Pereiti į pagrindinį turinį

Sostinės „Rimi“ parduotuvėje vėl kilo konfliktas tarp apsaugininko ir agresyvaus lankytojo

2021-12-16 10:04
DMN inf.

Ketvirtadienį Vilniuje, L. Asanavičiūtės g. esančioje parduotuvėje „Rimi“, vėl kilo konfliktas tarp apsaugos darbuotojo ir agresyvaus lankytojo.

BNS nuotr./Redakcijos montažas

Apie incidentą policijai pranešta 11.15 val. 

Apsaugos įmonės operatorius pranešė, kad nurodytu adresu įvyko konfliktas tarp apsaugos darbuotojo ir į parduotuvę atėjusio asmens.

„Atvykus, policiją pasitiko apsaugos darbuotojas, kuris paaiškino, kad parduotuvėje yra ribojamas žmonių kiekis. Vienas iš klientų labai pasipiktino, kad reikia laukti eilėje lauke ir dėl to įvyko konfliktas“, – portalui diena.lt teigė Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vedėja Julija Samorokovskaja.

Policijos atstovė teigė, kad į įvykio vietą nebuvo kviesti medikai. 

„Smurtas prieš apsauginį vaizdo kamerų įrašuose pastebėtas nebuvo. Sužeistų nėra“, – sakė J. Samorokovskaja.

Asmuo buvo gana agresyvus, sklaidėsi po parduotuvę.

Apsaugos darbuotojas galimai teiks pareiškimą per e.policiją.

Šią parduotuvę saugančios įmonės „Grifs AG“ atstovė Rūta Juodeikė teigė, kad šį kartą incidentas baigėsi gana laimingai, nes žmonės nenukentėjo.

„Asmuo, atėjęs į parduotuvę, atsisakė paimti krepšelį, pradėjo konfliktuoti su apsaugos darbuotoju, jį pastūmė. Apsaugos darbuotojas tuoj pat užblokavo parduotuvės duris, išsikvietė policiją, greitojo reagavimo ekipažą. Asmuo, pamatęs, kad bus sulaikytas, atlupo parduotuvės duris ir pabėgo nespėjus atvykti policijai, – pasakojo R. Juodeikė. – Buvo padaryta žala parduotuvės turtui – sugadintos durys. Tai pareiškimas policijai greičiausiai bus rašomas. Šiuo metu nagrinėjame vaizdo duomenis.“

Anot „Grifs AG“ atstovės, konfliktas buvo fizinio pobūdžio. „Žmogus, pirminiais mano turimais duomenimis, pastūmė ar sudavė apsaugos darbuotojui – kažkoks fizinis kontaktas įvyko. Priešingu atveju, tokių veiksmų – staigiai kviesti policiją ir greitojo reagavimo ekipažą, blokuoti duris – nebūtų imtasi. Asmuo buvo gana agresyvus, sklaidėsi po parduotuvę“, – pasakojo atstovė.

Primename, kad spalio mėnesį toje pačioje parduotuvėje kilo konfliktas tarp apsaugininko ir vyriškio, kuris atsisakė užsidėti kaukę. Apsaugos darbuotojui buvo peršautos kojos.

„Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė ketvirtadienį teigė, kad šiuo metu prekybos tinklas turi 79 parduotuves, įsikūrusias įvairiuose Lietuvos miestuose, ir situacijų, kai dėl galimybių pasų tikrinimo ar srautų reguliavimo krepšeliais pirkėjai reaguoja jautriai pasitaiko retai.

„Vis dėlto, norėtume paprašyti pirkėjų supratimo ir palaikymo mūsų pastangoms atsakingai vykdyti nustatytas pandemijos valdymo priemones, gerbti apsaugos darbuotojams patikėtą darbą. Suprantama, žmonės skirtingai reaguoja į situacijas ir dalis mūsų klientų jautriau priima atsiradusius suvaržymus. To negalima išvengti, tačiau pasiruošti atitinkamai veikti – būtina, kas ir buvo padaryta šios dienos atveju“, – teigė prekybos centro atstovė.

Anot jos, aiškinimasis tarp klientų ir apsauginių dėl pandemijos valdymo priemonių yra laikas nuo laiko pasitaikanti situacija, tad šios dienos įvykis nėra niekuo išskirtinis, tačiau jis primena apie dėl šventinio apsipirkimo susidarysiančias eiles prie parduotuvių.

„Klientams, kurie norėtų išvengti eilių prie parduotuvių, kuriose žmonių srautai reguliuojami krepšeliais, norėtume patarti apsipirkti didžiosiose „Rimi“. Čia neteks laukti prie durų per sniegą, lietų ar šaltį, o prekybos salėje sudarytos visos geriausios sąlygos judėti erdviai ir saugiai. Taip pat patogi ir saugi alternatyva yra elektroninė „Rimi“ parduotuvė“, – atkreipė dėmesį G. Šerėnienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų