolaidų programą „Naujakurys“, naudų programą meistrams ir profesionalams „Proficard“.
„Senukai“ nuolat reaguoja į besikeičiančius klientų poreikius, todėl atnaujina ir personalizuoja prekes bei paslaugas skirtingoms klientų grupėms tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Taip siekiame padėti klientams sutaupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių“, – pristatė „Senukų“ lojalumo vadovė Ona Makauskaitė-Gudaitienė.
Pasak jos, „Senukų“ parduotuvėse klientai gali rasti ne tik platų įvairių kategorijų prekių pasirinkimą, bet ir pasinaudoti paslaugomis: pavyzdžiui, dizainerio konsultacija, įrankių nuoma, įvairaus tipo pristatymu.
O. Makauskaitės-Gudaitienės teigimu, kalbant apie namus, pastebima išsiplėtusi šios sąvokos reikšmė klientų gyvenime: daugelis vis daugiau dėmesio skiria ne tik namų įrengimui ar atnaujinimui, bet nepamiršta ir sodo, lauko, namuose aktyviai leidžia laisvalaikį, pramogauja, taip pat rūpinasi savo vaikų ar gyvūnų poreikiais.
„Nuo patarimo iki sprendimo, nuo idėjų iki jų įgyvendinimo, nuo visų remonto, statybos ir apdailos prekių iki buitinės technikos, laisvalaikio prekių ar gyvūnų prekių – siekiame, kad „Senukuose“ būtų galima rasti visko, kas padėtų sukurti geresnį gyvenimą namuose“, – apibendrino lojalumo vadovė.
Reklamos vaizdo klipą galite pamatyti čia:
Naujausi komentarai