Pereiti į pagrindinį turinį

"Tauras" – naujovės ir tradicijos

2009-03-07 09:00

"Tauro" alus parduotuvių lentynose dabar rikiuojasi naujo dizaino stikliniuose buteliuose.

Gamintojų įsitikinimu, alaus mėgėjų dėmesį naujas butelis turėtų patraukti išskirtine, nauja forma ir grubia butelio struktūra. Tuo pačiu metu nepiktnaudžiaujama įmantriomis naujovėmis ir nenutolstama nuo tradicinio alaus butelio dizaino.

Tikimasi, kad naują butelį pastebės ir tie, kurie anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių nerado progos paragauti "Tauro" alaus. Tuo labiau kad alaus kaina liks nepakitusi – šiandienėje Lietuvos alaus rinkoje užtikrinamas itin palankus vartotojams kainos ir kokybės santykis.

Pradinės vartotojų apklausos atskleidė, kad daugiau kaip 80 proc. apklaustųjų pripažino, jog naujo dizaino butelis yra gerokai kokybiškesnis, patogesnis ir ypač tinkantis "Tauro" alui. Pasirinkta butelio forma ir išvaizda patvirtina pagrindines "Tauro" alaus vertybes – tvirtumą, solidumą ir patikimumą.

Aludariai neapsiribojo vien šia naujove – vartotojams taip pat pasiūlytas naujas alaus "Tauro Ekstra" skonis, kuris turėtų maloniai nustebinti ir alaus gurmanus, ir ištikimus "Tauro" alaus mėgėjus.

Sprendimą dėl naujos alaus receptūros gamintojai sakė priėmę atsižvelgę į vartotojų nuomonę ir poreikius, išanalizavę alų geriančių žmonių lūkesčius. Po daugiau kaip metus trukusių bandymų buvo pasiektas rezultatas – naujasis "Tauro Ekstra" alus visiškai atitinka daryklos tradicijas gaminti vyrišką, kokybišką ir skanų alų.


Plastikiuose buteliuose – populiariausias

Tarp alaus, parduodamo plastikiniuose buteliuose, "Tauras" yra absoliutus lyderis Lietuvos alaus rinkoje. "Nielsen" duomenimis, "Tauro" prekės ženklo pardavimas litrais išaugo 20 proc. per metus (2008 m. palyginti su 2007 m.).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų