Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniaus savivaldybė pristatė specialiąją skambučių liniją, skirtą konsultuotis civilinės saugos klausimais

Vilniaus miesto savivaldybė penktadienį pristatė specialiąją skambučių liniją, skirta konsultuotis civilinės saugos klausimais.

Vilniaus savivaldybė pristatė specialiąją skambučių liniją, skirtą konsultuotis civilinės saugos klausimais
Vilniaus savivaldybė pristatė specialiąją skambučių liniją, skirtą konsultuotis civilinės saugos klausimais / J. Elinsko / ELTOS nuotr.

Naujosios skambučių linijos telefonu 19101 konsultacijos bus teikiamos savivaldybės darbo metu – pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val.

„Tai atskira telefono linija, į kurią gyventojai galės paskambinti ir gauti aktualiausią informaciją apie civilinės saugos klausimus – pradedant, kur yra artimiausia priedanga, ką daryti išgirdus sirenas ir panašiai“, – sakė Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

Pasak sostinės mero, gyventojams informaciją suteiks apmokyti operatoriai, kurie remiasi internetinėje svetainėje LT72.lt pateikiama informacija bei rugsėjį pristatytu leidiniu apie pasiruošimą ekstremalioms situacijoms „Jei krizė ar karas: kaip elgtis?“.

„Mūsų tikslas ne gąsdinti visuomenę, ne sakyti, kad čia yra kažkokie gresiantys ar pareinantys pavojai, bet tiesiog turėti informacijos šaltinį, kur gyventojai visada gali pasiskambinti ir tą informaciją gauti. Tai labai tikimės, kad šios linijos atsiradimas leis tą ramybės laipsnį visuomenėje palaikyti“, – akcentavo V. Benkunskas.

Meras taip pat pabrėžia, kad ši specialioji telefono linija yra sudėtinio Vilniaus gynybos plano dalis, kuris yra įgyvendinamas etapais.

Kol kas su linija startuosime tik darbo valandomis. Žiūrėsime srautą, susidomėjimą. Jeigu netyčia kiltų ekstremali situacija, tada linija, aišku, dirbs visą parą.

 

Konsultacijas teiks 10 operatorių

Sostinės savivaldybės Paslaugų skyriaus vedėjas Laurynas Jakubauskas sako, kad šia skambučių linija sostinės gyventojams siekiama padėti rasti koncentruotą informaciją. Anot jo, šiuo metu tą darys 10 operatorių.

„Turime praktiškai 10 žmonių, kurie dirba šia tema. Kol kas su linija startuosime tik darbo valandomis. Žiūrėsime srautą, susidomėjimą. Jeigu netyčia kiltų ekstremali situacija, tada linija, aišku, dirbs visą parą“, – žurnalistams tikino L. Jakubauskas.

„Tai yra konsultacijos linija, ne mokymų linija. Konsultuosime ir nukreipsime galbūt mažiau išmaniosiomis technologijomis besinaudojančius sostinės gyventojus. Tarkime, priedangų klausimas, tai labiau bus nukreipimas, kad žinotų žmonės, kur susirasti interaktyvius žemėlapius, pasižiūrėti lokacijas“, – aiškino jis.

Pasak savivaldybės atstovo, tikimasi, kad vilniečių užduoti klausimai atneš ir naujų idėjų, kaip galėtų būti stiprinama civilinė sauga.

„Tikslas yra išmokyti pasigauti žuvį, bet nepamaitinti vieną kartą. (...) Laukiame kuo įvairesnių klausimų, apie kuriuos ir mes nesame pamąstę. Tai kolektyvinis darbas, iš kurio gal gims ir naujų idėjų ar iniciatyvų“, – teigė L. Jakubauskas.

Vasarą Vilniaus miesto savivaldybė pristatė gynybos politikos planą. Jame numatytas kontrmobilumo priemonių įsigijimas, bepiločių orlaivių treniruočių erdvės įrengimas, pagalba komendantūroms ir Vokietijos brigados priėmimas.

Savivaldybė numato ir evakuacijos plano naujinimą, perspėjimo sirenų tinklo plėtrą, mobiliosios programėlės kūrimą ir priedangų paiešką.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
jau baisu

Labai abejoju, kad dabartinei Vilniaus valdžiai rūpėtų gyventojų saugumas. Greičiausiai tiesiog kuriama dar viena šilta vietelė mokesčių mokėtojų pinigais saviems. Prie ko beprisiliestų Vilniaus savivaldybė, atsiprašau už išsireiškimą, bet viską iššūdina. Net baisu darosi, ko jie ten pridirbs, kai jau dabar yra visiškai normalu iš savivaldybės gauti atsakymą, kuriame siūloma kreiptis į pažeidėją, kad šis ištirtų savo pažeidimą.
1
0
Visi komentarai (1)

Daugiau naujienų