Dažnai dėl šių atsitiktinumų kenčia mūsų turtas, LNK reportaže pasakojo „ERGO“ transporto ir žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas.
– Kiek šiemet automobilių buvo apgadinta, kiek į jus kreipėsi vairuotojų?
– Šiemet sulaukėme poros dešimčių pranešimų dėl apgadintų automobilių, kol kas tokios žalos tik įsibėgėja, kuo toliau į šiltąjį metų periodą, tuo jų turbūt bus daugiau.
Per visus pernai metus sulaukėme daugiau nei 500 bendrovėje nukentėjusių nuo stichijų automobilių žalų.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Šiemet tas skaičius siekia porą dešimčių, bet tas pats buvo ir pernai. Iki metų vidurio buvo tik kelios dešimtys nukentėjusių automobilių, bet per antrą metų pusę, per rugpjūčio mėnesį, sulaukėme tos didžiosios bangos.
– Kokios dažniausiai būna žalos, dėl ko kreipiasi žmonės?
– Tai būna krušos ar krentančių objektų apgadinti automobiliai, sugadintos jų kėbulo dalys, stiklai, šiek tiek mažiau žalų nutinka dėl vandens apgadinimų, kai kažkas yra užsemiama ar vanduo patenka į saloną.
Dominuoja stipraus vėjo ir kritulių padarytos žalos.
– Jei automobilį statome po medžiais ir per audrą lūžta šakos, ar tai savininko kaltė, ar gali padengti draudimas?
– Jeigu automobilis yra draustas „CASCO“ draudimu, tai žinoma yra draudžiamasis įvykis, kurį reikia užfiksuoti ir pranešti draudimo bendrovei.
Visada savo klientams rekomenduojame atėjus ir pamačius padarytą žalą, ją nufotografuoti.
– Kaip reikia tinkamai fiksuoti ir per kiek laiko pranešti draudimo bendrovei?
– „ERGO“ bendrovėje taisyklėse esame nustatę septynių darbo dienų terminą, per kurį reikėtų pranešti apie patirtą žalą.
Dėl fiksavimo visada savo klientams rekomenduojame atėjus ir pamačius padarytą žalą, ją nufotografuoti. Šiais laikais tai tikrai nėra problema, kiekvienas turi telefoną, kuris gali fotografuoti.
Labai svarbu, kurioje vietoje žala nutiko, ar tai yra užkritęs medis ar kiti objektai, svarbu tai nufotografuoti, užfiksuoti adresą, nes tai gali būti labai reikšminga tolimesniame žalos administravime.
Naujausi komentarai