G. Macijauskas yra sukaupęs patirties energetikos, mažmeninės prekybos, IT, finansų, pirkimų, logistikos, inovacijų, įmonių ir įmonių grupių valdymo srityse, užėmė vadovaujamas pozicijas tarptautinėse įmonėse, pirmininkavo bendrų įmonių su savivaldybėmis valdyboms, atstovavo Suomijos investuotojų interesams. G. Macijauskas dirbo ir gyveno ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje, Suomijoje, Rusijoje.
Naujasis vadovas Vilniaus universitete Ekonomikos fakultete yra įgijęs magistro kvalifikaciją, sėkmingai baigė ketverių metų Executive MBA programą Henlio verslo mokykloje (JK), dalyvavo lyderystės tobulinimo programose IMD Verslo mokykloje (Šveicarija) bei Aalto universitete (Suomija).
„Žinau, kad judumas yra vienas pagrindinių Vilniaus prioritetų, be to, įmonei keliami dideli lūkesčiai, kylantys iš ambicingai užsibrėžtų tikslų, įvardintų Vilniaus miesto darnaus judumo plane: gerinti keliavimo mieste kokybę, mažinti keliavimo neigiamą poveikį aplinkai ir miesto erdvių perpildymą automobiliais. Mano, kaip naujojo įmonės vadovo, tikslas yra pakelti įmonės veiklos kartelę – visų pirma, kad įmonė taptų ne tik minėto plano vykdytoja, bet ir kompetentinga patarėja sprendimų priėmėjams. Antra, kad įmonė, tapusi patarėja, užaugtų ir taptų judumo gerinimų sostinėje iniciatore, siekiančia, kad Vilniuje susisiekimas būtų sklandus, saugus ir patogus“, – savivaldybės pranešime cituojamas naujai išrinktas vadovas G. Macijauskas.
Įmonė „Susisiekimo paslaugos“ atsakinga už visą miesto judumo sistemą ir eismo organizavimą, viešojo transporto paslaugas, taip pat Darnaus judumo plano iki 2030 m. įgyvendinimą, kuriant patogią ir subalansuotą susisiekimo sistemą.
Šį pavasarį „Susisiekimo paslaugos“ pristatė ambicingą dešimtmečio veiklos strategiją, kuri apibrėžia pagrindines kryptis bei pokyčius, kad kelionės sostinėje taptų vis labiau subalansuotos, draugiškos aplinkai ir atitiktų miesto gyventojų lūkesčius.
Pagal Darnaus judumo planą Vilnius per artimiausią dešimtmetį siekia ryškiai padidinti darnių kelionių skaičių ir keliavimo būdų pasiskirstymą – kad po trečdalį sudarytų judėjimas viešuoju transportu, automobiliu, pėsčiomis, dar apie 8 proc. dviračiais, o likę – kitaip.
Siekiama, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų transporto priemonių Vilniuje sudarytų elektra, o dar 45 proc. alternatyviais degalais varomos. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, keleiviams bus pasiūlyti lanksčių atsiskaitymo būdų, kad kelionės viešuoju transportu būtų greitesnės ir patogesnės.
Įmonė ir toliau sieks formuoti darnesnius miestiečių keliavimo įpročius, daug dėmesio skirs mažųjų vilniečių švietimui, moksleivių, studentų edukacijai, bendradarbiavimui su įmonėmis ir įstaigomis skatinant darnų judumą.
Naujausi komentarai