Galima sakyti, kad naujasis „SEAT Ibiza“ yra visiškai naujas modelis, kuris buvo kuriamas remiantis ambicingais tikslais: žengti milžinišką žingsnį saugumo, dizaino, valdomumo ir komforto link. Tikslus pavyko įgyvendinti naujosios MQB AO modulinės platformos dėka. „SEAT Ibiza“ yra pirmasis „Volkswagen Group“ modelis, turintis šią platformą.
1984 metais į gatves išriedėjęs pirmos kartos „Ibiza“ modelis tapo ,,SEAT" prekinio ženklo ikona. „Ibiza“ yra vienas iš ilgiausiai gyvuojančių kompanijos modelių ir vienas perkamiausių. Nuo jo gyvavimo pradžios kompanija jau pardavė 5,4 mln. „Ibiza“ automobilių. „Ibiza“ galima drąsiai vadinti vienu iš trijų kertinių kompanijos akmenų. Ji užima garbingą vietą greta legendinio „Leon“ ir tarsi viesulas į rinką įsiveržusio sėkmingojo „Ateca“.
Kompaktiškesnis, erdvesnis, efektyvesnis
Naujojo „SEAT Ibiza“ kūrėjai pasirūpino erdvesniu, patvaresniu ir saugesniu interjeru. Naujosios kartos modelis yra net 87 mm platesnis, 2 mm trumpesnis ir vienu milimetru žemesnis už savo pirmtaką. Visi šie pokyčiai padeda sukurti galingo automobilio įvaizdį, kuris, dėl naujosios MQB AO platformos, sugeba tą galią pagrįsti.
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, naujojo „Ibiza“ atstumas tarp ratų gale yra 60 mm didesnis, priekyje – 48 mm. Atstumas tarp ašių siekia 2 564 mm (95 mm didesnis). Šio sprendimo rezultatas – patogesnis, erdvesnis viduje ir kompaktiškesnis išorėje automobilis. Erdvė kojoms padidėjo 35 mm, o erdvė galvai – 24 mm priekyje ir 17 mm gale. 42 mm platesnės sėdynės leidžia naujajam „Ibiza“ tapti vienu komfortiškiausių ir erdviausių savo klasės atstovų.
Bagažinės talpa padidėjo 63 litrais – dabar ji siekia 355 l ir yra viena didžiausių savo klasėje. Bagažinės anga tapo žemesnė. Šis kūrėjų sprendimas įrodo, kad ,,SEAT" žino, kaip sujungti dizainą ir funkcionalumą.
Visi naujojo „SEAT Ibiza“ varikliai atitinka „Euro 6“ ekologijos standartus, pasižymi ekonomiškumu bei žemu emisijų lygiu. Būsimieji pirkėjai gali rinktis vieną iš trijų aliuminio bloką turinčių benzininių variklių. Pirmasis iš jų – 1.0 l TSI trijų cilindrų variklis, pasižymintis 95 arba 115 AG galia ir turintis turbokompresorių, tarpinio oro aušinimą ir tiesioginio įpurškimo sistemą. Naująjį 1,5 l TSI keturių cilindrų 150 AG variklį pirkėjai galės rinktis nuo 2017 metų pabaigos. Taupusis 1,6 l TDI dyzelinis variklis turės tris versijas: 80, 95 ir 115 AG. MQB AO platforma leidžia naujajam „SEAT Ibiza“ turėti CNG dujomis varomą 1,0 TSI variklį, pasižymintį 90 AG galia. ,,SEAT" yra pirmasis gamintojas, galintis pasiūlyti tokį variklį šioje klasėje. Mechaninės greičių dėžės gerbėjai galės rinktis 5 pavarų mechaninę transmisiją, kuri yra derinama su 95 AG ir mažesniais varikliais, arba 6 pavarų transmisija bus derinama su galingesniais motorais. „SEAT Ibiza“ taip pat galės pasiūlyti dvigubos sankabos DSG 7 pavarų transmisiją.
Už automobilio dinamiškumą, riedėjimo kokybę ir komfortą reikėtų padėkoti naujajai MQB AO platformai ir 30 proc. didesniam kėbulo standumui. Naujasis „SEAT Ibiza“ turi funkcionalumu pasižyminčią penkiadurę modelio versiją bei sportiškesnės išvaizdos 3 durų modelį. Naujausios kartos „Ibiza“ gali pasigirti dideliu kokybiniu šuoliu mažinant vibracijas ir triukšmo lygį. Dinamiškas mieste, manevringas įveikiant posūkius ir komfortabilus ilgose kelionėse – viso to galima tikėtis iš naujojo „Ibiza“.
Keturi įrangos paketai ir naujausios technologijos
Naujasis „SEAT Ibiza“ gali pasiūlyti keturis skirtingus įrangos paketus. Standartinės „Reference“ įrangos paketą seka „Style“ apdailos paketas bei du aukštesnio lygio paketai – FR ir „XCellence“.
FR paketui priklausanti įranga užtikrina automobilio dinamiškumą, modernumą bei malonumą vairuoti. Išskirtiniai dizaino elementai, tokie, kaip galinis difuzorius, išskirtinės išvaizdos priekinis buferis, sportinė pakaba ir pritrenkianti juoda kėbulo spalva nepaliks abejingų net pačių išrankiausių.
„XCellence“ apdailos paketo pagrindinis tikslas – pasiekti naujus klientus, ieškančius išskirtinio dizaino, derinamo su moderniausia įranga bei technologijomis.
Abu prabangiausius įrangos paketus turintys modeliai kainuos vienodai ir bandys patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius: FR versija bus skirta tiems, kurie ieško sportiškesnio automobilio, o „XCellence“ bandys pavergti patogių, elegantiškų ir moderniausias technologijas turinčių automobilių gerbėjus.
Būsimieji FR ir „XCellence“ savininkai gali tikėtis LED interjero apšvietimo. Jis bus dviejų spalvų: raudonas ir baltas. Pagrindinis LED apšvietimo tikslas nėra estetika. LED technologija užtikrina geresnę apšvietimo kokybę, taupo energiją ir bei padeda taupyti degalus. „Full LED“ žibintai (dienos šviesos, prietaisų skydelio apšvietimo, indikatoriai ir galiniai priešrūkiniai žibintai) yra naujovė šioje klasėje.
FR paketui priklauso standesnė pakaba ir dviejų vairavimų režimų („Normal“ ir „Sport“) pasirinkimo galimybė. „XCellence“ tokias galimybes galės pasiūlyti šiek tiek vėliau.
„Ibiza“ šeimininkams vairuoti saugiau patogiau padės tokios saugumo technologijos, kokias turi „Leon“ ir „Ateca“ modeliai, pavyzdžiui, „Front Assist“, „Traffic Jam Assist“, „Adaptive Cruise Control“, „Keyless Entry“ sistemos, variklį užvedantis „Start/Stop“ mygtukas, naujos kartos parkavimo jutikliai ir galinio vaizdo kamera, 8 colių lietimui jautrus ekranas. Tai pirmas kartas, kai „SEAT Ibiza“ turi didžiulį funkcionalų 8 colių lietimui jautrų ekraną, moderniausias technologijas ir tokį harmoningą interjerą.
Būsimiems naujojo „Ibiza“ šeimininkams patiks bevielis mobiliųjų įrenginių kroviklis, GSM stiprintuvas bei galimybė prijungti savo mobilųjį telefoną naudojantis „Apple Car Play“, „Android Auto“ arba „Mirror Link“ technologijomis. ,,SEAT" kompanija yra įsipareigojusi tapti pirmaujančia automobilių gamintoja, kuri gali pasiūlyti moderniausius komunikacijos ir mobilumo sprendimus.
,,SEAT" ir partnerio, „Beatsaudio“ kompanijos, bendro darbo rezultatas – nepakartojami muzikos garsai, kuriais gali mėgautis „Ibiza“ vairuotojas ir keleiviai. Garso sistemai priklauso skaitmeninis signalų procesorius (DAP), 7 aukščiausios klasės garsiakalbiai ir 300 W stiprintuvas.
Naujausi komentarai