- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirmajam viešam naujojo „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“ pristatymui „Renault“ pasirinko 2015 metų Frankfurto automobilių parodą. Europoje D segmento pardavimai kiekvienais metais sudaro daugiau nei milijoną automobilių, o universalai sudaro 54 proc. šio skaičiaus. „Renault Talisman Grandtour“ pasižymi tomis pačiomis stipriosiomis savybėmis, kaip ir liepos mėnesį pristatytas sedanas, jas papildydamas stilingomis universalo linijomis ir praktiškumu.
Sportiškos linijos
„Renault Talisman Grandtour“ matmenys prilygsta sedanui (ilgis 4,86 m / plotis 1,87 m / aukštis 1,46 m / ratų bazė 2,81 m). Universalas perėmė ir dinamiškas proporcijas, glotnų profilį ir aukštą vidurio liniją. Jo priekinė dalis įkūnija naująją „Renault“ tapatybę su dideliu deimanto logotipu, gerai matomu virš chromuotų radiatoriaus grotelių. Naująjį „Renault“ stilių aiškiai išreiškia buferius siekiantys C formos dienos žibintai. Aukštesnės specifikacijos versijose montuojami naujausią technologijų žodį įkūnijantys 100 proc. „Pure Vision LED“ žibintai su LED tipo artimosiomis ir tolimosiomis šviesomis.
Artėjant prie galinės dalies, šoninė juosmens linija palengva pakyla virš ratų arkų, automobiliui suteikdama išskirtinį dinamikos pojūtį.
Stogo rėmai iš poliruoto aliuminio akcentuoja veržlią stogo liniją, kurią pratęsia ilgas galinis aptakas. C statramsčiai ir chromu dekoruoti šoninių langų kraštai sustiprina universalo kėbulo išbaigtumo ir glotnumo įspūdį. Nuožulnus galinis stiklas išvaizdai suteikia dinamiškumo efektą, išvengiant bagažinės erdvės mažinimo.
Didelio diametro ratai (680 mm) leidžia platų ratlankių skersmens pasirinkimą – nuo 16 iki 19 colių – ir jie dailiai įsikomponuoja pabrėžtų formų arkose. Galiniuose žibintuose panaudota 3D efektą sukurianti „Edge Light“ technologija. Jie visuomet švyti, suformuodami išskirtinį šviesų simbolį.
Lengvai pakraunama, beveik 1,700 dm3 talpos bagažinė
571 mm aukštyje esantis slenkstis, plati – 1 074 mm pločio pakrovimo anga bei, kaip ir sedano versijoje, elektra valdomas bagažinės dangtis leidžia lengvai pasiekti bagažo skyrių. 60/40 dalimis padalinta galinė sėdynė apima „Easy Estate“ sistemą, leidžiančią akimirksniu nulenkti sėdynes, paspaudus dvi bagažinėje esančias svirtis.
Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą „laisvų rankų“ naudojimą ir pakrovimą.
„Talisman Estate“ bagažinės talpa iki uždangalo yra 572 dm3 (VDA), o didžiausias krovinių skyriaus ilgis – 1 116 mm. Nulenkus galines sėdynes, šis skaičius padidėja iki 2 010 mm, o talpa – beveik iki 1 700 dm3 (VDA).
Gerovės paslaptis: erdvus salonas ir komfortabilios sėdynės
Sukurtas galvojant apie vairuotojo ir keleivių patogumą, „Renault Talisman Estate“, kaip ir versija sedano kėbulu, yra klasės lyderis, vertinant salono erdvę. Versija „Estate“ turi papildomą pranašumą dėl 30 mm didesnės erdvės gale sėdinčių keleivių galvoms – 886 mm.
• Erdvė galvoms priekyje – 902 mm,
• Erdvė galvoms gale – 886 mm,
• Erdvė priekyje, alkūnių lygyje – 1,512 mm,
• Erdvė keliams gale – 262 mm,
• Daugiau nei 25 litrus siekianti dėtuvių talpa.
Patogios priekinės sėdynės pasižymi geriausiomis savybėmis klasėje:
• iki 10 galimų nustatymų (iš kurių aštuoni yra reguliuojami elektra), sėdynės pagalvės ilgis gali būti reguliuojamas 60 mm amplitude;
• keturiomis kryptimis reguliuojama juosmens atrama (aukštis ir gylis);
• masažo funkcija, kuriai galima parinkti veikimo režimą ir intensyvumą (dvi programos, penkios sekos);
• aviacinio stiliaus, šešiomis kryptimis reguliuojami galvų atlošai;
• šildomos sėdynių pagalvės ir atlošai;
• sėdynių atmintis su šešiais atskirais profiliais.
Ir dvi naujos, reikšmingos ypatybės:
• integruota vėdinimo sistema, užtikrinanti komfortą karštu oru;
• priekinių sėdynių nugarėlėse panaudota tvirta, pusiau standi „Cover Carving“ technologija, užimanti mažiau vietos ir atlaisvinanti daugiau nei tris centimetrus gale sėdinčių keleivių keliams.
Penki įrangos lygiai
„Talisman Grandtour“ yra siūlomas su galimybe pasirinkti iš penkių skirtingų įrangos lygių, įskaitant gamą vainikuojančią „Initiale Paris“ specifikaciją, siūlančią dar daugiau rafinuotumo ir komforto, „Améthyste Black“ išorės apdailą, specialią, stambaus rašto „nappa“ odos apdailą salone ir dėl laminuotų šoninių stiklų pagerinta garso izoliacija.
Ryškus, didelio „Renault“ sedano stilius
Panaudodamas šiame segmente tokį populiarų trijų tūrių dizainą, „Renault Talisman“ pasižymi dailiai subalansuotomis proporcijomis, tuo pat metu siūlydamas erdvų saloną ir išlaikydamas jaukias ir malonias „Renault“ linijas. „Talisman“ salonas lengvai paperka keleivius savo salonu, kuris yra vienas erdviausių klasėje, itin komfortabiliomis sėdynėmis ir 608 dm talpos bagažine.
„Talisman“ ir „Talisman Grandtour“: pripildyti vairavimo malonumą ir kelionės komfortą didinančių technologijų
„Multi-Sense“ technologija visų vairuojamųjų ratų technologiją derina su aktyviais amortizatoriais
„Renault Talisman“ ir „Talisman Grandtour“ dalinasi technologijomis.
Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman“ suderina „4Control“ sistemos ir aktyvių amortizatorių privalumus. Mieste „4Control“ važiuoklė apdovanoja „Talisman“ išskirtiniu manevringumu. Vertinant pasitikėjimą ir važiavimo komfortą, naujojo „Renault“ stabilumas posūkiuose ir miklumas atliekant staigius manevrus, šį automobilį iškelia į tik jo paties klasės lygmenį.
Renault „Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudojant visiškai suderinamu „Perso“ režimu.
Šiuos režimus galima pasirinkti naudojantis tiek „R-Link 2“ multimedijos sistema, tiek centriniame pulte esančiu valdikliu, taip keičiant variklio reakciją, EDC transmisijos pavarų jungimo algoritmus, vairo stiprintuvo veikimo stiprumą, amortizatorių charakteristikas ir „4Control“ sistemos veikimą.
„Talisman“ gali akimirksniu pakeisti savo asmenybę: greito jungimo mygtukas leidžia vairuotojui dviem spustelėjimais tiesiogiai rinktis tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų. „Talisman“ konstrukcija su žemu svorio centru ir arti kelio esančia vairuotojo padėtimi lemia tai, kad „Multi-Sense“ sistemos privalumus bus galima dar geriau pajausti, ypač pasirinkus dinaminį „Sport“ režimą. Taip vairuotojui tarsi suteikiama galimybė paspaudus mygtuką rinktis iš kelių automobilių, esančių viename automobilyje. Nepriklausomai nuo to, kokiam važiavimui tinkama nuotaika – ar aktyviam ir tiksliam, ar tolygiam ir komfortabiliam, pasirinkimas visuomet yra po ranka, be to, jis atliekamas akimirksniu.
Keičiant važiavimo režimą, kartu keičiama ir automobilio salono atmosfera, parenkant apšvietimo spalvą (mėlyną, raudoną, rusvai raudoną, žalią arba purpurinę), prietaisų skydelio pateikimą ir spalvą, taip pat modifikuojant variklio garsą.
„R-Link 2“: šiuolaikinis valdymo centras
„Renault Talisman“ siūlo „Renault R-Link 2“ multimedijos centrą su belaidėmis sąsajomis ir 7 colių horizontaliu arba 8,7 colio vertikaliu ekranu. „R-Link 2“ leidžia prižiūrėti pagalbines automobilio vairavimo sistemas ir kitą standartinę įrangą, pavyzdžiui, navigacijos sistemą, garso aparatūrą ir klimato kontrolės funkciją. Be jutiklinio ekrano, galima naudotis specialiais mygtukais, centriniame pultelyje esančiu daugiafunkciu sukamu valdikliu ir ant vairo esančiais mygtukais.
Pagrindinis puslapis dabar gali būti konfigūruojamas, vairuotojui suteikiant galimybę tiesiausiu keliu pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas arba suasmeninti visą sąsają.
Specialiai suderintas „Bose“® garsas
„Talisman Grandtour“ turi specialiai suderintą „BOSE® Surround Sound“ garso sistemą, kurią sudaro 12 aukštos klasės garsiakalbių ir žemų dažnių generatorius. „Centerpoint“® technologija iš erdvinio šaltinio gaunamą signalą konvertuoja į kelių kanalų signalą – taip sukuriamas erdvinis garsas. „Bose“ ® skaitmeninis signalo procesorius išnaudoja individualias „Talisman“ akustines savybes, sukuriant geriausią skambesį.
Plati pagalbinių vairavimo sistemų gama (ADAS)
Nuraminimui: prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC); aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS).
Perspėjimui: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW); perspėjimas apie saugų atstumą (SDW); ženklų atpažinimas su greičio viršijimo prevencija, (TSR / OSP); aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW).
Pagalbai: galinė vaizdo kamera, automatiškai perjungiamos artimosios ir tolimosios šviesos (AHL); elektroninis stovėjimo stabdys; priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai; automatinis automobilio statymo asistentas.
Kad kelionė nevargintų, paslepiamas, spalvotas akių lygyje esantis ekranas rodo naudingą informaciją: važiavimo greitį, navigacijos sistemos duomenis, ir pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) pranešimus.
Važiavimo malonumą užtikrinantys efektyvūs varikliai
„Renault Talisman Estate“ siūlo tą pačią kaip ir sedano versijoje variklių gamą.
Du benzininiai varikliai:
• „Energy TCe150“ ir „Energy TCe 200“, suderinti su septynių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatinėmis transmisijomis.
• Trys dyzeliniai varikliai:
• „Energy dCi 110“, suderinti su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija .
• „Energy dCi 130“, taip pat siūlomi su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.
• „Energy dCi 160“ su „Twin Turbo“ technologija, derinamas išskirtinai su šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC transmisija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi16
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Balandį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo daugiau nei 10 proc.
Balandį naudotų lengvųjų automobilių įregistruota 10,2 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?14
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas62
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Grėsminga promilių statistika3
Šį mėnesį sulaikytų neblaivių vairuotojų antirekordininku pretenduoja tapti Vilniaus gyventojas. ...
-
Perspėja automobilių pirkėjus: saugokitės pardavėjų gudrybių10
Naujų automobilių pirkėjai jaučiasi ramūs, nes dėl suteiktos garantijos jie bent kelerius metus gali nesirūpinti automobilio problemomis. Naudota transporto priemonė neretai atneša galvos skausmą. Specialistai pataria, kaip išsirinkti na...
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau2
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Apie elektrinių paspirtukų vairuotojus: sunku komentuoti, kas vyksta žmogaus galvoje1
Automobilių srautai tuneliuose dažnai būna didžiuliai, greitis – taip pat. Kaip tokiame sraute atsidūrė paspirtukininkas – žino tik jis vienas. Bet jis griuvo, dėl to susidūrė trys automobiliai, sulėkė tarnybų pajėgos. Paspirtuk...
-
Sumokėti už neapmokėtą parkavimą gavus „geltonąjį lapelį“ reikės kitaip: ką svarbu žinoti?
Kiekvieną mėnesį Vilniuje už neapmokėtą automobilių parkavimą išrašoma apie 13–14 tūkst. vadinamųjų geltonųjų lapelių. Šis skaičius jau kurį laiką nesikeičia. Nuo gegužės 15 d. sumokėti už neapmokėtą parkavim...
-
Apie Lietuvos meistrus: po remonto net oficialūs atstovai nemato, kad automobilis buvo „daužtas“13
Kaip galima apsaugoti save ir netyčia nenusipirkti automobilio, kuris atrodo idealios būklės, bet patekus į eismo įvykį paaiškėja, kad automobilis yra praktiškai dalimis subyrėjęs, LNK reportaže pasakojo „Carvertical“ atstov...