Draudimo rinkos dalyviai svarsto, kad toks PZU siūlymas perleisti Lietuvoje turimas transporto priemonių (kasko) ir turto draudimo paslaugas, kad gautų Konkurencijos tarybos leidimą perimti "Lietuvos draudimą", prasmingas tik tuo atveju, jei bendrovė įsipareigos perleisti ir tinklo dalį, darbuotojus, rašo "Verslo žinios".
"Kai turi klientų duomenis, juolab kad didelė klientų dalis draudžiasi per brokerius, vėliau susigrąžinti klientus nebūtų labai sudėtinga", - dienraščiui teigė draudimo brokerių įmonės "Balto Link" generalinis direktorius Robertas Šaltis.
Transporto ir turto draudimo rūšys Lietuvos draudimo įmonėms šiuo metu yra pelningos, tad, pasak R.Šalčio, pirkėjų, norinčių perimti PZU verslo dalį, neabejotinai atsirastų. Svarstoma, kad toks pirkinys būtų puiki galimybė bendrovei "Compensa" padidinti turimą rinkos dalį, pelningos rūšys galėtų sudominti "Gjensidige Baltic", galbūt ir draudimo bendrovę "Ergo".
Naujausi komentarai