Tik iš pažiūros visureigis Pereiti į pagrindinį turinį

Tik iš pažiūros visureigis

2004-02-24 09:00

Mechaniko patarimai

Tik iš pažiūros visureigis

Naudotų visureigių rinkoje šiuo metu susidarė tokia situacija. Dėl euro ir dolerio kurso skirtumo iš Europos jie praktiškai nebegabenami, todėl dauguma mašinų pas mus patenka iš Šiaurės Amerikos, o egzempliorių su vairu dešinėje iš Japonijos niekas negabens. Padidėjus Rusijoje trejų-septynerių metų mašinų muito mokesčiui, lietuviams tapo nenaudinga gabenti egzempliorius su didelio litražo varikliais. Dabar “daugialitriai” visureigiai tiekiami tik pagal konkretų užsakymą.

Perkant “užjūrio” egzempliorius, ypatingą dėmesį reikia atkreipti į vieną momentą. Daugelis gamintojų, taip pat ir neamerikiečių, Šiaurės Amerikos rinkai gamina visureigius ne su visais varomaisiais ratais. Prieinama ligi kuriozų. Pavyzdžiui, neseniai vienas pirkėjas įsigijo trejų metų “Honda CR-V” (anksčiau važinėjusią JAV keliais) ir buvo labai nustebęs, kad modelis buvo su visais varomaisiais ratais. Jis džiaugėsi, kaip puikiai mašina laikosi kelyje, gerai valdoma slidžiame kelyje ir net neįtarė, jog ne visi ratai – varomieji. Akis jam atvėrė serviso meistrai. Savininkas buvo nepaprastai nustebęs. Todėl, įsigydami visureigį, pirmiausiai turite įsitikinti, kad yra transmisijos valdymo svirtys (tiesa, CR-V atveju tai nepadės). Tačiau užteks vieno žvilgsnio į dugną, kad suprastumėte, ar ten yra du kardaniniai velenai ir abiejų tiltų reduktoriai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų