2016 m. vasario 12 diena. Tai labai svarbi diena SEAT istorijoje - kompanija pirmą kartą viešai pristatė savo pirmąjį visureigį. Naujasis ATECA modelis – tai unikalus savito dizaino, dinamiškumo, praktiškumo ir malonumo vairuoti derinys. Aukščiausios klasės komunikacijos galimybės, moderniosios vairuotojo pagalbos sistemos ir ekonomiški varikliai leidžia ATECA modeliui vadintis vienu moderniausių visureigių savo segmente. Išskirtine kokybe, preciziška surinkimo kokybe ir patrauklia kaina pasižymintis naujasis visureigis neleis suabejoti, kad yra tikras SEAT šeimos narys. Judrumas, dinamiškumas, nepriekaištingas valdymas – būtent dėl šių savybių kiekvienas su ATECA nuvažiuotas kilometras virsta nauja, ypač malonia patirtimi.
SEAT ATECA sukurtas tapti naujuoju mūsų prekinio ženklo kertiniu akmeniu, kartu su sėkmingais „Leon“ ir „Ibiza“ modeliais. Visureigių segmentas siūlo neišmatuojamas galimybes, nes šių automobilių pardavimai Vakarų Europoje turi tendenciją didėti iki 25 proc. kasmet“, - sakė SEAT S.A Vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.
„Be to, visureigis padės dar labiau sustiprinti prekinį ženklą. Tai yra pagrindinis mūsų uždavinys“, - pridūrė jis.
Jau pavasarį prasidėsiantys SEAT ATECA pardavimai žada plačias pasirinkimo galimybes. Veržlių TSI benzininių ir TDI dyzelinių variklių galia svyruos nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG. Būsimieji naujojo visureigio šeimininkai taip pat galės rinktis priekinių arba visų varančių ratų sistemą, mechaninę arba dvigubos sankabos DSG automatinę transmisiją. Platus moderniųjų technologijų sąrašas prasideda „full-LED“ žibintais, jame yra visos naujausios pagalbos sistemos, įskaitant ir modernią avarinio stabdymo sistemą ar „Emergency Assist“ ir baigiasi naujausios kartos pramoginės sistemos paketu, kuriam priklauso 8 colių lietimui jautrus ekranas ir „Full Link“ komunikacijos sistemos privalumais. Trys paruošti fiksuoti įrangos paketai tikrai įtiks kiekvieno skoniui ir poreikiams.
„ATECA yra švelniai emocinga transporto priemonė, pasižyminti su niekuo kitu nesupainiojamu SEAT dizaino DNR bei išskirtine interjero kokybe. Į savo pirmąjį visureigį mes sudėjome neįtikėtiną technologijų ir inovacijų paketą, kurie užtikrina saugumą ir universalumą, tačiau neatima dinamiškumo ir nepakartojamo vairavimo malonumo“, - tvirtino SEAT S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.
„Mes neabejojame, kad precizišką valdymą tiek kelyje, tiek bekelėje demonstruojantis naujasis ATECA pakoreguos savo segmente nusistovėjusius standartus“, - įsitikinęs M.Rabe.
ATECA išsaugojo SEAT tradicijas ir renkant vardą šiam naujam automobiliui. ATECA – puikiai pažįstamas žodis tiems, kurie domisi Ispanijos geografija. Ateca miestelis yra Saragozos vakaruose, Iberijos pusiasalio širdyje.
Dizainas: 100 proc. SEAT ir 100 proc. visureigis
ATECA visureigio dizainas - įsimintinas ir negali būti supainiotas su niekuo kitu. Kai ir dera tikram visureigiui ir tikram SEAT šeimos atstovui, šio modelio dizainas pasižymi puikiu dinamiškos ir funkcionalumo deriniu. Daugelis elementų, tokie kaip trapecijos formos radiatoriaus aušinimo grotelės ar žibintų kontūrai yra tipiški šio prekinio ženklo bruožai, būdingi daugeliui modelių, pavyzdžiui „Leon“. Vis dėlto kiekviena detalė buvo kruopščiai išanalizuota ir priderinta prie bendro ATECA dizaino.
ATECA priekį galima apibūdinti labai trumpai, bet taikliai: 100 % SEAT ir 100 % visureigis. Didelės, aukštos briaunos sukuria savimi pasitikinčios asmenybės įvaizdį, o griežtos žibintų linijos ir tvirti oro aptakai išsklaido visas abejones dėl ATECA dinamiškumo. Vis dėlto šis automobilis išlaiko visureigiams būdingą solidumą ir neleidžia dvejoti patikimumu ir galimybėmis.
„Full-LED“ žibintų efektyvumas
Tipiškų SEAT automobilių bruožui priskiriami „full-LED“ priekiniai žibintai, pasižymintys natūralia apšvietimo spalva ir funkcionalumu. Į bendrą bloką su dienos šviesos žibintais sumontuoti „full-LED“ žibintai užtikrina neabejotiną apšvietimo kokybę. Bendrame korpuse integruoti ir posūkių žibintai.
Naujojo visureigio kūrėjai rūpinosi, kad moderniosios technologijos ir emocinga patirtis žengtų koja kojon. Vienas šių pastangų įrodymų - „sutikimo apšvietimas“. Vos jums atrakinus duris, šoniniuose veidrodėliuose integruoti LED žibintai apšviečia zoną aplink duris, ant žemės išryškindami ATECA vardą ir siluetą. Šoninis profilis patvirtina naujojo SEAT modelio dinamiškumą ir veržlumą. Tikslios ir aštrios linijos ne tik demonstruoja puikią dizainerių nuovoką apie formas, bet ir įrodo, kad gamybos specialistai sugeba nepriekaištingai įgyvendinti jų vizijas.
Interjeras kužda apie sportišką charakterį
Interjeras puikiai dera su eksterjero dizainu. Kaip ir išorė, automobilio vidus demonstruoja rafinuotą eleganciją, tačiau neleidžia abejoti dinamiškumu, saugumo galimybėmis ir visureigiams būdingu patvarumu. Būsimieji ATECA vairuotojai gali tikėtis aukštesnės sėdėjimo pozicijos.
Automobilio salone nesunku pastebėti aiškiai nubrėžtą horizontalią liniją. Tai pagrindinis vairuotojo dėmesio centras, nes čia patogiai sugrupuoti valdymo ir informaciniai įrenginiai. Aukštai sumontuota centrinė konsolė ir trumpesnė pavarų svirtis yra puikūs pavyzdžiai, kad visureigis gali būti ir tvirtas, ir sportiškas.
Puikiai išnaudota erdvė
4,36 m ilgio naujoji ATECA gali pasiūlyti geriausias erdvės išnaudojimo galimybes savo segmente. Bagažui skirta net 510 litrų, o versijos su visų varančių ratų sistema bagažinės tūris – 485 l. ATECA modelio kėbulas pasižymi ne tik „karšta“ išvaizda bei funkcionalumu, bet ir nedideliu svoriu. Vienas lengviausių modelių savo segmente yra pasiruošęs padovanoti itin dinamišką vairavimo patirtį bet kokiomis sąlygomis.
Technologijos – dar viena ATECA stiprybė
Vos vairuotojui įlipus į automobilį, „Start“ mygtuko apšvietimas ima pulsuoti širdies plakimo ritmu, patvirtindamas, kad ATECA jau pasiruošęs dar vienam nepakartojamam nuotykiui. Po ranka esanti „SEAT Drive Profile“ sistema „sukaupia budrumą“ ir rengiasi taikytis prie bet kokios situacijos.
Modernių vairuotojo pagalbos sistemų spektras yra labai platus. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija tikrai nepaliks abejingų didmiesčių gyventojų, kurie nekenčia pamažu judėti užkimštomis gatvėmis. Ši sistema, atsižvelgdama į situaciją kelyje ir greitį, automatiškai stabdo ir varo į priekį automobilį. Spūstims išsisklaidžius ir automobiliui įsibėgėjus iki 60 km/h, sistema ima kontroliuoti greitį ir stebi, ar automobilis neišklysta iš savo eismo juostos ribų. Dar vienas saugumo „sargas“ – „Emergency Assist“ sistema. Suabejojusi vairuotojo reakcija ji įspėja vizualiniu ir garsiniu signalu apie priekyje esančią kliūtį, o prireikus ima stabdyti automobilį. Jei vairuotojas vis dar nereaguoja į signalus, ATECA sustoja pati. Vairuotojui taip pat visada pasirengusios padėti ACC sistema su „Front Assist“ funkcija, „Traffic Sign Recognition“, „Blind Spot Detection“, „Rear Traffic Alert“ ir „Top View“ sistemos.
Aukštesnis komunikacijos lygis
Nuolatinis ryšys su skaitmeniniu pasauliu tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. SEAT ATECA kūrėjai žino, kaip tai yra svarbu, todėl pasirūpino, kad automobilis galėtų pasiūlyti geriausias ryšių galimybes, įskaitant naujausios kartos „Easy Connect“ sistemą, „SEAT Full Link“ ir „SEATConnectApp“ sistemas bei „Media System plus“ su 8 colių lietimui jautriu ekranu, „Connectivity Box“ bei pirmą kartą unikalią galimybę bevieliu būdu įkrauti išmanųjį telefoną.
„SEAT Full Link“ sistema puikiai žinoma visiems virtualaus išmaniųjų telefonų pasaulio gerbėjams. Kartu su „MirrorLink“, „Full Link“ sistema taip pat palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ operacines sistemas.
Dinamika – unikalus vairavimo malonumas
Neeilinis malonumas vairuoti – tai ne šiaip savybė. Tai SEAT prekinio ženklo esmė. Pavyzdžiui, unikaliu tikslumo, judrumo, komforto ir saugumo deriniu pasižymintis „Leon“ modelis buvo pripažintas tiek vairuotojų, tiek žurnalistų, jis laimėjęs daugelį automobilių palyginimo testų, rengtų visoje Europoje. ATECA – ne mažiau įspūdingas modelis, neketinantis nusileisti savo „broliui“.
Statiška laikysena, galingi varikliai ir tobulai sureguliuota pakaba padeda sukurti tokį vairavimo malonumą, kokio konkurentai gali tik pavydėti. Be to, jis puikiai dera tiek miestietiškam gyvenimo būdui, tiek užmiesčio gyventojams.
Už ATECA dinamiškumą labiausiai reikia dėkoti moderniems varikliams. Visi jie turi turbokompresorių. Nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG galią galintys išvystyti varikliai pateisins net išrankiausių lūkesčius. Dyzelinių variklių gama prasideda 1,6 l TDI varikliu, pasižyminčiu 115 AG galia. 2,0 l TDI variklis turi dvi versijas – 150 AG ir 190 AG. Jų vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,3 l/100 km iki 5,0 l/100 km (CO2 emisijos – 112 ir 131 g/km). Benzininių variklių paletėje - pats mažiausias 1,0 l TSI variklis, pasižymintis 115 AG galia. 1,4 l TSI variklis turi cilindrų atjungimo funkciją. Jo galia siekia 150 AG. Benzininiai varikliai 100 km vidutiniškai sunaudoja nuo 5,3 iki 6,2 l degalų (123 – 141 g CO2).
Lietuvoje naujojo SEAT ATECA tikimasi sulaukti metų gale.
Naujausi komentarai