Pereiti į pagrindinį turinį

,,Audi“ Ženevos automobilių parodoje – net šešios sportiškosios perspektyvos

2017-03-07 14:58
DMN inf.

Šiandien Ženevos automobilių parodoje ,,Audi" pristato šešis naujus modelius, tarp kurių pasaulinės premjeros ,,Audi Q8 Sport Concept", varoma 3,0 TFSI V6 variklio ir subtilios hibridinės sistemos, bei ,,RS 5 Coupé" - RS modelių gamos ,,Gran Turismo" versija. Lenktynėms sukurtas ,,Audi RS 5 DTM" pradeda naują sezoną autosporte su daugiau nei 500 arklio galių.

Debiutuoja ir daugiau „sportininkų“: ,,Audi RS3 Sportback", ,,Audi SQ5 TFSI". O kartu su ,,A5 Sportback" ,,G-tron Audi" taip pat pristato tvaraus judėjimo koncepciją. Natūraliomis suskystintomis dujomis varomas automobilis sujungia dinamišką galią, kasdienį vairavimą ir elegantišką dizainą.

,,Audi Q8 Sport Concept“

Empatiškai sportiškas, ekstremaliai dinamiškas ir prabangus – tai yra šio modelio bruožai, užtikrinsiantys ,,Audi Q8 Sport Concept" ryškų įspūdį didžiųjų automobilių lygoje. ,,Q8 Sport Concept" – tai sinonimas prestižui, pabrėžtinam sportiškumui ir technologijų lyderystei. Gamintojas didžiuojasi ir modelio širdimi – 3,0 TFSI šešių cilindrų variklis su švelnia hibridine sistema ir elektriniu kompresoriumi. Tai šis tas naujo variklių pasaulyje, o įspūdingi rodikliai tai tik patvirtina: ,,Q8 Sport Concept" – 350 kW (476 AG) ir 700 Nm sukimo momentas leidžia automobiliui spriegti iki 100 km/val. per vos 4,7 sekundes ir pasiekti maksimalų 275 km/val. greitį. Važiuojant lengvu ritmu automobilis vienu kuro bako užpildymu gali įveikti net 1200 kilometrų ir taip pelyti ilgų kelionių mėgėjų simpatijas. Kalbant apie išvaizdą, ,,Audi Q8 Sport Concept" turi savo ryškų charakterį: išraiškingos oro paėmimo angos, dominuojančios aštuonių kampų grotelės yra tik dalis įspūdingos dizaino harmonijos.

,,Q8 Sport Concept" skiriasi ir nuo anksčiau Detroite pristatyto ,,Q8": 12 milimetrų platesnės ratų arkos, stogo krašto aptakas, aukščiausios kokybės medžiagos interjere ir nauja valdymo sistema liečiamajame ekrane.

Nauja RS dizaino kalba ir įspūdinga galia: ,,Audi RS 5 Coupé“

Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé" – tai Gran Turismo serija RS modelių gamoje, sujungianti elegantišką estetiką ir plačias galimybes kasdieniam naudojimui. Visiškai naujai perdarytas 2,9 TFSI V6 biturbo variklis dabar generuoja 331kW (450AG) galią ir patiekia 600 Nm sukimo momentą – 170Nm didesnį nei pirmtako. Aukščiausio lygio ,,A5" versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundes, o su papildomos įrangos „RS dynamic package” greitis sieks 280 kilometrų per valandą. V6 variklis galią perduos per aštuonių laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėžę į visų varančiųjų ratų legendinę sistemą „Quattro“. Tiesa, galia tarp ratų paskirstyta asimetriškai – 40:60.

,,RS 5 Coupé" dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš lenktynių legendos ,,Audi 90 quattro IMSA GTO". Priekis žemas, platus, su didelėmis oro paėmimo angomis. Išsipūtusios ratų arkos, paplatintos 15 milimetrų, o viduje kiekvienas sportinis elementas bus paženklintas RS logotipu.

Daugiau nei 500 AG ir ištobulinta aerodinamika: ,,Audi RS 5 DTM“

Kartu su žemiškuoju RS ,,5 Coupé" modeliu, „Audi Sport“ padalinys pristato ir DTM lenktynėms pritaikytą ,,Audi RS5 Coupé" versiją. Čia vadovaujantis lenktynių nuostatais ir reikalavimais atlikta daug pakeitimų, pritaikyta daugiau akcentų iš naujosios RS dizaino linijos ir gautas rezultatas – trečiosios kartos ,,Audi A5 DTM", visiškai pranokęs pirmtakus.

Keturių litrų V8 variklis dabar turi daugiau nei 500 arklio galių, o 2017-tųjų sezoną važiuos su Hankook minkštesnėmis padangomis leidžiančioms pasiekti geresnių rezultatų. Automobilis sezoną pradės gegužės 5-7 dienomis lenktynėse Hokenhaime.

Naujasis penkių cilindrų variklis: ,,Audi RS 3 Sportback“

,,Audi" pristato dar vieną RS karūnos brangakmenį Ženevoje – RS ,,3 Sportback".  Naujas 2,5 TFSI penkių cilindrų variklis su 294kW (400 AG) galios užtaisu, pasiekiantis 480 Nm sukimo momentą.

Šis modelis pasižymi ir puikiomis valdymo savybėmis, ypač kai procesą palengvina elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC) ir sportinis jos režimas, specialiai subalansuotas RS modeliui.

Sportiškasis kompaktinis modelis užtruks tik 4,1 sekundes pasiekti 100 km/val.

Galia, ,,quattro" logotipai, RS gamos aptakai ir kiti RS akcentai nepaliks abejingų.

V6 galia ir nuostabi dinamika: ,,Audi SQ5 TFSI“

Vos tik pristatytas Detroito ,,Motor Show" parodoje ,,Audi SQ5" modelis jau pasiruošęs savo premjerai Ženevoje. Aukščiausio lygio ,,Q5" modelis jėgų semsis iš trijų litrų V6 variklio su 260 kW (354AG) galios.

100km/val. greitis bus pasiektas per 5,4 sekundes, o aštuonių pavarų „Tiptronic“ paskirstys galią į visus keturis varančiuosius ratus.

,,Audi SQ5" modelis nuo standartinių modelių išsiskiria išskirtiniais S modelių linijos akcentais: sportinės sėdynės, LED priekiniai žibintai, 20 colių dydžio dvigubų penkių stipinų žvaigždės formos lengvo lydinio ratlankiais.

Sportiškoji elegancija ir galimybė naudoti dujas: ,,Audi A5 Sportback g-tron“

Remiantis ,,A3 Sportback g-tron" ir ,,A4 Avant g-tron" sėkme, ,,Audi A5 Sportback g-tron" yra trečiasis modelis, galintis važiuoti naudodamas natūralias suslėgtas dujas. 2,0 darbinio tūrio TFSI variklis siūlo 125kw (170 AG) galią. Dujų talpykla išsiskiria savo labai mažu svoriu (19 kilogramų) ir įspūdinga ištverme. Vienu užpildymu galėsite nuvažiuoti iki 500 kilometrų važiuojant tik suslėgtomis dujomis, o į pagalbą pasitelkus 25 litrų benzino baką, kaipmat įveiksite ir 950 kilometrų. ,,G-tron" gamos modeliai yra ne tik pigesnio kuro alternatyvos, bet ir švarūs modeliai. New European Driving Cycle (NEDC) testavimų metu nustatyta, kad ,,A5 Sportback g-tron" su ,,S tronic" transmisija vartoja tik 3.8 kilogramų suslėgtų dujų šimtui kilometrų. CO2 emisijos atitikmuo būtų 100 gramų kilometrui. Tai suteikė ,,Audi" galimybę tapti pirmuoju prestižinių automobilių gamintoju B segmente, siūlančiu benzininius variklius su žemesne ,CO2 emisija nei dyzelinių variklių atitikmens.

Lyginant su standartiniais benzininiais varikliais, ,,g-tron" yra ekonomiškesnis ir planetai draugiškesnis pasirinkimas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų