Vilnius puikia tvarkosi, jau daug yra sutvarkytų kelių, šaligatvių, dviračių takų, kur tikrai nepasakysi apie kitus Lietuvos miestus. Tad kantrybės ir supratingumo, mažiau pykčio ir bambėjimo komentaruose.
Koks proto bokštas ar sukčius sugalvojo betonines pertvaras tar eismo juostų: taigi Benkunskai tavo partiniai bonzos gąsdina karu, puolimais, o jūs pertvaromis uždarote juostose visus automobilius įvykus avarijai, sprogimui...kur dingti, nei apsisuksi nei grįši...tik męsti ir bėgti..tai savotiškas sabotažas, tyčinis kenkimas...kam jūs dirbat..juo labiau, tai sostinė..
darbai buvo prastai suplanuoti. Pradžioje kai reikia "išrausti" - dirba daug žmonių, vėliau lieka mažiau dirbančių. darbai lėtėja. Ar nebuvo galima neužsiplėšti iš karto tiek teritorijos? O pakabintos darbus pateisinančios lentelės - juoko vertos (grindjuostės lygis). Pamenu prie karaliaus Mindaugo tilto kabėjo užrašas, kad darbai vyksta, kad ateityje būtų patogiau ar pan. Lyg tai iki tok buvo nepatogu šaligatviu vaikščioti.
Ar gerb. meras domėjosi, kiek žmonių per metus patiria sunkias traumas dėl styrančių šaligatvio plytų, kiek jiems po to tenka gydyti (turint galvoje, kiek tenka laukti galimybės patekti pas gydytojus, pasidaryti reikiamus tyrimus ir procedūras? Ir kiek sunkių traumų patiria vilniečiai dėl netvarkingų ir neprižiūrimų užtvarų remontuojamose gatvėse? Kiek tai kainuoja dėl to nukentėjusiems bei Ligonių kasai (kuri kažkodėl kantriai tyli, nors už dėl darbo broko patirtą žalą turėtų kompensuoti brokdariai - gatvių tvarkytojai ir savivaldybės vadai)?
naujamiestyje pravažiuojamoji Skroblų gatvė ties Žemaitės viešbučiu metai laiko išardyta ir? Išrausta ir palikta, viskas gerai? Kitos išknistos , susiaurintos , kamščiai kur tie gatvių planuotojai? ir tas užrašas "ar būtina viskas iš karto", metus laiko nieko neveikiant
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)