Pereiti į pagrindinį turinį

Vėl pradeda veikti „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai

2020-04-28 14:47

Nuo antradienio veiklą atnaujina daugelis bendrovės Lietuvos paštas finansinių paslaugų „Pay Post“ klientų aptarnavimo skyrių. Laikantis būtinų saugumo priemonių, klientai galės patogiai atsiimti išmokas, sumokėti mokesčius, atlikti pinigines perlaidas bei kitas finansines paslaugas, sakoma Lietuvos pašto pranešime.

Lietuvos pašto nuotr.

„PayPost“ skyriai atidaromi užtikrinant visas įmanomas saugumo priemones. Visuose skyriuose klientus ir darbuotojus skirs įprastos stiklinės pertvaros. Kadangi skyriai nedideli, vienu metu į jį galės užeiti tik vienas klientas, kiti bus prašomi pasilikti lauke, stovint eilėje vienas nuo kito laikytis saugaus 2 metrų atstumo.

Klientai į skyrius galės užeiti tik su veidą dengiančia apsaugine kauke. Skyriai reguliariai turės pertraukas, kurių metu patalpos bus vėdinamos, dezinfekuojami jose esantys paviršiai. Visi skyriuose dirbantys darbuotojai aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis: respiratoriais, vienkartinėmis pirštinėmis, rankų ir paviršių dezinfekciniu skysčiu. Kiekvieną rytą, prieš pradedant darbą, darbuotojai matuosis temperatūrą.

Lietuvoje iš viso yra 105 „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai. Nuo balandžio 28 d. veiklą atnaujina 82 iš jų. „PayPost“ skyriuose teikiamos tokios finansinės paslaugos kaip išmokų mokėjimas, įmokų surinkimas, kreditai, draudimas, automobilio lizingas, pinigų perlaidos ir kt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų