Senamiesčio kaimynystėje esanti 3,6 ha ploto teritorija yra stoties rajono konversijos projekto „Vilnius Connect“ dalis.
Ateityje buvusi lokomotyvų remonto bazės teritorija su čia esančiais pastatais galės būti pritaikyta kitoms veikloms – čia galės įsikurti biurai, laisvalaikio ir prekybos vietos. Planuojama, kad pokyčiai čia galėtų prasidėti 2027 metais.
Pasak LTG generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, lokomotyvų remonto depo perkėlimas iš miesto centro yra svarbus žingsnis siekiant stoties rajoną paversti moderniu mobilumo, darbo ir laisvalaikio centru.
„Per Lietuvą tiesiama europinė „Rail Baltica“ vėžė atvers naujas keliavimo galimybes – iš Vilniaus bus galima pasiekti Varšuvą, Rygą, Pernu ar Taliną, todėl norime, kad stotis taptų naujaisiais miesto vartais, reprezentuojančiais Vilnių ir Lietuvą“, – pranešime sakė E. Lazauskas.
Per Lietuvą tiesiama europinė „Rail Baltica“ vėžė atvers naujas keliavimo galimybes – iš Vilniaus bus galima pasiekti Varšuvą, Rygą, Pernu ar Taliną.
„Kartu su miestu bus bandoma sukurti modernią ir kokybišką viešojo susisiekimo paslaugų infrastruktūrą bei erdves, patogias ir keliauti, ir būti“, – pridūrė jis.
Šiuo metu šalia geležinkelio stoties, adresu Geležinkelio g. 12, esančius pastatus valdo LTG grupės įmonė „LTG Cargo“. Čia vykdomi geležinkelio riedmenų gamybos, techninės priežiūros ir remonto darbai.
Vilniaus geležinkelio stotyje nutiesus europinę vėžę reikės ir depo, tinkamo šiai vėžei skirtiems riedmenims remontuoti. Taip pat įvertinus, kad atsiradus naujai vėžei patekimas į dabartinį depą būtų ribotas dėl sumažėjusio kelių pralaidumo, nuspręsta stoties rajone teikiamas „LTG Cargo“ lokomotyvų remonto ir priežiūros paslaugas perkelti į būsimą bazę Vaidotų geležinkelio stotyje.
Depą Vaidotuose projektuos jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti Lietuvos kompanija UAB „TEC Industry“ ir Prancūzijos kompanijos „EGIS RAIL“ bei „EGIS Bâtiments International“, atstovaujama UAB „TEC Industry“.
Su šiomis įmonėmis jau pasirašyta sutartis dėl projektavimo ir papildomų paslaugų, jos vertė beveik 2,6 mln. eurų.
Remonto bazė Vaidotuose bus statoma šalia jau veikiančio „LTG Cargo“ techninės priežiūros cecho ir LTG kuro bazės. Į modernų depą, planuojama, bus perkelta 400 darbo vietų, čia bus vykdoma „LTG Cargo“ lokomotyvų parko techninė priežiūra ir remontas, depas bus pritaikytas ir europinės 1435 mm pločio vėžės riedmenų bei elektrovežių remontui.
Planuojama, kad naujas depas bus suprojektuotas iki 2023-ųjų pabaigos, o duris atvers 2026-aisiais. Baigus veiklos perkėlimą iš senojo depo, ši sostinės centre esanti teritorija galės būti pritaikyti kitoms veikloms.
Naujausi komentarai