Pereiti į pagrindinį turinį

„FlyLAL” keleiviai: „Jie mus apgavo!”

2009-01-17 23:43
„FlyLAL” keleiviai: „Jie mus apgavo!”
„FlyLAL” keleiviai: „Jie mus apgavo!” / Mindaugo Ažušilio nuotr. „Ką dabar daryti, aš nežinau. Tai nenormalu!“ - piktinosi Lietuvoje viešintis prancūzas Jaromas.

Šeštadienį tarptautiniame Vilniaus oro uoste suirutė. Bendrovei „FlyLAL“ sustabdžius veiklą ir nuo šiandien atšaukus visus skrydžius, pasipiktinę kleiviai atakuoja oro uosto informaciją, netyla telefono skambučiai.

Vilniuje įstrigo prancūzas

Nuo pat ryto į oro uostą traukia pasipiktinę bendrovės „FlyLAL“ klientai. Dauguma jų nešini lagaminais, nes nebuvo informuoti apie atšauktus skrydžius.

„Rytoj būtinai turiu pasiekti Paryžių, pirmadienį man reikia į darbą. Prieš savaitę bendrovė „FlyLAL“ paskelbė nutraukianti tiesioginį reisą į Paryžių, tačiau pasiūlė kitą išeitį – skrydį per Amsterdamą. Sutikau ir tik prieš valandą sužinojau, kad ir šis reisas atšauktas. Esu nustebęs, nes bendrovė manęs apie tai neinformavo. Vakar vakare dar tikrinau elektroninį paštą, jokios žinutės. Ką dabar daryti, aš nežinau. Tai nenormalu!“  - piktinosi Lietuvoje viešintis prancūzas Jaromas.

Apie pusvalandį blaškęsis po Vilniaus oro uostą Jaromas nusprendė skambinti į Prancūzijos ambasadą Lietuvoje, tačiau jos darbuotojai atsakė niekuo negalį padėti. Tuomet jaunuolis nusprendė rydienai pirkti bilietą į Paryžių iš kitos skrydžių kompanijos. Jaromas džiaugėsi tik tuo, kad Vilniuje turi draugų, pas kuriuos gali dar vieną naktį pernakvoti.

„O kas būtų, jeigu aš Vilniuje neturėčiau nė vieno pažįstamo? Tiesiog, būčiau turistas, kur tada eiti? Kur nakvoti? Oro uoste? Tai baisu“, - galvą lingavo jaunuolis.

Skrydžių bendrovės apgauti jautėsi ir kiti keleiviai. Vieni jų tikino bilietus pirkę vos prieš kelias dienas. Žmonės piktinosi, kodėl tuomet jų niekas neįspėjo, kad skrydžiai gali būti atšaukti. Esą juk bendrovė žinojusi apie gręsiantį bankrotą, tačiau pinigų už skrydį vis vien nesibodėjo imti. Dėl atšauktų reisų dalis gyventojų tikino laiku nepasieks namų, nenueis į darbą, patirs finansinių nuotolių.

Oro uoste nestigo nei ašarų, riksmų nei virtinės keiksmažodžių. Vieni jų tikino šiandien vakare turėję pildyti dokumentus dėl priėmimo į darbą, o ne su prikimštu lagaminu stypsoti Vilniuje. Atšauktas skrydis atėmė darbą, pajamas ir galimybę sumokėti bankui milžiniškas paskolas.

Melskitės, kad bendrovė nebankrutuotų

Bendrovės „FlyLAL Group Services“ komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė apgailestavo, kad dėl bendrovės finansinių sunkumų nukentėjo 29 400 skrydžio bilietus iš anksto įsigijusių keleivių. Tačiau esą jų apsaugoti nuo nuostolių „FlyLAL“ darbuotojai niekaip negalėjo. Kol nebuvo priimtas sprendimas stabdyti veiklą, tol darbuotojai privalėjo parduoti klientams skrydžių bilietus.

Sprendimas priimtas tik vakar, sausio 16-ąją, antroje dienos pusėje. Nuo tos akimirkos esą darbuotojais stengėsi apie tai informuoti kiek įmanoma daugiau keleivių. Nors pranešimai siuntinėti iki pat vėlumos, didžioji dalis bilietus įsigijusių žmonių taip ir liko neinformuoti.

Tačiau G.Rimkuvienė pabrėžė, kad vilties atgauti už bilietus sumokėtus pinigus yra.

„Jeigu situacija susiklostytų palankiai ir bendrovė galėtų veiklą atnaujinti, keleiviai dėl pinigų grąžinimo galės kreiptis į „FlyLAL“. Bendrovė pinigus grąžintų ir sumokėtų visas kompensacijas, kurios priklauso pagal reglamentus. Jeigu vadovybė nuspręs kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo, tuomet teismas paskirtų administratorių, kuris toliau rūpintųsi, kaip tie pinigai bus žmonėms grąžinami“, - tikino G.Rimkuvienė.

Gali pagelbėti ir konkurentai

Kreiptis teismą ar ne dėl bankroto bylos, „FlyLAL“ vadovybė spręs ateinančią savaitę. Šiuo metu Vilniuje įstrigusiems keleiviams bendrovė siūlo pasinaudoti kitais būdais. Kelionių agentūrose bilietus pirkusiems keleiviams siūloma pasiteirauti šių agentūrų dėl galimybių susigrąžinti sumokėtus pinigus už bilietus arba juos pakeisti.

Jeigu buvo įsigytas bilietas jungtinei kelionei ne tik su „FlyLAL „, bet ir su kitomis oro bendrovėmis, siūloma kreiptis į kitus oro vežėjus dėl visos kelionės vykdymo šių vežėjų nurodytomis sąlygomis.

Jeigu už bilietą buvo mokėta kreditine kortele, siūloma pasiteirauti kreditinę kortelę išdavusios kredito įmonės apie galimybę susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Plačiau apie tai skaitykite dienraštyje

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų