Šiais metais į šį titulą pretendavo septyni finalininkai. "Alpine A 110", "Citroen C5 Aircross", "Jaguar I-Pace", "Ford Focus", "Kia CEED", "Mercedes-Benz A-Class", "Peugeot 508".
Tačiau "Lietuvos metų automobiliu 2019" išrinktas "Peugeot 508" nugalėtoju netapo. Po komisijos sprendimo nugalėtoju išrinktas elektromobilis "Jaguar I-Pace". Jis surinko 250 balų. Tiek pat taškų surinko ir "Alpine A110". Tai pirmas kartas šių rinkimų istorijoje, kai du automobiliai surenka vienodą taškų skaičių. Todėl komisijai teko pasukti galvas. Vis dėlto "Jaguar I-Pace" nugalėtojo titulas atiteko dėl to, kad pirmoji vieta komisijos narių jam buvo suteikta daugiau kartų – aštuoniolika. O "Alpine A110" šešiolika kartų buvo paminėtas komisijos narių balsavime kaip geriausias.
Trečią vietą užėmė ir 247 tšk. gavo "Kia Ceed", 235 – "Ford Focus", 210 – "Citroen C5 Aircross", 192 – "Peugeot 508", 116 – "Mercedes A-Class".
Apdovanojimų konkursą "Europos metų automobilis" 1964 m. įsteigė Vokietijos leidinys "Stern". Vėliau prisijungė ir kitos valstybės: Italija ("Auto"), Prancūzija ("L'Automobile Magazine"), Ispanija ("Autopista"), Jungtinė Karalystė ("Autocar"), Nyderlandai ("Autovisie") ir Švedija ("Vi Bilägare").
Naujausi komentarai