Pereiti į pagrindinį turinį

Nuolaidos – visus metus

2009-06-09 09:46
Rebusas: prekybininkai tikina, kad plakatuose nurodytos akcijos – tikros, pirkėjai tuo abejoja.
Rebusas: prekybininkai tikina, kad plakatuose nurodytos akcijos – tikros, pirkėjai tuo abejoja. / Tomo Raginos nuotr.

Avalynės ir drabužių parduotuvės, didžiaisiais išpardavimais viliojusios du kartus per metus, susirgo neišgydoma nuolaidų liga.

Tarsi optinė apgaulė

"Esu nusižiūrėjusi 199 litus kainuojančią gėlėtą šilkinę suknelę. Po gero mėnesio – per vasaros sezono drabužių išpardavimą – tikiuosi ją įsigyti perpus pigiau", – taip praėjusių metų birželį būtų atsakiusi ne viena nuolaidas medžiojanti kaunietė.

Dabar viskas pasikeitė – norėdamos savo garderobą papildyti išsvajotu drabužiu, neprivalote laukti liepos  pabaigos, nes didžiųjų prekybos centrų parduotuvių vitrinų nuo metų pradžios nepalieka nuolaidas skelbiantys plakatai. "Pusmetį reguliariai lankausi vienoje parduotuvėje. Esu ten nusižiūrėjęs batus, šalia kurių nurodytas tik procentų ženklas ir jokio skaičiaus. Todėl batai visada kainuoja 249 litus. Gudru", – prekybininkų triukais piktinosi kaunietis Arvydas.

Panašiai, pasak jo, yra ir drabužių parduotuvėse. "Švarkas kainavęs 669 litus, metų pradžioje nukainotas iki 349 litų. Vitrinoje nurodoma 40, 60 ar 75 proc. nuolaida – mano švarkas visada kainuoja 349 litus", – sakė vyras.

Apsilankęs dviračių parduotuvėje kaunietis įsitikino, kad prieš paskelbdami nuolaidas, prekybininkai kainas smarkiai išpūtė, o vėliau prie jų priklijavo akcijos ženklelius. "Praėjusiais metais, ieškodamas sau dviračio, tokių kainų tikrai nemačiau", – pečiais gūžčiojo Arvydas.

Krizė pasitarnavo klientui

Prekybos ir pramogų centre "Akropolis" įsikūrusioje "Wawa" avalynės parduotuvėje praėjusios savaitės pabaigoje atsirado naujos iškabos, skelbiančios nuolaidas iki 60 proc.

"Didžiausia nuolaida taikoma pavasarinei avalynei. Mažiausia – keliems vasariniams bateliams, nes gavome juos tik prieš kelias dienas", – aiškino "Wawa" parduotuvių rinkodaros vadovė Lietuvoje Jolanta Zabelavičienė. Nepaisant sunkmečio ir nuolaidų, kurios kauniečių nebestebina, rinkodaros vadovė tikino nejaučianti pirkėjų štiliaus. Lietinga birželio pradžia ir vėsūs orai, pasak jos, lemia tai, kad iš lentynų  akimirksniu dingsta pavasariniai bateliai, kuriems pritaikytos didžiausios nuolaidos.

"Viską diktuoja dabartinė situacija. Aišku viena – turintieji pinigų šiuo metu įvairių prekių gali įsigyti mažiausiomis kainomis", – įsitikinusi J.Zabelavičienė.

Neatskleidžia visos tiesos

Klientams įsiūlyti dešimt nuolaidų kortelių per dieną – tokia užduotis patikėta kai kurių mieste dirbančių picerijų darbuotojams.

Bankų darbuotojams paliepta interesantams įbrukti kuo daugiau kreditinių kortelių. Nesusidorojus su užduotimi – laukia viršininko pastabos, o neretai ir mėnesio pabaigoje sumažėjusi alga. Panašios priemonės esą taikomos ir avalynės bei drabužių parduotuvėse.

Dauguma kalbintų pardavėjų šį faktą neigė arba nenorėjo kalbėti. "O ne, tokių dalykų mūsų vadovybė nepraktikuoja. Padarome didesnę apyvartą – pagiria. Parduodame mažiau – aiškinamės, ar viską darėme teisingai, ar buvome paslaugūs klientams, – atviravo vienos drabužių parduotuvės darbuotoja, čia pat pridūrusi, kad krizė pasitarnavo tik pirkėjams, bet ne pardavėjams ir konsultantams. – Mums algos sumažėjo, o žmonės perka kaip pirkę. Ir iš kur pas juos tiek pinigų?"

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų