Pereiti į pagrindinį turinį

Naujasis ,,Harley-Davidson“ kelioninis motociklas – raumeningas ir įžūlus

2016-02-22 13:31 diena.lt inf.

,,Harley-Davidson” nenustoja siekti tobulumo, kurdama naujus modelius ištikimiems savo klientams. 2016-ųjų metų kelioninis motociklas ,,CVO Pro street breakout” (breakout reiškia ,,išsiveržti”, ,,ištrūkti”) suprojektuotas itin preciziškai: novatoriškai išgauta chromuoto paviršiaus apdaila, kruopščiai derinama su tekstūra bei juodomis detalėmis, sukonstruotas galingas motoras.

Drago lenktynių įžūlumą demonstruojančiame naujausiame kompanijos gaminyje suderinta didelė galia ir ilgo, masyvaus, tikro amerikietiško gatvės motociklo įvaizdis.

,,Šis „Pro Street Breakout“ simbolizuoja naujus CVO tipo motociklų aspektus“, – pasakoja „Harley-Davidson“ stiliaus direktorius Brad Richards (Bredas Ričardsas). „Akcentus šiam modeliui pasiskolinome iš gatvės stiliaus. Siekdami išryškinti chromą, mes tobulinome alternatyvią apdailą: naudojome matinį paviršių ir tonuotą skaidrų sluoksnį“.

,,Harley-Davidson” stilistai pirmieji motociklų pramonėje, gamindami ,,CVO Pro street Breakout” modelį, panaudojo apdailą, vadinamą „Smoke Satin Chrome“.

„Daug dirbome kartu su mūsų chromuotojais, kad išgautumėme „Smoke Satin Chrome“ atspalvį ir intensyvumą“, – pasakoja kompanijos vyresnysis stilistas Dais Nagao (Deisas Nagao). „Tai ne tik šiuolaikiškai ir išskirtinai atrodanti apdaila, ji sukuria grėsmingumo įspūdį. Prie „Smoke Satin Chrome“ kruopščiai derinome juodą paviršių, kad sukurtumėme daugiasluoksnį efektą. Pavyzdžiui, viršutinis cilindro dangtelis yra blizgus juodas, o apatinis – „Smoke Satin Chrome“ spalvos. Jis įmontuotas ant išmetimo kolektoriaus gaubto šalia juodo variklio ir juodų duslintuvų. „Smoke Satin Chrome“ panaudojome tepalų sistemai ir jungiamosioms detalėms paryškinti“.

Antrasis „CVO Pro Street Breakout“ apdailos debiutas – „Scorched Chrome“, panaudotas „Aggressor“ individualizuotiems ratams plakiruoti. Patobulinti apdailos dangteliai išsiskiria nauja išvaizda. Lakštinis metalas apdailintas vientisa „Starfire Black“ spalva arba dviejų atspalvių „White Gold Pearl/Starfire Black“ spalvomis, ant bako ir galinio sparno – viena, rankiniu būdu išpiešta linija, skirta „CVO Pro Street Breakout“ galingumo įvaizdžiui sustiprinti.

Motociklo galią užtikrina variklis „Screamin’ Eagle Twin Cam 110B“. Tai galingiausias „Harley-Davidson“ gaminamas oru aušinamas variklis. Siekiant maksimalaus efektyvumo  įmontuoti juodi buko kampo pjūvio duslintuvai, atvirasis „Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite“ įsiurbimas ir itin kokybiška „Assist & Slip“ sankaba su hidrauline pavara. Tam, kad variklio galia būtų panaudota maksimaliai, modelyje „CVO Pro Street Breakout“ įmontuotos naujos 43 mm apverstos šakės, kurias laiko trijų varžtų trigubas šakių laikiklis, o papildomą stabdymo jėgą suteikia dvigubi priekiniai diskiniai stabdžiai su slankiu rotoriumi, „Reduced Reach“ tipo priekinių stabdžių svirtis ir standartinė stabdžių antiblokavimo sistema. Standus priekis ir 19 colių priekinis ratas užtikrina geresnį paslankumą, o masyvi 240 mm pločio galinė padanga efektyviai perduoda galią nuo motociklo sėdynės iki asfalto.

„Pro Street Breakout“ galima pastebėti daug drago lenktynes primenančių akcentų: nuo lygios 1,25 colių dragsterių stiliaus rankenos iki vėją apgaunančio stiklo ir priderintos spalvos spoilerio. Gili sėdynė ir įtvirtinta užpakalinė sėdynė patogiai ir saugiai “laiko” motociklininką vietoje, kai sankaba atleidžiama pernelyg greitai. Šiame modelyje yra ir daugiau stiliaus akcentų: apdailintas priekinis sparnas, tamsinti „Airflow Collection“ priedai ant rankinių ir kojinių valdiklių, juodi nestandartiniai „Profile“ veidrodėliai ir žemo profilio valdymo pultas su dulsvais pintais oro padavimo vamzdeliais. Elektroninė greičio kontrolė ir „H-D“ išmanioji saugos sistema, siūlanti naują, laisvų rankų integruotą saugumo funkciją ir užraktą, yra standartinėje „CVO Pro Street Breakout“ modelio komplektacijoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų