Naujos knygos autoriai mano radę atsakymą į amžiną klausimą, ko nori moterys: daugiau laiko sau ir labiau kontroliuoti savo gyvenimą.
Tarp šiuolaikinių moterų bręsta "nepasitenkinimo revoliucija", o verslininkams, kurie supranta jų poreikius ir sugeba tinkamai prisistatyti, atsiveria didelės galimybės, teigia knygos autoriai Michaelas Silversteinas ir Kate Sayre.
Knygos autoriai, atlikę tyrimą ir apklausę daugiau nei 12 tūkst. moterų iš 40 šalių, sako, jog moterys pageidauja prekių ir paslaugų, taupančių jų laiką, ir atvirkščiai – joms nepatinka, kai tokiems dalykams reikia skirti papildomai laiko.
"Moterims nepakanka laiko, kurį galėtų skirti sau – jų poreikiai viršija turimą laiką, o prioritetai kertasi tarpusavyje", – kalbėjo M.Silversteinas.
Knyga "Moterys nori daugiau. Kaip išsikovoti savo dalį didžiausioje pasaulyje ir sparčiausioje rinkoje" pagrįsta studija, kurią atliko konsultacinė firma "The Boston Consulting Group". Tarp jos dalyvių buvo moterys iš JAV, Kinijos, Indijos, Vokietijos, Meksikos, Irako, Egipto, Rusijos ir Japonijos.
Pasak M.Silversteino, moterų pasaulyje daugėja, o jų išsilavinimo lygis kyla. Ekspertai prognozuoja, kad per ateinančius penkerius metus dirbančių moterų pasaulyje pagausės iki 1,2 mlrd. (šiuo metu yra apie 1 mlrd.), o jų bendras metinis uždarbis padidės nuo 12 iki 18 trln. dolerių.
"Padidėjus uždarbiui didėja galia, – aiškino M.Silversteinas. – Tai bus pasaulio ekonomikos kilimo didžiausia varomoji jėga. Taškas. Ekonominis pajėgumas pats savaime yra galia. Gali būti priešinamasi, tačiau mūsų neišvengiamai laukia moterų dominuojama ekonomika."
Pasak naujosios knygos autorių, moterys ypač nepatenkintos finansinėmis paslaugomis – investavimu, bankininkyste, draudimu ir kredito kortelėmis, tačiau nuo jų mažai atsilieka sveikatos apsauga ir ilgalaikio vartojimo prekės.
Tyrimas parodė, kad finansinės paslaugos kelia mažiausiai simpatijų moterims, kurios skundžiasi, jog konsultantai ir agentai nepakankamai vertina dailiosios lyties atstoves, nesupranta moterų poreikių ir nesirūpina jų interesais.
Stiprėjant moterų ekonominiams pajėgumams, jos daugiau lėšų skirs moterų poreikius atitinkančioms prekėms bei paslaugoms ir nusigręš nuo tų, kurios netenkina šio kriterijaus, sakė M.Silversteinas. "Jeigu jūsų įmonė bus viena pirmųjų tai suvokusių, tapsite nugalėtoju savo pramonėje. Jeigu jūsų bendrovė tai suvoks viena paskutiniųjų – purtysite galvas nesuprasdami, kas jums smogė, – mano ekspertas. – Tai moterų uraganas."
Naujausi komentarai