„Vienas iš svarbiausių dalykų, tokiu laiku padedančių užtikrinti ramybę, yra galimybė bendrauti. Matome, kad nemokamos ryšio paslaugos yra itin reikalingos – jais klientai naudojasi tiek skambindami artimiesiems, tiek konsultuodamiesi su įvairiomis tarnybomis ar emocinę pagalbą teikiančiais specialistais“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
„Tele2“ kartu su „Jaunimo“ linija inicijuoja nemokamos emocinės pagalbos teikimą savo klientams. Konsultacijas visą parą teikia „Jaunimo linijos“ savanoriai, paskambinus specialiuoju numeriu +370 5 265 7904.
Operatorius sprendimą pratęsti ryšio paslaugų kompensavimą priėmė įvertinęs šios paslaugos būtinumą. Išaugę skambučių srautai rodo, kad nemokamomis ryšio paslaugomis klientai naudojasi itin aktyviai.
Privatiems ir verslo „Tele2“ klientams papildomų veiksmų imtis nereikia – kompensacija už šį laikotarpį bus pritaikyta mėnesio pabaigoje, išrašant sąskaitą.
Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ klientams nuliniai ryšio paslaugų tarifai pritaikyti automatiškai.
Naujausi komentarai