Pereiti į pagrindinį turinį

Ruošiasi kalėdinių pirkinių karštinei internete: „Kesko Senukai Digital“ atidarė logistikos centrą

2021-09-17 07:52
DMN inf.

Dėl COVID-19 pandemijos sutrūkinėjusios logistikos grandinės ir besikeičiantys klientų poreikiai verslus skatina iš anksto ruoštis šių metų šventiniam kalėdinės prekybos laikotarpiui. Elektronines parduotuves „Senukai“ ir „1A“ valdanti bendrovė „Kesko Senukai Digital“ investavo į naują logistikos centrą Latvijoje, iš kurio ir Lietuvos pirkėjus internetu įsigytos prekės nuo šiol pasieks dar greičiau.

Kesko Senukai Digital nuotr.

Šiandien prekybininkai jau dirba naujoje realybėje, kurią padiktavo COVID-19 pandemija. Ankstinamas prekių užsakymas iš importo šalių, investuojama į vidinius logistikos sprendimus, kad internetu užsisakyti pirkiniai pirkėjus pasiektų be trikdžių.

„Pandemija ne tik išaugino paklausą elektroninėje prekyboje, bet ir pakoregavo klientų lūkesčius. Dabar užsisakius pirkinį internete klientams svarbi kiekviena minutė. Todėl atidarėme naują Baltijos šalių rinkai aptarnauti skirtą logistikos centrą Latvijoje ir investavome į sprendimus, kurie leis sparčiau organizuoti pirkinių komplektavimą bei jų atidavimą siuntų pristatymo tarnyboms“, – sako „Kesko Senukai Digital“ logistikos vadovas Kęstutis Statulevičius.

Dabar užsisakius pirkinį internete klientams svarbi kiekviena minutė. Todėl atidarėme naują Baltijos šalių rinkai aptarnauti skirtą logistikos centrą Latvijoje ir investavome į sprendimus.

Naujas logistikos centras dirba didesniu pajėgumu ir gali apdoroti beveik dvigubai didesnį užsakymų kiekį nei iki šiol, todėl ir pirkinių pristatymas klientams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pagreitės. Taip pat elektroninių parduotuvių „Senukai“ ir „1A” pirkėjams bus galimybė prekes atsiimti tiesiai iš sandėlio.

Logistikos vadovas Kęstutis Statulevičius / Kesko Senukai Digital nuotr.

Didėja ir prekių asortimentas

Naujojo logistikos centro vieta Latvijoje pasirinkta dėl geografiškai patogios vietos aptarnauti visas tris Baltijos šalis. 5.700 kv. metrų ploto sandėlis išsinuomotas Rygos „Rumbula“ logistikos parke.

„Didelį prioritetą skyrėme asortimento didinimui, nes dabar galime sandėliuoti apie 50 tūkst. skirtingų pavadinimų prekių. Naujame sandėlyje yra du kartus daugiau saugojimo vietų stelažuose ir net penkis kartus daugiau vietų lentynose nei naudojomės iki šiol. Tai leidžia turėti platesnį asortimentą ir pakankamą atsargų kiekį, kad pirkėjams nieko nepritrūktų“, – pažymi K. Statulevičius.

Logistikos centre bus laikomos ir komplektuojamos ne tik namų statybai ar remontui būtinos medžiagos, bet ir buitinė technika, baldai, apdailos, elektronikos, laisvalaikio ir kitos prekės, kurių galima įsigyti elektroninėse parduotuvėse „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.

Keičiamas pirkinių užsakymo modelis

Anot K. Statulevičiaus, nauji apribojimai patekti į fizines parduotuves skirtingose Baltijos šalyse lemia skirtingą pirkėjų reakciją. Svarbu greitai reaguoti į valdžios institucijų priimtus sprendimus ir būti pasiruošus pasitelkti papildomus resursus: žmogiškuosius, logistinius, technologinius. Todėl naujame logistikos centre „Kesko Senukai Digital“ keičia ir užsakymų komplektavimo modelį.

„Iki šiol samdydavome išorinius tiekėjus, kurie atlikdavo užsakymų komplektavimo paslaugas, bet po kelių nesėkmingų pasirinkimų nusprendėme šias operacijas perimti į savo rankas. Tai mums leis greičiau reaguoti į nenumatytas aplinkybes, nebebūsime priklausomi nuo trečiųjų šalių resursų ir darbo principų ir, svarbiausia, galėsime klientams užtikrinti visą efektyvią tiekimo grandinę“, – teigia logistikos vadovas.

Siekiant sumažinti vėluojančių užsakymų skaičių, persikėlimas į naują sandėlį įvykdytas vos per kelis mėnesius. Per šį laikotarpį praktiškai „nuo nulio“ suformuota nauja sandėlyje dirbančių žmonių komanda.

K. Statulevičius neslepia, kad konkurencija dėl logistikos centro darbuotojų yra labai arši. Ištisą̨ parą veiksiančiame naujame sandėlyje Latvijoje dabar dirba apie 100 darbuotojų. Artėjant didžiosioms metų šventėms planuojama į pagalbą laikinai pasitelkti papildomus darbuotojus.

„Vartotojų poreikiai ir rinka juda vis trumpesnių ir konkretesnių pristatymo terminų link, todėl ieškome ir automatizacijos sprendimų, kurie leistų paruošti užsakymą kaip įmanoma greičiau kuo didesnei asortimento apimčiai“, – ateities planus apibendrina logistikos ekspertas.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų