O 2017 metais Europos rinkoje debiutuos naujieji „Koleos“ ir „Alaskan“.
Sukurtas tyrinėti pasaulį
2016 metais „Renault Captur“ tapo perkamiausiu Europoje miesto visureigiu. Pardavus 215 670 vienetų, jis buvo išrastas iš naujo, stiliui suteikiant daugiau išskirtinumo, panaudojant naujas technologijas, tačiau neaukojant naudojimosi patogumo. Pirmą kartą bus pasiūlyta „Captur Initiale Paris“ versija. Kartu su „Koleos“ ir „Kadjar“, „Renault“ dabar siūlo itin plačią krosoverių gamą.
Naujasis "Captur": dar labiau išskirtinis
Naujasis „Captur“ perima pirmtako sėkmę lėmusius bruožus, įskaitant dviejų atspalvių dažymo schemą, kurią papildys trys naujos kėbulo spalvos: „Atacama Orange“ oranžinė, „Ocean Blue“ mėlyna ir „Améthyste Black“ juoda (skirta „Initiale Paris“ versijai), taip pat nauja „Platine Grey“ pilka spalva, siūloma stogui. Dabar savo naujojo „Captur“ išvaizdą kuriantys klientai gali rinktis iš daugiau nei 30 galimų spalvų derinių.
Naujasis „Captur“ taip pat bus siūlomas su šešiais, šiomis spalvomis dekoruotais salono apdailos paketais: kremine „Ivory“, žydra „Ocean Blue“, rusva „Caramel“, raudona, atlasinio chromo ir platinos chromo. Juos papildo specialūs paketai, siūlantys dar penkias spalvas: „Ivory“, „Ocean Blue“, rudą „Cappuccino“, raudoną ir „Atacama Orange“.
Naujajame „Captur“ realizuotas prancūziškas „Renault“ dizainas, perteikiamas „Full-LED“ tipo „Pure Vision“ priekiniuose žibintuose (priklausomai nuo versijos). Ši technologija pagerina ne tik automobilio išvaizdą, bet ir saugumą, kartu sumažindama akinimo galimybę.
„Captur“ priekinio buferio apačioje įkomponuoti C raidės formos LED dienos žibintai, kurie tapo markės šviesų simboliu. Šis dieną ir naktį švytintis simbolis matomas ir galiniuose žibintuose.
„Captur“ evoliucionavo, stilistiškai priartėdamas prie savo vyresniojo „brolio“ – „Kadjar“. Jo radiatoriaus grotelės buvo modifikuotos, suteikiant daugiau panašumo į kitus „Renault“ markės krosoverius, papildomai panaudojant chromo juosteles. Tiek priekinio, tiek galinio buferio apačioje matyti naujos dugno apsaugos, liudijančios apie nuotykius mėgstančią „Captur“ prigimtį.
Pirmiems trims įrangos lygiams siūlomi keturių tipų ratlankiai: 16 colių ratlankiai „Extreme“ ir „Adventure“ ir 17 colių ratlankiai „Emotion“ ir „Explore“.
Pradedant nuo trečiojo įrangos lygio, „Captur“ dabar gali būti su fiksuotu stikliniu stogu. Ši nauja įranga, siūloma išskirtinai versijoms su dviejų atspalvių kėbulais, salone suteikia dar daugiau šviesos.
Labiau rafinuotame nei anksčiau salone gausu aukštos kokybės plastiko, glotnaus chromo ir elegantiškų matinių atspalvių. Vairaratis pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, o aukštesnio lygio versijose – aptrauktas natūralia oda. Moderniau atrodo ir pavarų jungimo svirtis, o durų vidiniuose skyduose esantys jungikliai po atnaujinimo sklandžiai integruoti į apdailą. LED tipo šviestuvai sukuria individualias skaitymo zonas.
Naujo dizaino sėdynės aukštesnio lygio versijose yra patogesnės, suteikiančios papildomą šoninį prilaikymą.
Naujasis „Captur“ išsaugojo savo praktiškiausią įrangą, įskaitant „Easy Life“ pirštinių stalčių ir nuimamus apmušalus.
„Renault“ suteiktas "Initiale Paris" lygmuo
"Initiale Paris" įrangos lygis perteikia geriausia, ką turi „Renault“.
Priekyje esančios į akis krintančios, specialaus dizaino, dekoratyvinės radiatoriaus grotelės su chromo dekoracijomis leidžia akimirksniu identifikuoti „Captur Initiale Paris“. Dėmesys buvo skirtas ir priekinei bei galinei dugno apsaugoms, kuriose dabar matyti daugiau pilko metalo apdailos. Langų kontūrams ir kitiems akcentams panaudota blizganti juoda danga. Kiekvienoje automobilio pusėje matyti radiatoriaus grotelių stilių papildančios chromo dekoracijos su "Initiale Paris" ženklais.
"Initiale Paris" versijoms siūloma specifinė spalvų gama, įskaitant naują „Améthyste Black“ ir specialius, 17 colių "Initiale" ratlankius. „Captur Initiale Paris" taip pat išsiskiria išorės kryptimi pulsuojančiais LED tipo posūkių indikatoriais, ant durelių, slenksčių ir priekinių grotelių esančiais "Initiale Paris" ženklais.
Naujojo „Captur Initiale Paris“ salono išskirtinumą pabrėžia šildomos, „napa“ oda apvilktos sėdynės, stambaus rašto „napa“ oda aptrauktas vairas, chromo dekoracijos, odos apdaila puoštas prietaisų skydas, aliumininiai pedalai ir durų slenksčiai.
„Captur Initiale Paris“ standartinėje įrangoje yra visos naujajame „Captur“ papildomai siūlomos technologijos, įskaitant aklosios zonos stebėjimo įrangą, pagalbinę automobilio parkavimo sistemą, beraktę atrakinimo ir užvedimo sistemą. Šią įrangą papildo „premium“ klasės „Bose“® garso aparatūra ir pati naujausia „Renault R-LINK Evolution“ multimedijos sistema, vienu paspaudimu suteikianti prieigą prie visų automobilio multimedijos funkcijų, taip pat prie išmaniesiems telefonams skirtų „Android Auto“™ programėlių.
Dar daugiau džiaugsmo suteikianti „Captur“ technologija
Unikalius potyrius suteikianti „premium“ klasės „Bose“® garso aparatūra saloną paverčia tikra koncertų sale, atkurdama autentišką, švarų ir realistinį skambesį. Šie akustiniai potyriai pasiekiami naudojant šešis didelės raiškos „Bose“ garsiakalbius ir bagažinėje esantį žemų dažnių garsiakalbį.
Net baziniame naujajame „Captur“ siūloma interneto prieiga, naudojant naująją R&Go® versiją. Tai – „Renault“ sukurta paprastai valdoma išmanioji sistema, kuri naudotojo išmanųjį telefoną paverčia į automobilyje integruotą planšetinį kompiuterį su interneto prieiga. Ši praktiška sistema naudotojui leidžia intuityviai valdyti svarbiausias funkcijas, įskaitant navigaciją, telefoną, multimediją ir automobilio duomenis.
Vidutinio lygio versijos komplektuojamos su „Media Nav Evolution“ sistema. Vertinant įrangos gausybę, ši daugiafunkcinė multimedijos sistema siūlo rinkoje geriausią kainos ir kokybės santykį: navigacijos sistema su teikiama eismo informacija, „Bluetooth“ laisvų rankų įranga, garso įrašų iš savininko telefono transliavimas ir net galinio vaizdo kamera. Belieka tik pridėti „Driving Eco2“ funkciją, optimizuojančią automobilio degalų sąnaudas.
„Renault R-LINK Evolution“ naujajam „Captur“ suteikia pažangiausios multimedijos sistemos galimybes. Būdama dar labiau suderinama nei iki šiol, ji siūloma su septynių colių jutikliniu ekranu.
„R-LINK Evolution“ apima navigacijos sistemą su realiu laiku teikiamais eismo pranešimais, 3G ryšiu, „Bluetooth“, nuotraukų ir vaizdo įrašų atkūrimo funkcija bei plačiu, „Renault R-LINK Store“ parduotuvėje teikiamų, programų asortimentu. Priklausomai nuo versijos gali būti ir pagalbinės automobilio vairavimo sistemos.
Naujajame „Captur“ „R-LINK Evolution“ yra suderinama su „Android Auto“. Standartinėje įrangoje2 siūloma „Android Auto“ naudotojams suteikia lengvą ir tiesioginę prieigą, naudojantis septynių colių „R-LINK Evolution“ jutikliniu ekranu. Galimos išmaniųjų telefonų programos: telefono funkcijos, navigacija, muzika ir pranešimai. Naujasis „Captur“ yra pirmasis, siūlantis šią pažangią technologiją, A arba B segmento „Renault“ modelis. Aukštesniųjų segmentų automobiliai, tokie kaip naujasis „Scénic“, su R-LINK 2 sistema galės būti derinami tiek su „Android Auto“, tiek su „Apple CarPlay“.
Pirmą kartą „Captur“ yra įrengta BSW („Blind Spot Warning“ – aklosios zonos stebėjimo sistema), kuri siūloma pradedant nuo trečiojo įrangos lygio. Kartu veikdami keturi jutikliai aptinka aklojoje zonoje atsidūrusius automobilius, motociklus ir dviračius. Kai automobilis aklojoje zonoje būna ilgiau nei sekundę, išoriniame veidrodėlyje nedelsiant įsižiebia įspėjimo signalas. Ši sistema veikia važiuojant 30–140 km/h greičiu ir leidžia visapusiškai pagerinti eismo saugumą.
Kartu su galiniais atstumo jutikliais ir priklausomai nuo versijos naujasis „Captur“ gali būti su įrengtais priekiniais atstumo jutikliais ir galinio vaizdo kamera. Tai leidžia supaprastinti manevravimą ir padėti išvengti susidūrimų su aplink esančiais objektais.
Kita aukštesniojo lygio versijose siūloma nauja įranga – laisvų rankų „Easy Park Assist“ funkcija, gerokai palengvinanti automobilio pastatymo manevrus. Vairuotojas nurodo ieškomos stovėjimo vietos pobūdį: ar tai yra gatvei lygiagreti, statmena ar įstriža vieta. Automobiliui važiuojant mažesniu nei 30 km/h greičiu, sistema suranda visas galimas stovėjimo vietas. Pasirinkus vietą, sistema apskaičiuoja automobilio trajektoriją ir judesius vairu. Vairuotojui nebereikia liestis prie vairo rato – jis gali rūpintis tik akceleratoriumi ir stabdžiais.
„Renault Zoe E-Sport“ koncepcinis automobilis
„Renault Zoe E-Sport“ Ženevos automobilių parodoje demonstruoja „Renault“ pasiryžimą plėtoti elektromobilių technologijas. „Renault Zoe E-Sport“ unikalus tuo, kad yra sukurtas "Zoe" pagrindu ir paverstas lenktyniniu automobiliu, pasinaudojant „Groupe Renault“ patirtimi, kuri per pastaruosius trejus metus buvo sukaupta elektra varomų vienviečių automobilių FIA („Fédération Internationale de l’Automobile“ – Tarptautinės automobilių federacijos) „Formulės E“ čempionate. „Formula E“ yra mėgstama dėl jos formato ir viso pasaulio didžiųjų miestų centruose rengiamų lenktynių, taip suteikiant galimybę plačiajai publikai pamatyti ypač greitų elektromobilių lenktynes.
Sportiško stiliaus „Zoe E-Sport“ nudažyta taip pat, kaip naujausi „Renault e.dams“ komandos elektra varomi bolidai.
Koncepcinio „Zoe E-Sport“ kėbulas pagamintas išskirtinai iš anglies pluošto. Įskaitant 450 kg svorio akumuliatorius, automobilis sveria 1 400 kilogramus.
„Zoe E-Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,2 sekundės.
„Renault Zoe E-Sport“ šūkis labai paprastas: „Smaginkis!“. Tad mes apsistojome kažkur per vidurį tarp serijinio modelio ir profesionalaus sportinio automobilio… Jis yra tobulai sukurtas ekstremaliems vairavimo pojūčiams!“
Sportiškumas prancūzišku "Renault" stiliumi
Išoriškai „Zoe E-Sport“ išsiskiria išraiškingu dizainu – ekstremalus "Zoe" sportiškumas.
„Zoe E- Sport“ ryšį su „Formulės E“ automobiliais išduoda 2016–2017 metais čempionato nugalėtojų komandos „Renault e.dams“ naudotos komandos spalvos.
*Dominuojanti „Zoe E-Sport“ spalva yra „Satin Blue“ mėlyna.
* Ją papildo geltonos spalvos akcentai ant šoninių veidrodėlių korpusų, taip pat priekinio ir užpakalinio buferių esantys papuošimai.
*Buferiams, priekiniam apatiniam aptakui, priekiniams žibintams ir oro įsiurbimo angoms pasirinkta anglies pluošto apdaila.
Tradiciniai „Renault“ bruožai ir elegantiški, aukštesnės klasės sportiniams automobiliams būdingi papuošimai:
* Priekiniai žibintai sudaro C raidės siluetą, tapusį naujausiu „Renault“ modelių simboliu.
*Gerai matomus, priekyje ir gale esančius „Renault“ deimanto simbolius pabrėžia jų dydis ir apšvietimas – kaip ir praėjusį lapkritį Paryžiaus automobilių parodoje pristatyto koncepcinio „Renault TreZor“.
* „Zoe E-Sport“ durys atidaromos paliečiant „atidarymo“ zoną, kurioje yra prisilietimo jutikliai.
* „Zoe E-Sport“ papuoštas deimanto formą menančiais, sportiškais aliuminio lengvojo lydinio ratlankiais. Jų svarbiausią dizaino elementą sudaro kontrastuojantys kampai, kuriuos pabrėžia dviejų atspalvių – juodos ir „Shadow Chrome“ – apdaila. Šie ratlankiai tvirtinami centrine veržle. „Zoe E-Sport“ langai yra papildomai patamsinti.
„Zoe E-Sport“ konstrukcija: greitas ir prilipęs prie kelio
* „Zoe E-Sport“ svoris, įskaitant akumuliatorius, yra vos 1 400 kg. Tai pasiekti leido važiuoklės dizainas ir panaudotos medžiagos.
* Kaip ir vienviečio „Renault e.dams“ „Formulės E“ bolido, „ZOE E-Sport“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto.
*„Zoe E-Sport“ pasižymi ypač nedideliu aerodinaminiu pasipriešinimu. Tai jam pasiekti padeda po priekiniu buferiu esantis aptakas, plokščias dugnas, „Formulės E“ įkvėptas difuzorius ir didelis, iš anglies pluošto pagamintas galinis sparnas su jame esančia stabdžių signalo linija.
* Važiuoklė sudaryta iš vamzdinio rėmo su apsauginiais kevlaro skydais. Ji atitinka FIA saugumo standartus, o tai reiškia, kad „Zoe E-Sport“ gali būti naudojamas ir lenktynių trasoje.
Važiavimui lenktynėse – ideali sėdėjimo pozicija
* „Zoe E-Sport“ salone yra dvi apgaubiančios RECARO sėdynės su sportui skirtais saugos diržais.
* Stačiakampis vairo ratas vairuotojui suteikia platesnį apžvalgos lauką – tokio sprendimo pranašumu naudojasi „Renault“ „Formulės E“ vairuotojai.
* Kaip ir „Formulėje E“, vairuotojas gali reguliuoti pavaros sistemos nustatymus ir kontroliuoti energijos sąnaudas. Prietaisų skydelyje yra trys zonos, leidžiančios valdyti transmisiją, važiavimo režimą (galimi keturi pasirinkimai) ir stabdžių paskirstymą.
* Valdymo skydelyje esantys mygtukai skirti reguliuoti penkias apšvietimo funkcijas.
Energetinis efektyvumas
„Zoe E-Sport“ motorą įkvėpė „Renault Sport Racing“ ir „Renault e.dams“ inžinierių sukurtos technologijos.
* Du „Zoe E-Sport“ motorai pasiekia bendrą 340 kW, arba beveik 460 AG pajėgumą. Pavyzdžiui, FIA nustatytos taisyklės „Formulės E“ sportinio automobilio variklio galią riboja iki 270 AG.
* Abu varikliai yra identiški: vienas – priekyje, kitas – gale. Kaip ir „Formulėje E“, juose įdiegta energijos naudojimo efektyvumą maksimaliai išnaudojanti didelės galios nuolatinio magneto technologija.
* Siekiant išnaudoti visą „Zoe E-Sport“ galią, joje sumontuotas 40 kWh talpos akumuliatorius.
* „Zoe E-Sport“ naudojama „Renault“ sukurta galios valdymo elektronika, kuri tiksliai ir dinamiškai valdo akumuliatoriaus tiekiamą energiją, ją pritaikant momentiniams vairuotojo poreikiams. Energijos valdymas yra visiškai konfigūruojamas ir priderinamas kiekvienam važiavimui.
* Elektronikos nustatymai siūlo keturis važiavimo režimus, kurie automobilį pritaiko prie momentinių vairuotojo poreikių, atsižvelgiant į tai, ar vairuotojui reikalinga galia, ar ilgesnė važiavimo autonomija. Jie taip pat gali būti pritaikyti skirtingoms lenktynių trasoms ar vairavimo stiliams, derinant abiejų motorų jėgos paskirstymą ir labiau sustiprinant užpakalinių arba priekinių ratų trauką.
Naujasis "Koleos" atvyksta į Europą
2016 metų balandį pristatytas Pekine, Kinijoje, ir jau parduodamas Australijoje, Turkijoje, Azijoje, Persijos įlankos regione ir daugelyje Pietų Amerikos šalių, naujasis „Koleos“ Europoje pasirodys 2017 metų birželį. Jis tvirtą SUV automobilio stilių suderina su didelio sedano komfortu ir rafinuotumu.
Nuo antrojo įrangos lygio Europoje „Koleos“ bus siūlomas su audeklo ir dirbtinės odos derinio apdaila, aliumininiais stogo rėmais, „Renault“ laisvų rankų įranga ir priekiniais bei užpakaliniais statymo jutikliais.
Jame bus „R-LINK 2“ multimedijos sistema su septynių colių jutikliniu ekranu, įdiegti Europos žemėlapiai, „Bluetooth“ ryšys, skaitmeninio radijo įranga ir su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ derinamos, interneto ryšį naudojančios funkcijos.
Nuo trečiojo įrangos lygio naujasis „Koleos“ komplektuojamas su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais, „Pure Vision“ LED tipo priekiniais žibintais, „Riviera“ odine apdaila („Titane Black“ juodos, „Platine Grey“ pilkos arba „Sienne Brown“ rudos spalvos) ir specialia salono apšvietimo įranga. Taip pat yra galinio vaizdo kamera ir R-LINK 2 sistema su internetu teikiamomis paslaugomis ir 8,7 colio jutiklinis ekranas.
Daugumoje Europos rinkų naujasis „Koleos“ yra siūlomas su "Initiale Paris" apdaila. Ši versija dažoma išskirtine metalinio atspalvio „Améthyste Black“ spalva (papildant kitas aštuonias šiam modeliui siūlomas spalvas), jam montuojami specialaus dizaino, 19 colių, deimanto formas menantys ratlankiai, o salonas dekoruojamas juoda arba tamsiai pilka „napa“ odos apdaila.
Naujajame „Koleos Initiale Paris“ naudojama visa pagalbinių vairavimo sistemų gama, įskaitant „Renault“ laisvų rankų „Easy Park Assist“ funkciją, ir aukščiausios klasės BOSE® garso aparatūra su 12 garsiakalbių.
Naujasis „Koleos“ leis rinktis iš keturių skirtingų pavaros sistemų: „Energy dCi 130 4x2“ ir „Energy dCi 175 4x4“ su šešių laipsnių mechanine transmisija bei „Energy dCi 175 4x2“ ir „Energy dCi 175 4x4“ su automatine „X-Tronic“ transmisija.
Platus miesto visureigių pasirinkimas
„Renault“ ir toliau atnaujina savo modelių gamą, kurią dabar sudaro trys skirtingi miesto visureigiai:
Naujasis „Captur“ – suasmeninamas B segmento miesto visureigis.
Naujasis „Koleos“ – pristatytas 2016 metais ir Europoje laukiamas 2017 metų birželį. D segmento automobilis meniškai sujungia visas savybes, kurių galima tikėtis iš krosoverio su sedano įranga ir dinaminėmis savybėmis.
„Kadjar“ – 2015 metais pristatytas Europoje, „Kadjar“ yra patrauklus C segmento miesto visureigis, veržliai įveikiantis kelio nelygumus.
Šie trys automobiliai įkūnija prancūzišką „Renault“ dizainą, pabrėždami savo dinamiškumą, tvirtybę ir komfortišką interjerą.
„Captur“ yra vienas iš sėkmingiausių „Groupe Renault“ modelių. Antrus metus iš eilės jis yra savo segmento Europoje lyderis: 2013 metais parduota 215 670 automobilių, arba 10,8 procento daugiau, nei 2015 metais. Nuo debiuto praėjus vos ketveriems metams, jis savo klasėje tapo atskaitos tašku.
Vos dvejus metus išbuvęs prekyboje, „Kadjar“ taip pat sėkmingai įsitvirtino C segmente. Pasitinkant itin stiprią konkurenciją, 2016 metais Europoje buvo parduota beveik 128 000 automobilių. „Kadjar“ taip pat turi pasaulinių siekių: tai bus pirmasis „Groupe Renault“ modelis, gaminamas Kinijoje. Dabar jis siūlomas maždaug 70-yje šalių.
Tarptautinė arena yra naujojo „Koleos“ teritorija. 2017 metų birželį jam atvykus į Europą, čia tikimasi sujungti puikią „Renault“ krosoverių reputaciją. Gaminamas Prancūzijoje, „Koleos“ apima visus „Groupe Renault“ flagmanui reikalingus atributus.
„Renault Alaskan“ netrukus pasirodys Europoje
„Renault“ su pasididžiavimu praneša, kad 2017 metų pabaigoje Europos rinką pasieks „Alaskan“.
Šis vienos tonos keliamosios galios pikapas debiutavo 2016 metų pabaigoje. Debiutui buvo pasirinkta Lotynų Amerika, kur tokio tipo automobiliai yra labai populiarūs. Prieš „Alaskan“ pasirodymą „Renault“ pristatė sėkmės sulaukusį mažesnį pikapą „Duster Oroch“. Šis į naują segmentą įžengęs modelis yra sukurtas SUV automobilio pagrindu ir siūlo ketverių durų, penkių vietų ir talpios krovinių platformos derinį. Naujasis „Duster Oroch“ greitai sudomino klientus Kolumbijoje ir Argentinoje, kur jis per kelis mėnesius tapo segmento lyderiu.
Šių dviejų pikapų buvimas „Renault“ asortimente atskleidžia globalias markės ambicijas daugiau nei trečdalį pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos sudarančiame pikapų segmente, kurį savo ruožtu sudaro penki milijonai per metus parduodamų automobilių.
„Renault“ Ženevos automobilių parodoje pristato gausiai įrengtą „Alaskan“ versiją – tobulą kompanioną, leidžiantį sportišką vairavimą suderinti su aktyviu laisvalaikiu žiemą.
Tvirta išvaizda
„Alaskan“ dizainas išsiskiria iš kitų pikapų. Jo atletišką ir įspūdingą stotą papildo gausiai įrengta versija, kurią galima pamatyti Ženevos automobilių parodoje.
• Į akis krinta „Renault“ DNR pabrėžiančios, plačios, chromu dekoruotos radiatoriaus grotelės.
• Jo dydis ir apimtys suformuoja galingą ir tvirtą įspūdį.
• Tvirtas priekinis buferis pabrėžia dailiai suformuotas detales.
• Jo kapotas ir kėbulo linijos paryškina tvirtą išvaizdą.
• C formos „full-LED“ tipo žibintų siluetas leidžia automobilį lengvai atpažinti kelyje.
• Dviejų atspalvių „hard top“ uždedamas krovinių skyriaus dangtis yra būtinas elementas šiame segmente, apsaugantis žiemos laisvalaikiui skirtą įrangą.
• Išraiškingos ratų arkos apgaubia išskirtinius ratus su žieminėmis padangomis.
• Prie skersinių stogo rėmų pritvirtintos snieglentės.
• Automobilis nudažytas žiemos peizažą primenančia atlasine balta spalva.
• Demonstruojamos versijos salone panaudota specifinės spalvos odinė apdaila.
Tvirtumas ir galia
Galinė daugiasvirtė „Alaskan“ pakaba suteikia išskirtines valdymo savybes, sukibimą su keliu ir komfortą visiems keleiviams, nesumažindama automobilio pravažumo ar tvirtumo.
Jo tvirtas, sustiprintas laikantysis rėmas suteikia galimybę vežti daugiau nei toną krovinio.
Modelis taip pat pasižymi didele prošvaisa ir klasėje didžiausiomis priekabos tempimo galimybėmis (3,5 tonos).
„Alaskan“ yra galingas ir sumaniai sukurtas automobilis su neginčijamomis galimybėmis bekelėje.
• Įprastam naudojimui keliuose skirta nuolatinė visų ratų pavara.
• Ekstremalioms sąlygoms skirta pažeminta pavara.
• Lygiems keliams skirta dviejų ratų pavara.
• Padidintam saugumui skirtas ir visus ratus veikiantis eLSD (elektronikos kontroliuojamas riboto slydimo diferencialas).
• Ekstremalioms sąlygoms skirtas, sukibimą su keliu pagerinantis, galinis riboto slydimo diferencialas.
• Elektroninės, saugumą ir komfortą padidinančios pagalbinės vairavimo sistemos: HSA („Hill Start Assist“ – pajudėjimo įkalnėje pagalbinė sistema) ir HDC („Hill Descent Control“ – nusileidimo nuokalne kontrolės sistema).
Naujausi komentarai