ĮMONĖSE
E.Vaišvila: “Nedera taupyti detalių kokybės sąskaita”
Edmundas Vaišvila, autoremonto centro “Bosch” prie UAB “Klasera”, kuris yra Šilutės pl. 50 (uostamiestyje veikia keletas “Bosch” centrų, priklausančių įvairioms įmonėms), vadovas, mano, jog automobilių aptarnavimo įmonės, nuolat neatnaujinančios savo įrengimų, neturi ateities. “Todėl mes nuolat diegiame šiuolaikines technologijas ir tobuliname automobilių remontą. Neseniai įrengėme naujos kartos variklių diagnostikos stendą, greitu laiku sumontuosime naują ratų suvedimo ir pakabos reguliavimo stendą”, - sako centro vadovas. Koks turi būti šiuolaikinis aptarnavimas ir kuo jis turi patraukti klientą?
“Mes tikriname ne tik variklį, bet atliekame visą pakabos, automobilio stabdžių patikrą ir remontą bei kitus darbus, - sako E.Vaišvila. – Darbų apimtį teko plėsti todėl, kad klientai nuolat skundėsi, jog kituose autoservisuose remontuoja nekokybiškai. Kartą pas mus atvyko klientas, kurio mašinoje perdegė laidai. Nejaugi ano aptarnavimo centro meistras nepastebėjo elementarių gedimų?”
E.Vaišvila sakė, kad jų darbuotojai nuolat kelia savo kvalifikaciją užsienyje, nagrinėja tą diagnostikos ir remonto aparatūrą, kuria jie dirba Klaipėdoje. Taip pasiekiama aukšta automobilių remonto technikos kultūra, dėl kurios visiems darbams suteikiama mėnesio garantija, o firminėms “Bosch” detalėms – 6 mėnesiai. “Dažnai sakoma, kad turguje taip pat galima įsigyti naujas ir originalias “Bosch” detales. Galiu užtikrinti, kad tai netiesa, - sako centro vadovas. – Ne kartą išaiškėjo, kad įvairių mazgų gedimai atsiranda dėl neoriginalių ir padirbtų detalių, pirktų nežinia kur. Todėl savo klientams mes siūlome netaupyti detalių sąskaita. Mes turime originalių “Bosch” firmos detalių - nuo filtrų iki lempučių. Pavyzdžiui, filtras opeliui kainuoja 9 Lt, o golfui arba pasatui – 12 Lt, skirstymo diržas – 20 Lt. Priekinių kaladėlių pakeitimas kainuoja 28 Lt, pakabos šarnyro – 28 Lt, ratų guolių – 30 Lt, generatoriaus diržo – 17 Lt, dujų paskirstymo diržas – 66 Lt. Galbūt remontas “garažuose” kainuoja pigiau, tačiau ten nesuteikia jokios garantijos”.
E.Vaišvila mano, kad automobilių aptarnavimo centras turi pritraukti klientus ne tik paslaugų kokybe. “Po techninės apžiūros klientas gali atvažiuoti tiesiai pas mus. Mes pašaliname gedimus, ir klientui nereikia pakartotinai atlikti techninės apžiūros. Todėl į “Bosch” centrą mes kviečiame meistrą iš techninės apžiūros centro ir viską patikriname vietoje su šiuolaikine aparatūra. Pakartotinė apžiūra kainuoja tik 1 Lt”.
Naujausi komentarai