Pereiti į pagrindinį turinį

V. Benkunskas apie suintensyvėjusį eismą: atskleidė, kada baigsis gatvių remontai

2024-09-04 10:16

Kalbėdamas apie besikemšančias sostinės gatves, meras sako, kad eismas intensyvesnis, nes vilniečiai grįžo į darbus ir atvyko studentai, bet jis tik dar didės spalio-lapkričio mėnesiais.

LNK stop kadras

Vilniaus meras Valdas Benkunskas plačiau pakomentavo apie kamščius sostinėje ir nesibaigiančius gatvių remontus.

– Ar galite išduoti paslaptį, kiek laiko dabar važiuojate į darbą?

– Aš neužtrunku. Mano kelionė, nors gyvenu miesto pakraštyje, užtrunka nuo 20 iki 25 minučių kiekvieną rytą. 

– Gal labai anksti vykstate? 

– Vykstu ankstokai, bet jau didieji srautai būna prasidėję. Visą laiką rugsėjo pradžioje turime intensyvesnį srautą. Studentai grįžta į universitetus, nauji studentai atvažiuoja. Pats intensyviausias transporto srautas, skaičiuojant automobilių vienetus, yra spalio ir lapkričio mėnesiais, ne rugsėjį. Bet po vasaros atostogų labai pasijunta, kai iš tuščių gatvių papuolame į tokius pikinius momentus. 

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

– Gatvių remontai nėra baigti. Kyla klausimas, kodėl taip užsitęsė? 

– Daug kas klausia, kodėl iki rugsėjo pirmos nebuvo baigti remontai. Turiu pasakyti, kad tokių planų ir nebuvo. Pavasarį, kai planavome darbus, buvome susiplanavę, kad iki rugsėjo 1 dienos turi būti pabaigti visų arterijų pagrindiniai darbai. Šis planas yra įgyvendintas. O darbai, kaip ir praeitais metais, taip ir šiemet, vyks iki pat šaltojo sezono pradžios, tai yra iki lapkričio vidurio. Tęsiame rekordinius Vilniaus gatvių atnaujinimo darbus. Šiemet bus atnaujinta daugiau negu 120 kilometrų. Kokybinis proveržis jau yra pastebimas. 

– Vilniuje žmonės šiek tiek piktinasi, kad labai daug dėmesio skiriama šaligatviams, kai yra krūva neasfaltuotų gatvių. 

– Nesutikčiau, nes kai tvarkome gatves, šalia eina visi kiti infrastruktūros darbai. Paprastai yra keičiami ir pėsčiųjų takai, jeigu yra poreikis ir galimybės, ir jeigu yra laisvos žemės, yra tiesiami ir dviračių takai, keičiami apšvietimo stulpai. Viskas yra daroma kompleksiškai. Galbūt kai kur yra pabaigti gatvės darbai, bet dar nepabaigti pėsčiųjų takai. Matome vaizdą plačiai, ne tik asfaltą. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Vilnietė

Vilnius puikia tvarkosi, jau daug yra sutvarkytų kelių, šaligatvių, dviračių takų, kur tikrai nepasakysi apie kitus Lietuvos miestus. Tad kantrybės ir supratingumo, mažiau pykčio ir bambėjimo komentaruose.
1
0
Kuba

Koks proto bokštas ar sukčius sugalvojo betonines pertvaras tar eismo juostų: taigi Benkunskai tavo partiniai bonzos gąsdina karu, puolimais, o jūs pertvaromis uždarote juostose visus automobilius įvykus avarijai, sprogimui...kur dingti, nei apsisuksi nei grįši...tik męsti ir bėgti..tai savotiškas sabotažas, tyčinis kenkimas...kam jūs dirbat..juo labiau, tai sostinė..
3
-1
Taigi

darbai buvo prastai suplanuoti. Pradžioje kai reikia "išrausti" - dirba daug žmonių, vėliau lieka mažiau dirbančių. darbai lėtėja. Ar nebuvo galima neužsiplėšti iš karto tiek teritorijos? O pakabintos darbus pateisinančios lentelės - juoko vertos (grindjuostės lygis). Pamenu prie karaliaus Mindaugo tilto kabėjo užrašas, kad darbai vyksta, kad ateityje būtų patogiau ar pan. Lyg tai iki tok buvo nepatogu šaligatviu vaikščioti.
2
-1
Visi komentarai (8)

Daugiau naujienų