Rudeniop pirkėjų širdis ir pinigines bandys užkariauti dar vienas prekybos centras. Rugpjūčio 20 d. duris atversiančio "Ozo" vadovai krizės nebijo ir sako, kad į Lietuvą ateina ilgam.
Senbuvių nebijo
Per patį sunkmetį prekybos centrą "Ozas" nusprendę atidaryti projekto plėtotojai pripažino, kad sąlygos rinkoje ne pačios geriausios, tačiau į tolesnę ateitį jie žvelgia su pasitikėjimu ir optimizmu. "Ozo" projektą plėtoja daugiau kaip 100 prekybos centrų įvairiose Europos šalyse valdanti vokiečių bendrovė ECE.
"Pastaraisiais metais Lietuvos raida buvo itin palanki. Lietuvos ekonomika, palyginti su Vokietijos, vystėsi visai kitokiu tempu. Aišku, pastaraisiais mėnesiais padėtis nėra tokia pozityvi, bet mūsų nuostatos, kad Vilnius yra įdomi pasaulinė rinka, tai nekeičia. Galvojame ne apie artimiausią pusmetį, o apie tai, kad šis prekybos ir pramogų centras veiks dešimtmečius", – sakė "ECE Projektmanagement Vilnius" generalinis direktorius Stefanas Zeiselmaieris.
Jo teigimu, nors Vilniuje jau veikia tokie prekybos centrai kaip "Akropolis" ar "Panorama", daugiau kaip pusės milijono gyventojų mieste atsiras vietos ir "Ozui". S.Zeiselmaierio nuomone, naujokui "Ozui" taip pat pavyks atsilaikyti konkurencinėje kovoje su vos už puskilometrio esančiu rinkos senbuviu "Akropoliu".
"Be didelių prekybos tinklų valdytojų, siūlančių platų asortimentą vienoje parduotuvėje, pasiūlyti ir agresyvių kainos atžvilgiu parduotuvių, todėl būsime gana konkurencingi ir žemesnių kainų lygmenyje", – apie būsimo prekybos centro pranašumus kalbėjo S.Zeiselmaieris.
Pasiūlys naujovių
"Ozo" atstovai tikino, kad jau išnuomota apie 90 proc. komercijai skirto naujojo prekybos ploto, kuris iš viso sieks apie 62 tūkst. kv. m. Beje, projekto plėtotojai yra numatę galimybę prekybinį plotą padidinti ir iki 100 tūkst. kv. m.
S.Zeiselmaieris žadėjo, kad naujajame prekybos ir pramogų centre lankytojai galės rinktis iš 180 skirtingų parduotuvių, tarp kurių bus ir Lietuvoje dar nematytų prekės ženklų.
Naujajame prekybos centre įsikurs pirmoji šalyje Suomijos tinklo "Prisma" maisto ir būtiniausių prekių parduotuvė ir populiarus Europoje mados parduotuvių tinklas "Peek & Cloppenburg". "Topo centras" naujajame centre ketina atidaryti didžiausią Lietuvoje buitinės technikos parduotuvę, užimsiančią apie 4 tūkst. kv. m plotą.
Pasak bendrovės "ECE Projektmanagement Vilnius" nuomos vadovo Lauryno Mituzo, šias parduotuves galima vadinti "centro raumenimis", kurie turėtų užtikrinti nuolatinį lankytojų srautą. Vadovas pridūrė, kad vykdomos derybos ir su kitų prekės ženklų, kurių šiuo metu Lietuvoje dar nėra, atstovais.
"Ozo" lankytojų laisvalaikiu rūpinsis septynių salių kino teatras "Forum Cinemas", šeimos pramogų centras, kuruojamas grupės "SEVEN Entertainment" ir apie dešimt greitojo maitinimo įstaigų bei restoranų.
Vilios renginiais
Būsimus lankytojus "Ozo" statytojai ketina vilioti ir kitais būdais. L.Mituzo teigimu, pirmiausia naujojo centro patrauklumą didina jo vieta, nes jis įsikūręs tarp pagrindinių miesto transporto arterijų – Geležinio Vilko ir Ozo gatvių – sankirtoje. Be to, šalia yra "Siemens" arena ir "Vichy" pramogų parkas.
Dar vienas centro išskirtinumas, pasak L.Mituzo, bus gerokai didesnis vidutinis parduotuvės plotas, palyginti su kitais šalyje veikiančiais prekybos centrais. T taip lankytojams tikimasi pasiūlyti platesnį prekių asortimentą.
Klientus ketinama vilioti ir gausia renginių programa. Pavyzdžiui, kituose ECE valdomuose prekybos centruose kasmet organizuojama apie 50 renginių kiekviename iš jų.
ECE investicijos į "Ozą" iš viso sudarys apie 588 mln. litų. Šiuo metu bendrovė Europoje stato ar planuoja 22 prekybos centrus. Visų jos valdomų prekybos centrų apyvarta siekia apie 13 mlrd. eurų ir tris kartus viršija visos Lietuvos metinės mažmeninės prekybos apimtį.
Faktai apie "Ozą"
Investicijos sieks 588 mln. litų.
Bendrasis plotas sudarys 180 tūkst. kv. m.
Įsikurs 110 parduotuvių ir 10 maitinimo įstaigų.
2,4 tūkst. vietų automobilių stovėjimo aikštelė.
Lankytojų srautas per metus – 10 mln.
Naujausi komentarai