- ELTOS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Antradienį - paskutinė diena pasikeisti padangas: trečiadienį įsigalioja draudimas eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis. Padangų pardavimo ir montavimo paslaugų įmonės teigia, kad dalis vairuotojų vis dar keičia padangas prieš įstatymo nustatytą terminą, tačiau jau daugiau jų stengiasi tilpti į numatytą terminą.
Kaip sakė bendrovės „Melga“ projektų vadovas Mindaugas Taraila, susidomėjimas padangomis kyla dar likus mėnesiui iki oficialios jų keitimo dienos.
„Didesnis susidomėjimas padangomis jau jaučiamas nuo kovo mėnesio. Klientai ne tik konsultavosi, ieškojo ir pirko naujas padangas, tačiau ir iš anksto rezervavosi laiką padangų keitimui. Nors pagal įstatymą padangas galima keisti tik nuo balandžio 1 d., nemažai vairuotojų padangas pageidavo pasikeisti jau paskutinėmis kovo mėnesio dienomis“, - Eltai teigė M. Taraila.
Kadangi rinkoje vis daugiau įvairių pasiūlymų, nuolat tobulėja ir atsinaujina padangų gamybos technologijos, jaunėja automobilių parkas, vis daugiau klientų reikalingos konsultacijos renkantis naujas padangas.
„Konsultacijų metu pastebime, kad nėra vieno kriterijaus, pagal kurį klientai renkasi padangas - klientai įvertina tiek gamintojo patikimumą, tiek padangų savybes, tiek padangų kainą ir renkasi optimalų variantą. Taip pat klientams, taupantiems laiką, svarbu, kad įsigijus padangas galėtų ten pat jas ir pasikeisti“, - sakė bendrovės projektų vadovas.
Pasak M. Tarailos, padangų keitimo bumas būna visą balandį, tačiau kai kurie klientai padangas pasikeičia ir vėliau - gegužę.
Įmonės „Egzotika“ vadovas Rokas Lipeikis pastebi, kad klientai šiemet keičiasi padangas šiek tiek vėliau nei ankstesniais metais.
„Anksčiau būdavo besikeičiančių prieš įstatymo reikalaujamą terminą, balandžio 1 d., o šiuo metu tokių yra tikrai mažai. Pirmosiomis dienomis dirbome maksimaliu apkrovimu - nuo balandžio 1 d. žmonės keičiasi (padangas. - ELTA) pakankamai intensyviai. Šiuo metu ne orai daro įtaką žmonių įpročiams ir prekybai, o nustatytas terminas“, - Eltai sakė R. Lipeikis.
Jo teigimu, Lietuvos padangų keitimosi reikalavimai yra nustatyti neprotingai, neatsižvelgiant į žmonių interesus.
„Mūsų šalyje tvarka yra pati griežčiausia, net Skandinavijoje nėra reikalavimų taip anksti pasikeisti padangas. (...) Žmonėms labai nepatogu, nes dabar reikia per 10 dienų pasikeisti spygliuotas padangas“, - komentavo R. Lipeikis.
Pasak jo, retenybė, kad pasikeisti dygliuotas padangas žmonės atvažiuotų jau beveik gegužę, - už tai gresia bauda nuo 30 iki 40 eurų ir techninės apžiūros panaikinimas.
Pagal įstatymą, nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis. Šiltuoju metų laiku rekomenduojama eksploatuoti transporto priemones su vasarinėmis padangomis. Žiemos sąlygoms užsitęsus, dygliuotų padangų naudojimas gali būti pratęstas susisiekimo ministro įsakymu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gamintojų akistatos – vingiuotoje įkalnėje
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau prikla...
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...
-
Rygos automobilių muziejuje naujas eksponatas – perpjautas, bet važiuojantis
Rygos automobilių muziejus pasipildė neįprastu eksponatu – per pusę perpjautu antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu. Ką apynaujis, 2018 m. pagamintas automobilis veikia senovinių, klasikinių ir istorinę reikšmę turinči...
-
Švaresnio transporto link: Lietuva turi didelių rezervų1
ES valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. ...