Nuo 1921-ųjų iki 1929-ųjų buvo parduota beveik 1 600 vienetų „Bentley 3 Litre Sport“. Automobilis su keturių laipsnių pavarų dėže galėjo pasiekti beveik 140 km/val. greitį.
1923 m. debiutinėse Le Mano lenktynėse startavusį „Bentley“ praeitą mėnesį už 3,45 mln. eurų nusipirko kolekcininkas iš Didžiosios Britanijos ir rengiasi birželio 10–11 d. dalyvauti legendinių varžybų 100-mečio jubiliejaus renginiuose.
Pirmas šio kabrioleto šeimininkas buvo Pirmojo pasaulinio karo veteranas kanadietis Johnas Duffas. Jis savuoju „Bentley 3 Litre Sport“ pagerino net 38 tarptautinius rekordus ir pirmose 24 valandų Le Mano lenktynėse užėmė ketvirtą vietą. Tačiau vėliau šis „Bentley“ triumfavo net keturis kartus paeiliui – 1927, 1928, 1929 ir 1930 m.
Le Mano lenktynių dalyvį pagal važiuoklės ir variklio numerius identifikavo ekspoziciją apžiūrinėjęs žurnalistas.
„Bentley 3 Litre Sport“ istorija – permaininga: jis priklausė ir karstadirbiui, ir šunis į parodas vežiojusiai damai. Galiausiai legendinį automobilį iš 97-erių ponios kartu su prancūzišku „Voisin“ nusipirko Doningtono muziejaus vadovas Tomas Wheatcroftas, nė neįtardamas, koks „Bentley“ pateko į jo rankas. Le Mano lenktynių dalyvį pagal važiuoklės ir variklio numerius identifikavo ekspoziciją apžiūrinėjęs žurnalistas.
Iš naujo „Bentley 3 Litre Sport“ atgimė Australijoje, kur jį restauravo kolekcininkas Peteris Briggsas.
„Šis „Bentley“ – ne vien senas automobilis, tai šio prekės ženklo ir automobilių sporto istorijos naujo etapo liudininkas. Viliuosi, kad jį vairavę vyrai iš dangaus aukštybių šypsodamiesi stebės, kaip „Bentley 3 Litre Sport“ vėl riedės Le Mano trasa“, – kalbėjo Simonas Kidstonas, vintažinėmis transporto priemonėmis prekiaujančios bendrovės „Kidston SA“ vadovas.
Naujausi komentarai