Pereiti į pagrindinį turinį

„TNS LT“ pradeda fiksuoti atidėtą TV žiūrėjimą

2016-09-07 09:08
BNS inf.

Rinkos tyrimų bendrovė "TNS LT" pradeda fiksuoti atidėtą televizijos žiūrėjimą, kurį įtrauks į bendrus televizijos reitingus.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Shutterstock nuotr.

Tai suteikia galimybę tiksliau įvertinti reklamos kampanijų statistiką, rašo "Verslo žinios".

"Gyventojai vis dažniau naudojasi atidėto TV žiūrėjimo paslauga, todėl vien įprasto linijinio TV matavimo nebepakanka", - teigė "TNS LT" direktorius Gytis Juodpusis.

Nuo šio rudens tyrėjai į savo teikiamus televizijos reitingus įtraukia ne tik įprastą linijinį, bet ir atidėtą TV žiūrėjimą. Jį "TNS LT" matuos pasitelkusi garso sugretinimo technologijas, naujos kartos TV metrus "Rapid Meter" ir TV duomenų analizės programą "Instar Analytics".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų