Pajūrio automobilis-2004
Kuo skiriasi konkurse dalyvaujantys automobiliai? (2)
Toliau supažindiname su automobiliais, pristatytais kasmetiniam geriausio 2004 metų pajūrio automobilio konkursui. Pateikiame pagrindinius techninius automobilių duomenis, kuriuos pristatė garsių markių Klaipėdos atstovybių darbuotojai. Konkurso sąlygos – kitame puslapyje.
“Honda Accord”
“Honda Accord” prabanga prasideda vos tik prisilietus prie šio automobilio. Šis “Accord” modelis buvo kuriamas “Hondos” dizaino studijoje Frankfurte (Vokietija). O kita užduotis – pritaikyti automobilio formas europietiškam skoniui.
Tik pasirodęs Lietuvoje septintosios kartos “Honda Accord” iškart susilaukė didžiulio automobilininkų susidomėjimo. Naujasis modelis neliko ir be apdovanojimų – “Metų automobilio” rinkimuose jis užėmė II vietą ir buvo išrinktas “Vadovo automobiliu-2004”.
Naujojo “Honda Accord” aerodinaminis koeficientas yra geriausias savo klasėje – 0,26. Nuo šio rodiklio labai priklauso automobilio dinamika, keliamas triukšmas bei kuro sąnaudos.
Kuriant naują modelį, daug dėmesio buvo skirta jo saugumui. “Accord” modelis turi transporto priemonės stabilumo palaikymo sistemą VSA (Vehicle stability Assist). Visuose “Accord” modeliuose įrengta ABS, elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema ABD ir papildomas stabdžių stiprintuvas.
Naujame “Accord” įrengti 2 arba 2,4 litro tūriniai benzininiai varikliai bei penkių pavarų automatinės transmisijos su mechanizmo valdymo funkcija “tip-tronic”, kuri leidžia vairuotojui maksimaliai mėgautis rankiniu pavarų valdymu, kai automatika nekliudo sportiškam vairuotojo būdui.
“Nissan Pickup”
„Nissan Pickup“ dabar atrodo dar įspūdingiau ir įtaigiau. Su patobulinta pakaba automobilis puikiai laikosi kelyje ir atskleidžia sklandų riedėjimo stabilumą bei stabdymą. Šis visais ratais varomas pikapas parodo puikų rezultatą tiek kalvotoje vietovėje, tiek ir greitkelyje. Jis gali gabenti daugiau kaip toną sveriančius krovinius ir traukti 3 tonų treilerį.
„Pickup“ siūlomas su trimis skirtingais kėbulo variantais. Jėgos agregatai – 205 l turbodyzelis Y25DDT su tiesioginiu įpurškimu. Šis variklis, palyginti su ankstesniais, gerokai pridėjo galios ir sumažino apetitą.
Nors „Pickup“ išvaizda atšiauri ir galinga, viduje - patogus ir stilingas salonas. Aukštai įtaisytos sėdynės garantuoja puikų matomumą visomis kryptimis, ir niekam čia netrūksta erdvės. Visi kontrolės prietaisai ir valdymo mygtukai išdėstyti vairuotojui labai patogiai – viskas lengvai pasiekiama.
Naujajame pikape įtaisyti specialūs apsauginiai strypai, kurie, įvykus avarijai, sumažina kėbulo deformaciją; yra plieninis apsaugos lankas, saugos pagalvės. Ir, žinoma, imobilizatorius NATS, kuris būna standartinio komplektavimo įrangoje.
“Lancer Evolution VIII”
„Mitsubishi Motors Europe” (MME) tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte praėjusiais metais pristatė naują „Mitsubishi Lancer Evolution VIII”, kuris 2004 m. pavasarį pasirodė prekybos salonuose visoje Europoje.
Tai jau aštuntoji „evoliucijos” karta, skaičiuojanti dvylikos metų istoriją nuo pirmojo modelio debiuto Japonijoje 1992 m. Naujasis „Lancer Evolution VIII” pasižymi dar geresnėmis valdymo savybėmis nei pirmtakai. Keturios ankstesniųjų „evoliucijų” pergalės vairuotojų ir viena pergalė gamintojų įskaitoje WRC čempionatuose, populiarumas tarp lenktynininkų N grupėje - ši sukaupta patirtis gamintojui leido sukurti dar geresnį automobilį. Ne mažiau svarbu tai, kad pirmą kartą Europoje visiems „Lancer Evolution VIII” suteikiama gamintojo garantija.
Šio automobilio pagreitį, valdymą ir elgesį kelyje galima sulyginti su viršgarsinio lėktuvo skrydžio teikiamu malonumu. „Lancer Evolution VIII” ratus suka galingas 2 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinis 265 AG variklis (maksimalus sukimo momentas - 335 Nm esant 3500 aps./min.), variklio galia į visus keturis varomuosius ratus perduodama per modernizuotą penkių laipsnių mechaninę transmisiją su ACD (aktyviu centriniu diferencialu) ir priekiniu padidintos trinties diferencialu bei galiniu diferencialu su “Super AYC” (Active Yaw Control) sistema.
Naujausi komentarai