Pereiti į pagrindinį turinį

Dyzelinis, benzininis ar hibridinis: kuris automobilis – taupiausias?

Mažos degalų sąnaudos – kiekvieno automobilio pranašumas. Ilgai galvota, kad dyzelinį variklį turintis automobilis daug ekonomiškesnis už benzininį. Tačiau vis daugiau vairuotojų dabar renkasi hibridinius automobilis. LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ žurnalistai atlikto eksperimentą, norėdami išsiaiškinti kurio automobilio – benzininio, dyzelinio ar hibridinio – sąnaudos mieste ir užmiestyje yra mažiausios.

Scanpix nuotr.

Įsigyti automobilį planuojantys vairuotojai geriausią variantą randa vadovaudamiesi savais kriterijais. Vieniems svarbi automobilio markė, kitiems – būklė, dažnam svarbi kaina ar automobilio rida. Tačiau kone visi galvoja apie būsimas degalų sąnaudas.

Todėl vienas pagrindinių įsigijimo kriterijų yra būtent transporto priemonės degalų tipas. Ko realiai tikėtis iš skirtingų variklių? Ar teisingi stereotipai, kad dyzelinio automobilio sąnaudos – mažesnės už benzininio, o pusiau elektra varomas variklis apskirtai neturi konkurentų?

Norėdami atsakyti į šiuos klausimus, LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ nusprendė atlikti testą. Trys vairuotojai sėdo prie vienodų automobilių vairo, bet visi varomi skirtingais degalais.

Pirmiausia buvo matuojamos degalų sąnaudos važiuojant mieste. Visi trys vairuotojai nuvažiavo po 50 km. Antruoju važiavimu buvo patikrinti sąnaudų skirtumai užmiestyje, tuomet buvo dvigubai daugiau važiuojama greitkeliu – apie 100 km. Dar prieš eksperimentą dalyviai pasidalijo savo lūkesčiais bei spėjimais, kuriam pavyks nugalėti.

Pažiūrėkite eksperimentą ir jo rezultatus laidos reportaže.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų