Kaip ketvirtadienį informavo savivaldybė, paženklinti intensyviausio judėjimo dviračių takuose esančias sankirtas su pėsčiųjų takais prireikė per pastaruosius šešerius metus dviračių takų tinklui sostinėje išaugus nuo 40 iki 144 kilometrų.
Ženklinimu, primenančiu pėsčiųjų perėjas per gatvę, tikimasi atkreipti dviratininkų dėmesį, taip pat nurodyti pėstiesiems, kur dviračių takus kirsti yra saugiau.
„Susisiekimo paslaugų“ inžinierius-grupės vadovas Jonas Simutis tvirtina, kad vilniečiams vis dažniau renkantis dviratį kaip kasdienio susisiekimo priemonę, šiuo metu kyla konfliktinių situacijų dėl to, kad dviratininkai pėsčiųjų nepraleidžia.
Pasak savivaldybės, bus paženklintos daugiausiai iššūkių keliančios vietos – dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties sankryžomis, ties viešojo transporto stotelėmis bei kai kurie kiti susikirtimai.
Takai bus ženklinami trimis arba dviem baltomis juostomis.
Dėl probleminių vietų iki spalio 26-osios laukiama ir gyventojų pasiūlymų. Vėliau žadama stebėti situaciją, o pasiteisinus eksperimentui, vėliau perėjas tinkamai įteisinti.
Naujausi komentarai