Vilniaus meras Valdas Benkunskas plačiau pakomentavo apie kamščius sostinėje ir nesibaigiančius gatvių remontus.
– Ar galite išduoti paslaptį, kiek laiko dabar važiuojate į darbą?
– Aš neužtrunku. Mano kelionė, nors gyvenu miesto pakraštyje, užtrunka nuo 20 iki 25 minučių kiekvieną rytą.
– Gal labai anksti vykstate?
– Vykstu ankstokai, bet jau didieji srautai būna prasidėję. Visą laiką rugsėjo pradžioje turime intensyvesnį srautą. Studentai grįžta į universitetus, nauji studentai atvažiuoja. Pats intensyviausias transporto srautas, skaičiuojant automobilių vienetus, yra spalio ir lapkričio mėnesiais, ne rugsėjį. Bet po vasaros atostogų labai pasijunta, kai iš tuščių gatvių papuolame į tokius pikinius momentus.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Gatvių remontai nėra baigti. Kyla klausimas, kodėl taip užsitęsė?
– Daug kas klausia, kodėl iki rugsėjo pirmos nebuvo baigti remontai. Turiu pasakyti, kad tokių planų ir nebuvo. Pavasarį, kai planavome darbus, buvome susiplanavę, kad iki rugsėjo 1 dienos turi būti pabaigti visų arterijų pagrindiniai darbai. Šis planas yra įgyvendintas. O darbai, kaip ir praeitais metais, taip ir šiemet, vyks iki pat šaltojo sezono pradžios, tai yra iki lapkričio vidurio. Tęsiame rekordinius Vilniaus gatvių atnaujinimo darbus. Šiemet bus atnaujinta daugiau negu 120 kilometrų. Kokybinis proveržis jau yra pastebimas.
– Vilniuje žmonės šiek tiek piktinasi, kad labai daug dėmesio skiriama šaligatviams, kai yra krūva neasfaltuotų gatvių.
– Nesutikčiau, nes kai tvarkome gatves, šalia eina visi kiti infrastruktūros darbai. Paprastai yra keičiami ir pėsčiųjų takai, jeigu yra poreikis ir galimybės, ir jeigu yra laisvos žemės, yra tiesiami ir dviračių takai, keičiami apšvietimo stulpai. Viskas yra daroma kompleksiškai. Galbūt kai kur yra pabaigti gatvės darbai, bet dar nepabaigti pėsčiųjų takai. Matome vaizdą plačiai, ne tik asfaltą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)