Pereiti į pagrindinį turinį

„BMW X5 xDrive40e“ – galingas, taupus ir pagaliau serijinis

2015-03-27 08:33
DMN inf.
BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e BMW X5 xDrive40e

Vokietijos automobilių koncernas BMW išplėtė savo hibridinių automobilių modelių gamą – ji pasipildė galingu ir taupiu visureigiu „BMW X5 xDrive40e“. Dinamiškas ir solidus visureigis savyje suderins įspūdingą 230 kW/313 AG galią ir stebėtinai kuklų apetitą degalams: šimtui kilometrų įveikti „BMW X5 xDrive40e“ sunaudos tik 3,3-3,4 litro degalų. Na o važiuojant nedideliais atstumais „X5 xDrive40e“ galės naudoti vien tik elektros energiją.

„Įkraunamas hibridinis „BMW X5“ yra pirmasis, kuriame BMW sujungė keturių varančiųjų ratų technologiją „xDrive“ ir elektromobilyje „BMW i3“ bei hibride „BMW i8“ panaudotą elektrinio variklio technologiją „eDrive“. Šis technologijų derinys bus prieinamas serijiniame visureigyje, kuris tuo pačiu yra populiariausias „BMW X“ modelis Lietuvoje. Tikime, kad hibridinės technologijos dar labiau padidins šio modelio paklausą“, – įsitikinęs BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.

„BMW X5 xDrive40e“ – galios ir taupumo derinys

„BMW X5 xDrive40e“ – „plug-in“ tipo hibridinis automobilis. T.y. automobilio baterijas galima įkrauti iš buitinio elektros tinklo. Jo jėgainė – tai dviejų litrų darbo tūrio turbininis keturių cilindrų benzininis variklis, elektros motoras ir ličio-jonų elektros baterijų blokas. 83 kW/113 AG elektros variklis šiame visureigyje integruotas į aštuonių pavarų automatinę „Steptronic“ dėžę, bendra hibridinės automobilio jėgainės galia – 230 kW/313 AG. Visa ši galia visiems keturiems automobilio ratams perduodama per „xDrive“ transmisija.

„BMW X5 xDrive40e“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,8 sekundės. Važiuojant nedideliais atstumais, nuo 0 iki 25 kilometrų, degalų sąnaudos svyruoja tarp 0 ir 3 litrų šimtui kilometrų kelio. Važinėjant 50-60 kilometrų atstumu jos siekia iki 6,5 litro šimtui kilometrų.

Trys rėžimai ir greitas baterijos įkrovimas

Serijinio „BMW X5 xDrive40e“ kūrėjai numatė tris šio dinamiško visureigio naudojimo rėžimus. Pasirinkus „Auto eDrive“ abu varikliai dirba maksimaliu našumu, vidaus degimo motoras įsijungia nuo 70 km/val. greičio ar intensyviai įsibėgėjant. Pasirinkus „MAX eDrive“ naudojamas tik elektros motoras. Tuomet maksimalus greitis apribojamas ties 120 km/val. padala, o maksimali automobilio rida vienu įkrovimu siekia 31 kilometrą. Trečiasis, „Save Battery“ rėžimas leidžia sukaupti elektros energijos atsargas automobilio baterijoje vėlesniam naudojimui.

„BMW X5 xDrive40e“ elektros bateriją galima įkrauti iš buitinio 220-230V elektros tinklo. Tam prireiktų 3 valandų ir 50 minučių. Įsirengus stacionarų įkrovimo įrangos kompleksą „BMW i Wallbox Pure“ baterijos įkraunamos visa valanda greičiau – per 2 valandas ir 45 minutes. Automobilį taip pat bus galima įkrauti ir viešosiose įkrovimo stotelėse.

Hibridiniam visureigiui – turtinga įranga

Standartinės komplektacijos „BMW X5 xDrive40e“ turės amortizatorių kietumo dinaminio reguliavimo sistemą, pneumatinę galinės ašies pakabą, leidžiančią automatikškai kontroliuoti automobilio prošvaisą. Automobilio viduje bus dviejų zonų klimato kontrolės sistema su autonominėmis šildymo ir kondicionavimo įrangomis. Šildymo sistema automobilyje bus elektrinė, elektrinis bus ir kondicionieriaus kompresorius.

„BMW X5 xDrive40e“ vairuotojui padės „Professional“ navigacijos sistema. Hibridinio visureigio pirkėjai taip pat galės pasirinkti „M Sport“ paketą ar sukurti dar savitesnį automobilį pasinaudodami „BMW Individual“ padalinio paslaugomis.

„BMW X5 xDrive40e“ premjera Europoje įvyks 2015 m rudenį, o vėlyvą rudenį šis modelis pasirodys ir „Krasta Auto“ salonuose Lietuvoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų