Quantcast

„Renault“ iš naujo atranda kompaktinį vienatūrį

  • Teksto dydis:

Praėjus dvidešimčiai metų po to, kai buvo sukurtas pirmasis pasaulyje kompaktinis vienatūris – „Scénic“, pelnęs Europos „Metų automobilio 1997“ titulą ir iki šių dienų parduotas beveik penkių milijonų automobilių tiražu, „Renault“, kurdama ketvirtosios kartos modelį, iš pagrindų peržiūrėjo savo pasiūlymus šiame segmente.

 2016 metų kovo mėnesį vykusioje Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristačius trumpąją versiją, o po dviejų mėnesių parodžius ir ilgąją versiją, naujojo SCENIC dizainas yra radikaliai naujas ir viliojantis, palyginti su ankstesniais modeliais.

Tačiau naujasis SCENIC išsaugo visas savybes, sukūrusias jo pirmtakų sėkmę. Tai – universalumas, erdvumas, naudojimosi patogumas ir kelionės malonumas.

Vienatūrių segmente naujasis SCENIC išsiskiria kaip taisykles keičiantis žaidėjas: jis yra neabejotinai patrauklus, praktiškas, taupus, technologiškai pažangus ir tenkinantis šeimos poreikius:

* Patrauklus dėl gracingo, tačiau kartu ir galingo silueto, akį traukiančios dviejų atspalvių schemos ir didelių, 20 colių dydžio ratlankių, kurie pirmą kartą šiame segmente bus įtraukti į standartinės įrangos sąrašą;

* Praktiškas dėl didžiausios klasėje dėtuvių talpos ir bagažinės erdvės;

* Taupus dėl plačios variklių gamos, kurią sudaro šeši dyzelinu ir du benzinu varomi agregatai, dyzelinių variklių gamoje siūlant „Renault“ naująją „Hybrid Assist“ technologiją;

* Technologiškai pažangus dėl daugybės pagalbinių vairavimo sistemų ir kitos įrangos, tokios kaip aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija, kuri bus siūloma kaip bazinė įranga.

Tiek trumpoji, tiek ilgoji ketvirtosios kartos SCENIC versija yra skirta pelnyti lojalių klientų, važinėjusių su ankstesniųjų trijų kartų modeliais, dėmesį. Tačiau jo veržlus dizainas ir dinaminės savybės sudomins ir naujus klientus.

Naujasis SCENIC yra skiriamas tiek individualiems pirkėjams, tiek įmonėms, ieškančioms konkurencingų eksploatacijos kaštų.

„Mes siekėme, kad naujasis SCENIC žengtų į visiškai naują teritoriją. Tai yra kur kas modernesnis ir emocingesnis požiūris į vienatūrį, išsaugant išskirtinį visapusiškumą, lėmusį pastaruosius 20 metų trunkančią trijų ankstesniųjų modelių sėkmę. Automobilio proporcijos ir didelio diametro ratlankiai – tai iš koncepcinio modelio „R-Space“ perimti bruožai“, – sako Laurensas van den Ackeris, už dizainą atsakingas „Renault“ vyriausiasis viceprezidentas

Nauji matmenys ir dizainas

Tiek trumposios, tiek ilgosios naujojo SCENIC versijos ypatybės:

- Išskirtinis vienatūrio kėbulo siluetas, kuris yra 20 mm platesnis nei „Scénic 3“. Jo prošvaisa yra 40 mm didesnė, ratų bazė – ilgesnė, o priekinis ir galinis tarpuvėžiai – platesni. Galinė iškyša buvo sumažinta 16 mm, siekiant sustiprinti plastiško automobilio silueto įspūdį.

– Platus, panoraminis priekinis stiklas suformuoja platų apžvalgos lauką, apimantį ir šonus.

– Panoraminis, stiklinis stoglangis (papildoma įranga).

– Standartinėje įrangoje siūlomi specifinį šviesų simbolį suformuojantys žibintai: C formos priekiniai dienos žibintai ir trijų matmenų efektą sukuriantys galiniai žibintai, kuriems panaudota „Edge Light“ technologija; trumpojoje naujojo SCENIC versijoje galiniai žibintai yra horizontalūs, o ilgojoje – vertikalūs.

– Dviejų atspalvių dažymo schema.

Ilgoji naujojo SCENIC versija siūloma su aliumininiais stogo rėmais.

Pirmą kartą naujojo SCENIC segmente panaudoti 20 colių ratlankiai, kurie, kaip standartinė įranga, siūlomi visoms modelių versijoms.

20 colių ratlankiai visiškai užpildo naujojo SCENIC ratų arkas tarsi tikro sportinio automobilio.

Svarbu ir tai, kad siūloma galimybė suasmeninti naujojo SCENIC ratlankius, panaudojant siūlomus, prisukamus dekoratyvius elementus. Jų pasirinkimas bus pamažu didinamas.

Naujovė – 20 colių ratai, suteikiantys išskirtinį komfortą ir sukibimą su keliu

„Pristačius koncepcinį automobilį „R-Space“, „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai sutelkė savo jėgas tam, kad 20 colių ratų suteikiama išvaizda būtų suderinta su aukščiausiais standartais saugumo, komforto, degalų sąnaudų ir eksploatacinių sąnaudų srityse. Po ketverių metų darbo ir neeilinio bendradarbiavimo su padangas gaminančiais mūsų partneriais mes nekantraujame, norėdami pamatyti savo klientus, besidžiaugiančius šios naujovės vaisiais“, – sako Irina Zaretskaya, naujojo SCENIC programos vadovo pavaduotoja.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių