Anot portalo „Autocar“ ekspertų, kalbant apie brangiausius pasaulio automobilius, atrodytų, kad 28 mln. JAV dolerių už „Rolls-Royce Boat Tail“, beveik 19 mln. už „Bugatti La Voiture Noire“ ar 17,6 mln. už „Pagani Zonda“ – jau beprotybė.
Anaiptol.
2018 m. JAV pirkėjas už 1963-iųjų „Ferrari 250 GTO“ paklojo 70 mln. JAV dolerių. Tai buvo privatus sandėris. Aukcione už tokį pat 1962-ųjų automobilį buvo sumokėta 48,4 mln. JAV dolerių. Svaiginančias kainas diktavo tai, kad šio modelio „Ferrari“ pagaminti vos 36 vienetai.
„Mercedes-Benz“ muziejus nusprendė parduoti būtent tą automobilį, kuriuo važinėjosi jo krikštatėvis R. Uhlenhautas.
Pernai uždarame aukcione 1955-ųjų „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Silver Arrow“ nusipirkęs kolekcinininkas sumokėjo 135 mln. eurų. Šios kupė yra tik 2 vienetai.
Iki 2022-ųjų abu automobiliai „300 SLR Uhlenhaut Silver Arrow“ puikavosi „Mercedes-Benz“ muziejuje, tačiau kompanija nusprendė parduoti būtent tą, kuriuo važinėjosi jo krikštatėvis Rudolfas Uhlenhautas. Už retenybę gautos lėšos skirtos įvairiems edukaciniams projektams. Be to, pirkėjas įsipareigojo atgabenti „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Silver Arrow“ į viešus renginius, kai to prireiks.
Eksponatas: pernai už 1955-ųjų „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Silver Arrow“ kolekcininkas sumokėjo 135 mln. eurų. „Twitter“ nuotr.
Brangiausių „Mercedes-Benz“ sąraše yra 1954 m. W196 (29,65 mln. JAV dolerių), 1936 m. „540K Special Roadster“ (11,77 mln.), taip pat „SLR McLaren 999 Red Gold Dream“ (11 mln.), 1937 m. „540K Special Roadster“ (9,9 mln.).
Atitinkamą „Ferrari“ lyderių penketą kartu su abiem 250 GTO sudaro 1962–1963 m. „250 GTO Berlinetta“ (38,11 mln. JAV dolerių), 1957 m. „335 Sport Scaglietti“ (33 mln.) ir 1956 m. „290 MM Spider Scaglietti“ (28 mln.).
Naujausi komentarai