Pereiti į pagrindinį turinį

Piktinasi sutrikusia „Swedbank“ veikla: bankomatai ir skaitytuvai „atmeta“ korteles

2021-06-21 13:02
DMN inf.

Pirmadienio popietę į portalo redakciją kreipėsi skaitytojai, kurie skundėsi sutrikusia „Swedbank“ banko veikla.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / freepik.com nuotr.

Kaip portalo žurnalistams pasakojo kaunietė Julija, pirmadienio popietę ji iš Laisvės alėjoje esančio „Swedbank“ bankomato bandė išsiimti grynųjų pinigų, tačiau moters banko kortelė buvo atmesta.

Kortele Julija bandė atsiskaityti ir maisto prekių parduotuvėje, tačiau skaitytuvas ir vėl atmetė kortelę.

Julijai antrino ir kaunietė Silvija – moteris taip pat susidūrė su banko trikdžiais. „Internete man neatidaro elektroninės bankininkystės“, – teigė pašnekovė.

„Kad per visas sistemas nulūžtų, tai tikrai nebuvau girdėjęs“, – moterims antrino skaitytojas Tomas.

Paskambinus į „Swedbank“ klientų aptarnavimo centrą nurodoma, kad bankas išties susiduria su trikdžiais. „Atsiprašome, šiuo metu yra sutrikusi banko sistemų veikla. Nesklandumai bus pašalinti artimiausiu metu“, – štai tokią žinutę išgirsta į „Swedbank“ paskambinę vartotojai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų