Pereiti į pagrindinį turinį

Vairuotoją įsiutino automobilio draudimo kaina

2018-02-21 03:00

Privalomojo civilinės atsakomybės draudimo kainos stebina šią paslaugą teikiančių įmonių klientus. Jaunam klaipėdiečiui automobilio draudimas tapo tikra mįsle, kai draudimo specialistė jam pasiūlė didesnę kainą nei nurodo internetinė skaičiuoklė.

Nesuprato: klaipėdietis stebėjosi, kodėl draudimo bendrovės "Seesam" specialistė jam, lojaliam klientui, vietoje 115 eurų pasiūlė mokėti daugiau – 128 eurus.
Nesuprato: klaipėdietis stebėjosi, kodėl draudimo bendrovės "Seesam" specialistė jam, lojaliam klientui, vietoje 115 eurų pasiūlė mokėti daugiau – 128 eurus. / "Klaipėdos" skaitytojo nuotr.

Klaipėdietis Lukas įsitikinęs, kad kai kurios draudimo įmonės naudojasi savo klientų naivumu.

Esą draudimo bendrovė "Seesam" būtent jo automobiliui skirtą draudimo metinę įmoką internetiniame tinklalapyje "draudimas.lt" paskaičiuoja už 115 eurų. O bendrovės draudėja siūlo mokėti 128 eurus.

"Absurdas, kai lojalus klientas už draudimą kasmet suploja vis daugiau. Juolab kad nepatenku į jokias rizikos zonas, esu ilgametis vairuotojas, nepatyręs avarijų. Panaršęs internete radau kone perpus pigesnių pasiūlymų. Mažesnės ir tos pačios bendrovės kainos", – stebėjosi pašnekovas.

Absurdas, kai lojalus klientas už draudimą kasmet suploja vis daugiau.

Vyro žodžiais tariant, jei nemoki ieškoti, tenka susimokėti dvigubai.

"Seesam Insurance AS" Lietuvos filialo Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Eugenijus Mažiulis paaiškino, kad draustis internetu – pigiau, todėl ir yra šis kainų skirtumas.

"Pateikta kaina tikrai nėra nesusipratimas ar techninė klaida – paprasčiausiai tai yra 10 proc. nuolaida, kuri yra taikoma draudžiantis internetu: 128 eurų, atėmus 10 proc. (12,8 euro), prilygsta 115 eurų. Apie tai, kad draudimo bendrovė "Seesam" taiko papildomą nuolaidą draudžiantis internetu, viešai skelbiame jau nuo 2008 m., kai pradėjome draudimo pardavimus savo elektroninėje parduotuvėje. Vėliau, partneriams pradėjus teikti mūsų draudimo paslaugas internetu, šį principą taip pat išlaikėme, tad 10 proc. nuolaida taikoma ir jų elektroninėse parduotuvėse", – teigė E.Mažiulis.

Esą tai įprasta praktika, taikoma internetiniuose pardavimuose, mat procesas yra automatizuotas, dalį veiksmų, susijusių su duomenų įvedimu, atlieka pats lankytojas, todėl bendrovės atstovai gali pasiūlyti patrauklesnę kainą klientui.

Tiesa, automobilių draudimo kainos per pastaruosius trejetą metų smarkiai išaugo.

Remiantis Lietuvos banko viešai pateikiamais ne gyvybės draudimo rinkos duomenimis, 2017 m. (1–11 mėn.), palyginti su 2016 m., vidutinė įmoka augo 28 proc. verslo klientams ir 24 proc. fiziniams klientams. 2016 m., palyginti su 2015 m., šie pokyčiai buvo atitinkamai 13 ir 5 proc.

E.Mažiulis akcentavo, kad draudimo įmoka priklauso nuo daugelio kriterijų: svarbu draudėjo miestas, vairavimo stažas, transporto priemonės parametrai, įvykių istorija, automobilio paskirtis, draudimo laikotarpis ir kiti niuansai.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų